„Vše závisí na technice“. Gumaři se vrhli do fotbalu.... tisková zpráva
„vše závisí na technice“ – Continental – sponzor fotbalu
· Komunikace prémiové značky pneumatik: Ambasador značky Continental – brankář Timo Hildebrand v novém televizním reklamním spotu.
· Oficiální partnerství 2006 FIFA World Cup Germany – integrace do tiskových a online kampaní.
· ContiFanWorld nyní v 5 jazycích - Continental představuje Německo, místo konání světového šampionátu ve fotbalu.
Propojením s fotbalem, světově nejpopulárnějším a nejsledovanějším sportem, posiluje koncern Continental AG komunikační aktivity prémiové značky pneumatik Continental. V posledních dnech byl vytvořen nový televizní reklamní spot, ve kterém vystupuje ambasador značky Continental – Timo Hildebrand, brankář týmu VfB Stuttgart.
Sponzoring fotbalu hraje hlavní roli v komunikačním mixu.
„V komunikační strategii značky Continental má sponzoring fotbalu klíčovou roli. Na mnoha trzích jsme se stali partnery fotbalových týmů, které mohou být velmi atraktivní zejména ve spojení s Mistrovstvím světa ve fotbale v roce 2006“, vysvětluje Ralf Hoffmann, brand manager značky Continental. Partnerství již bylo navázáno například s národními mužstvy Francie a Belgie, IFK Gothenburg ve Švédsku, FC Superfund Pasching v Rakousku, FC Basel ve Švýcarsku, týmy Premier League v Anglii a Hannover 96 v Německu.
Všechny smlouvy směřují k jednomu cíli: „Těmito sponzorskými aktivitami chceme na mezinárodní úrovni zvýšit povědomí o značce, podpořit její image na sportovní a emocionální úrovni i aktivně zasáhnout naše stávající i potencionální obchodní partnery“, vysvětluje Hoffmann.
2006 FIFA World Cup Germany je komunikační základnou k propojení významu profesionálové v oboru pneumatik a profesionálové ve fotbale. Na jednotlivých trzích bude po příští dva a půl roku toto spojení vytvářeno pomocí nejrůznějších komunikačních nástrojů, samozřejmě se zvážením místních aspektů jednotlivých zemí. Aktivity budou zaměřeny hlavně na techniku (vývoj pneumatik a hráči fotbalu) a bezpečnost (produkt a fotbaloví profesionálové).
Timo Hildebrand, jedna z budoucích nadějí německého fotbalu, profesionál s řadou mezinárodních úspěchů v týmu VfB Stuttgart, je tváří značky Continental a oblíbencem mnoha fanoušků. Teprve čtyřiadvacetiletý Hildebrand je ideálním zosobněním bezpečí, preciznosti, cílevědomosti a vytrvalosti, což je pro značku Continental a její produkty ideální.
Globální partnerství FIFA je plně integrováno do komunikace značek.
Od podpisu smlouvy o partnerství v roce 2003 byly sponzorské aktivity postupně integrovány do tiskových a online kampaní. Tento proces je nyní považován za dokončený. Partnerství jedné z nejdůležitějších sportovních události několika příštích let je nyní podpořeno nejen inzercí v novinách a časopisech, ale i bannery na vybraných internetových stránkách.
ContiFanWorld v 5 jazycích – Continental představuje Německo, místo konání světového šampionátu.
Popularita on-line platformy ContiFanWorld ( www.ContiFanWorld.com), jejíž činnost byla zahájena paralelně s losováním kvalifikačních skupin na začátku prosince 2003, neustále roste. Po startu ve dvou
jazykových mutacích je nyní stránka dostupná v 5 jazycích – němčině, angličtině, francouzštině, španělštině a holandštině, italská verze se připravuje.
Surfující fotbaloví fanoušci se mohou zúčastnit přípravných tréninků pro EURO 2004 v Portugalsku a 2006 FIFA World Cup Germany, pro nejlepší online fotbalové hráče jsou každý měsíc připraveny atraktivní ceny.
Mimo to se Continental prezentuje i na oficiálních internetových stránkách FIFA ( http://fifaworldcup.yahoo.com/06/de/d). Informační servis „Destination Germany“, který je dostupný ve čtyřech jazycích, je plný informací o Německu jako hostitelské zemi šampionátu, místech konání utkání a fotbalových stadionech.
Otrokovice, březen 2004
Barum Continental spol. s r.o.
Divize marketing
|