Tým Aston Martin Racing vybojoval v hodnocení továrních týmů druhé místo, stejně jako Stephane Sarrazin v celkovém hodnocení jezdců. Chvíli po tom, co se závod jel dvě hodiny, Stephane Sarrazin byl donucen k akčnímu vyhýbavému manévru, protože těsně před ním havaroval jeden z prototypů.
Sarrazin se havárii vyhnul vlevo jízdou přes kačírek, kdy těsně minul velký kus trosek z karoserie prototypu. Vůz 009 při tomto manévru naštěstí neutrpěl žádné poškození a mohl dál pokračovat v závodě.
Safety car musel po tomto icindinetu vyjet na trať a Stephane se v 88. kole rozhodl pro výměnu pneumatik a dotankování vozu. Po zastávce v boxech se mu podařilo vrátit se na čtvrté místo v závodě. Po čtrnácti kolech mohl být po odklizení trosek a oleje z trati safety car povolán zpět, a závod byl znovu odstartován.
Během čtvrtého vyjetí safety caru ve stodesátém kole mohl Sarrazin dotankovat aniž by ztratil nějakou pozici.
V čtvrté hodině závodu byl vůz 007 DBR9 na prvním místě a vůz 009 na druhém místě v závodě. Tomáš Enge však ve stodevatenáctém kole dostal defekt levého předního kola, a byl nucen zajet na výměnu kola a dotankování do boxů. Na trať se vrátil na čtvrté pozici.
Po Tomášově zastávce v boxech se na první místo dostal Sarrazin a začal tvrdou bitvu se dvěma Corvettami, které byly jen zlomek vteřiny za ním. Sarrazin ztratil vedení 30 minut před koncem závodu, kdy se jedné z Corvett podařilo dostat se před něj. O pár chvil později se však Sarrazinovi podařilo první místo vybojovat zpět předjížděcím manévrem na konci rovinky. Bitva o první místo tak pokračovala až do cíle závodu, kde se nakonec mohl radovat Stephane Sarrazin.
George Howard-Chappell, séf týmu, Aston Martin Racing:
„Byla to fantastická jízda a parádní manévr Stephana, když už to skoro vypadalo, že jsme o vedení přišli. Zcela jasně jsme neměli nejrychlejší auto, ale strategie v závodě nám vyhrála závod. Hrozně rád bych poděkoval celému týmu, společnosti Aston Martin, Pirelli a všem našim sponzorům. Jsem šťastný, že se nám podařilo pětkrát v sezóně vyhrát.“
Pedro Lamy 009 DBR9:
„Bylo to velmi těsné a Stephane odvedl v závěru dobrou práci. Několikrát v sezóně jsme nešťastně přišli o vedení v závodě, kde jsme mohli vyhrát, a tak je pro nás důležité, že jsme vyhráli tento poslední závod v sezóně.“
Stephane Sarrazin 009 DBR9:
„Pro mě to byl ohromě vzrušující závod, dokonce možná nejlepší závod v tomto roce. Bylo to velmi obtížné, zůstal jsem v autě skoro tři hodiny a občas to bylo velmi složité při předjíždění provozu na trati, kde jsem ztratil mnoho času, když jsem vyjel z čisté stopy na trati a moje pneumatiky pak nebyly čisté.Druhá polovina závodu pro mě byla mnohem lepší a já jsem tlačil na 100%.
Pro mě nebyla volba prohrát závod, já jsem byl rozhodnut závod vyhrát. Je to fajn skončit druhý v hodnocení jezdců. Několikrát jsme nešťastně přišli o vedení, kupříkladu v předchozím závodě, kde jsme vedli, a pak přišel defekt. Celkově to ale bylo dobré. Jsem velmi rád, že mohu závodit s Pedrem (Lamy). Je velmi dobrý přítel a já si závodění s ním užívám. Pro mě to byla úžasná sezóna, jedna z mých nejlepších.“
Tomas Enge 007 DBR9:
„Jsem zklamaný, skončili jsme čtvrtí, i když jsem vyhráli dva závody. Celkově to ale byl dobrý rok. Podařilo se nám vybojovat několik bitev s našimi soupeři ve třídě GT1, a i s našimi týmovými kolegy.“
Darren Turner 007 DBR9:
„Tomáš mi minulou noc řekl, že musím být na druhém místě v první zatáčce, takže bude asi trochu zklamaný, protože jsem se na druhou pozici dostal až ve třetí zatáčce. Měl jsem hroznou radost ze startu, protože jsem se nechtěl za nikým zdržovat. Pedro byl v začátku závodu velmi rychlý a jsem velmi rád, že jsme předjeli Corvetty. V závodě jsme byli rychlí do té doby, než vyjel první safety car, pak všichni měnili strategii, a až do konce závodu bylo velmi těžké zjistit, jak na tom momentálně jsme.
Je to škoda, že jsme měli defekt krátce před koncem závodu, ale přesto si myslím, že bychom nevyhráli, protože jsme měli zastávku v boxech jindy než všichni ostatní, ale to se občas stává.“
BPA