Den závodů přinesl, jak už je v A1 Grand Prix obvyklé, napínavé souboje a český tým měl nakonec důvod k malé radosti, ačkoliv začátek nebyl nejlepší. Janiš odstartoval do svého prvního závodu v A1GP ze 14. pozice, ale kontroverzním způsobem přišel během startu o několik míst. Zbytek závodu strávil tvrdými souboji, ale výsledné 16. místo neodpovídalo cílům týmu.
Hlavní závod přinesl hektické chvíle. Původně organizátoři plánovali posunutí startu o půl hodiny dříve, aby se vyhnuli lijáku, ale počasí je nakonec naopak donutilo k opačnému kroku a start byl odložen. Mokrá trať trochu promíchala startovní pole a urputné souboje byly k vidění nejen na špici, ale v celém startovním poli.
Janiš průběžně postupoval vpřed a tým znovu předvedl bezchybný výkon při zastávce v boxech. Tam zajel Janiš po 17. kole a zastávka byla nejrychlejší z celého dne, což společně s dobrým jezdeckým výkonem vyneslo český vůz postupně až na pátou příčku. V čase zastávky již déšť ustal a trať osychala, volba mokrých či suchých pneumatik byla hodně na hraně.
Český tým se rozhodnul zůstat u mokrých pneumatik a dlouho se to zdálo jako dobrá volba, ačkoliv suché pneumatiky byly v závěru rychlejší, ale další zastávka by stála mnoho času. O veškerý časový náskok však tým přišel ve chvíli, kdy před koncem závodu vyjel na trať kvůli smyku vozu Velké Británie zpomalovací vůz.
PO restartu závodu byly odstupy mezi vozy minimální a Janiš přišel o tři místa vůči jezdcům na suchých pneu. Cílovou čáru protnul jako osmý, ale později se posunul na sedmou příčku, když byl diskvalifikován tým Holandska, který neabsolvoval povinno zastávku v předepsaném rozmezí mezi osmým až 20. kolem.
Jarek Janiš: „Obecně vzato to byla dva odlišné závody. Ve sprintu mě ještě před zhasnutím červeného světla předjelo několik vozů a to se pak těžko dohánělo. Hlavní závod proběhnul daleko lépe a sedmé místo není vzhledem k výchozí pozici špatné. Na první sadě mokrých gum jsem měl trochu problémy, ale tým upravil tlaky u druhé a po zastávce v boxech byl vůz daleko lepší. V samém závěru se toho nedalo moc dělat, měl jsem mokré gumy, soupeři za mnou suché a nemohl jsem je udržet za sebou.“
Antonín Charouz, šéf týmu: „Výsledek je asi lepší než výkon. Chybí nám troška v různých oblastech a jestliže chceme stabilně bojovat vepředu, musíme se celkově zlepšit. Jarek odjel za proměnlivých podmínek dobrý závod a opět jsme měli dobrou strategii, její výhodu ale znegoval výjezd zpomalovacího vozu před koncem závodu, jinak bychom byli asi pátí.
Možná jsme už při povinné zastávce mohli přezout na suché pneu, ale bylo to na hraně a navíc nám nefungovala vysílačka.“
BPA