Propozice a téměř vše k sobotnímu Setkání mistrů v Sosnové 7.11.2006 18:01 - tisková zpráva
PROPOZICE GLOBAL ASSISTANCE SETKÁNÍ AUTOMOBILOVÝCH MISTRŮ Rally, rallycross, autocross AUTODROM ČESKÁ LÍPA 11.11.06
ČASOVÝ HARMONOGRAM 8.15 – 9.15 TRÉNINK 9.30 START KVALIFIKAČNÍCH JÍZD 14:00 START FINÁLOVÝCH JÍZD Závod je vypsán ve třídách : Rally WRC, Rally PV, Rally S1600, Rallycross D1, Rallycross D1A, Rallycross D2, Autocross D3, Autocross D3A, Rally HA
Jezdci budou startovat s vozy odpovídajícími technickým předpisům pro danou třídu. Na jednom vozidle se mohou střídat maximálně dva jezdci. Technický komisař má možnost zkontrolovat vozidlo kdykoli v průběhu závodu.
ORGANIZAČNÍ VÝBOR Zdeněk Lindr, Jan Mochan, Ivo Nouzák, Barbora Šimůnková, Vlastimila Krumpolcová, Veronika Kubátová, Tomáš Tomaštík, Ivana Moučková DELEGOVANÍ ČINOVNÍCI Sportovní komisař: Ladislav Tejchman Technický komisař: Miroslav Maňas Hlavní časoměřič: Václav Pištěk Časoměřiči: CHRONORACE Sedlčany
ČINOVNÍCI Ředitel závodu Jan Mochan Zástupce ředitele Zdeněk Lindr Tajemník závodu Vlastimila Krumpolcová Činovník pro bezpečnost Petr Pluhař Hlavní lékař Mudr. Miloš Volek Rozhodčí start Jaroslav Hašlar
SYSTÉM ZÁVODU Závod se jede na trati paralelní Super RZ, na které startují dvě vozidla současně. TRÉNINK Každý jezdec absolvuje jednu tréninkovou jízdu. Do jednoho tréninku mohou být vpuštěni max. 4 jezdci. Tréninková jízda se jede na jedno kolo (most + šotolina). KVALIFIKAČNÍ JÍZDY Každá vypsaná třída startuje samostatně. Do kvalifikačních jízd jezdci nastupují dle Rozpisu jízd, který jezdci obdrží před závodem. Pozice na startu (vlevo nebo vpravo) si jezdci budou losovat před startem dané jízdy. Každý jezdec absolvuje dvě nebo tři kvalifikační jízdy podle počtu jezdců ve třídě. Vítěz jednotlivé jízdy obdrží 1 bod, poražený 2 body a jezdec, který se jízdy neúčastnil dostane 3 body. Součet obou dosažených bodů určí pořadí jezdců v dané třídě. V případě shodného bodového součtu rozhoduje lepší dosažený čas v kterékoli jízdě. Kvalifikační jízdy se jedou na jedno kolo.
FINÁLOVÉ JÍZDY Dva nejlepší jezdci v každé třídě jedou finálovou jízdu o celkové vítězství a další dva o třetí a čtvrté místo. Pokud jsou ve třídě 3 jezdci, jede se jen o první místo. Finálové jízdy se jedou na dvě kola.
STARTOVNÍ PROCEDURA Start Startovní procedura začne ukázáním panelu „5 vteřin“, se kterým přejde „startmaršál“ před oběma jezdci. Po sklonění panelu bude start proveden do 5 vteřin. Start se provádí bliknutím červeného světla. Obě startovní místa jsou vybavena elektronickým systémem a musí být odstup 20 cm +/- 2 cm mezi elektronickým systémem a vozem. Chybný start K chybnému startu dojde, pokud vůz opustí startovní pozici před zhasnutím červeného světla, toto bude signalizováno blikajícím žlutým světlem a rozsvícením dané pozice na kontrolní tabuli. Na trati budou vyvěšeny červené vlajky. Start bude vždy opakován. Jezdci jsou povinni se co nejrychleji vrátit na start. Jezdec, který se dopustil předčasného startu obdrží penalizaci 5 vteřin.
Jestliže jezdec pokazí podruhé start ve stejné jízdě obdrží penalizaci 10 vteřin a při třetím chybném startu nebude v této jízdě startovat. Penalizace se budou připočítávat k času, kterého jezdec dosáhne v jízdě, ve které penalizaci obdržel.
VÝBAVA JEZDCE Každý jezdec musí používat bezpečnostní vybavení v souladu s předpisy FIA pro jednotlivé disciplíny (ochranná přilba, kombinéza, rukavice ..). SPOLUJEZDEC Je povolena účast spolujezdců, kteří musí splňovat následující podmínky: - bezpečnostní vybavení stejné jako jezdec (viz. bod Výbava jezdce) - musí být držitelem minimálně národní licence (Stupeň C)
VLAJKOVÁ SIGNALIZACE Traťoví komisaři budou signalizovat překážku na trati žlutou vlajkou. V případě vyvěšení této vlajky může ředitel závodu rozhodnout o opakování jízdy. Zastavení jízdy bude signalizováno červenou vlajkou.
Jan Mochan Ředitel závodu Schváleno FAS AČR pod č.j. RC00806-A11 ze dne 02.11.2006
|