www.car.cz
 

C4 Picasso :Originální reklamní kampaň - technologie s poezií
     19.10.2006 23:42 - tisková zpráva


Nový Citroën C4 Picasso vstupuje v těchto dnech na náš trh a s ním v listopadu odstartuje i originální reklamní kampaň na tento vůz.

 

„Příběh“ se odvíjí velice poeticky, od pohaslé žárovky se odděluje skleněná baňka a kovová objímka a obě tyto části se přeměňují v nejcharakterističtější části nového vozu. Metalická část se transformuje v karosérii, v níž jako květ rozkvétá pohodlné křeslo, zatímco skleněná část se mění ve velké přední sklo vozu s mimořádným zorným úhlem s přechodem až do panoramatické střechy.

 

Proměnu ve visiospace podtrhuje hudba skupiny Bonobo, jejíž rytmy napomáhají splynutí technologie s poezií.

 

Reklamní spot je dílem skupiny Nobrain z reklamní agentury Euro RSCG Scher Lafarge, které se snažila vystihnout symboliku inovace a inspirace právě na pozadí průhlednosti a světla.

 

Televizní reklama bude umocněna reklamou v dalších médiích, zejména v tisku, na plakátech a na webu. Všude bude zdůrazněn velký vnitřní prostor vozu, ve kterém najde své místo sedm, ale i jediný cestující. A dále modularita vnitřního prostoru, mimořádný výhled díky panoramatickému přednímu sklu, výbava pro pohodlí a bezpečnost, stejně jako čtveřice pohonných jednotek.

 

 

 

 

Ing. Martina Bedrnová

 

PR


 
 
Fotogalerie:   Jarní sraz motorkářů v Třebíči

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose