Audi A4 a A6 jsou podle Američanů nejbezpečnější 11.12.2006 18:45 - tisková zpráva
Praha, 11. prosince 2006
Nárazové testy v USA Renomovaná americká instituce Institute for Highway Safety (IIHS – Institut dálniční bezpečnosti) udělila modelům Audi A4 a Audi A6 nejvyšší stupeň ocenění „Top Safety Pick”. Tím se Audi stává jediným německým výrobcem, který má mezi nejbezpečnějšími vozy dva modely.
Institut IIHS z pověření amerických pojišťoven pravidelně prověřuje bezpečnost všech typů silničních vozidel v nárazových testech. Naměřené hodnoty přitom mají mezi odborníky i potenciálními zákazníky vysoký kredit. Vynikající výsledky modelů Audi A4 i Audi A6 vycházejí z měření při čelním a bočním nárazu i při nárazu zezadu.
Nejnáročnějším nárazovým testem IIHS je simulace bočního nárazu. Při něm do boku vozidla narazí rychlostí 50 km/h pohyblivá bariéra, jejíž čelo je tvarováno podobně jako příď vozu typu SUV nebo pick-up. Po nárazu jsou vyhodnoceny nejen deformace konstrukce vozu, ale i kinematické a mechanické zatížení, jemuž je vystavena jeho posádka. Modely A4 a A6 dosáhly vynikajících výsledků díky tuhosti své konstrukce i účinku sériově montovaných zádržných systémů včetně bočních hlavových airbagů.
Při nárazovém testu zezadu je vyhodnocováno i nebezpečí zranění krční páteře (hyperflexe krku). Modely A4 i A6 dosáhly v této disciplíně díky optimalizaci konstrukce sedadel a jejich dílů a zejména díky tvarování opěrek hlavy výrazně nejlepších výsledků. Na výborných výsledcích testů se podílel i pozitivní vliv elektronického stabilizačního systému ESP, který patří k sériové výbavě všech modelů Audi.
Import Volkswagen Group s.r.o., Divize Audi/Public Relations,
www.audi.cz
PR Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už jedenáct let nepřetržitě rostou, v roce 2005 automobilka Audi prodala 829 100 vozů, což představuje meziroční nárůst o 6,4 %. Značce Audi se dařilo především na západoevropském trhu, kde její odbyt stoupl o 7 % na 599 tisíc vozů.
Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 11 let po sobě: * Vloni se v ČR prodalo 2543 automobilů Audi, což oproti 2140 vozům prodaným v roce 2004 představuje nárůst o více než 18 %. * V roce oslav 25 let quattro byl každý druhý prodaný vůz Audi je s pohonem quattro® * Audi je nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu.
PR
|