ZU XXII. ročníku „Ve stopě Valašské zimy 2007“ 2.1.2007 10:58 - Pavel Jelínek
ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ XXII. ročníku motoristické soutěže „Ve stopě Valašské zimy 2007“
www.mcmoutletshop.com
A) DATUM A MÍSTO KONÁNÍ
Sobota 27.ledna 2007, Vizovice
B) POŘADATEL
ASOCIACE VÍCEÚČELOVÝCH ZÁKLADNÍCH ORGANIZACÍ
technických sportů a činností České republiky (AVZO-TSČ-ČR),
Základní organizace č. 70176, Razov 710, Vizovice 763 12.
IČO: 41695402.
C) ŘEDITELSTVÍ
Pracovní ředitelství: Ředitel závodu: Antonín Cekota
Zástupce ředitele: Josef Sláčik
Pokladník: Dagmar Cekotová
Hlavní pořadatel: Lubor Sláčik
Vedoucí tratě: Ing. Lubomír Kozmík
Hlavní časoměřič: Jaroslav Holý
Propagace: Josef Sláčik
Mediální poradce: Ladislav Koželuha
Péče o hosty: Tereza Doleželová
Vedoucí lékař: MUDr. Jan Šimek
Vedoucí spojení: Miloslav Mikulčík
Vedoucí parkoviště: Josef Sláčik
Administrativní přej.: Milena Pavlíčková
Technická přejímka: Bohumil Merta, Jan Kroužílek
Výpočetní středisko: Ing.Stanislav Urban
Vedoucí SZ: ing.Lubomír Kozmík
Vedoucí SZ 1 - Škola Hana Doleželová
Vedoucí SZ 2 - Barák
Vedoucí SZ 3 - Raková
Vedoucí SZ 4 -
D) ČASOVÝ HARMONOGRAM
30.listopadu 2006 uzávěrka přihlášek
do 6.prosince 2006 rozeslání potvrzení přihlášek
do 18.prosince 2006 zaplacení vkladu na základě přijetí
26. ledna 2007 16.oo – 19.oo hod. administrativní a technická přej. 1.část
27. ledna 2007 5.oo -- 6.3o hod. administrativní a technická přej. 2.část
7,oo oficiální zahájení a rozprava, uzavření tratě
7,5o start 1.předjezdce
8,oo start 1.vozidla
15,oo předpokládaný dojezd 1.vozu
cca 1 hodinu po dojezdu poslední posádky předběžné výsledky
30 minut po vyvěšení výsledků slavnostní vyhlášení a předání cen
E) CHARAKTERISTIKA TRATI
Celková délka tratě: cca 130 km
z toho 8 měřených slalomových zkoušek: cca 34 km
F) DŮLEŽITÁ MÍSTA
ŘEDITELSTVÍ – Vizovice, Sokolovna, 26.ledna 2007 15,oo-21,oo a 27.ledna 2007 5,oo-19,oo hod.
OFICIÁLNÍ INFORMAČNÍ TABULE – Vizovice, Sokolovna, vestibul a areál Škola
ADMINISTRATIVNÍ PŘEJÍMKA – Vizovice, Sokolovna, velký sál
TECHNICKÁ PŘEJÍMKA - Vizovice, Tyršova ul., (za Sokolovnou)
STRAVOVÁNÍ – Vizovice, restaurace Sokolovna
G) INFORMACE pro média
ředitelství Vizovice, Sokolovna 27.ledna 2007 7,oo – 19,oo hod.
H) VŠEOBECNÉ PODMÍNKY
a) Definice
Jízda zručnosti se zaměřením na bezpečné zvládání vozidla ve ztížených zimních podmínkách.
b) Značení/značky
Pneumatiky příp. kužely z pružného materiálu o výšce 50 cm.
Nalevo od vozidla ve směru jízdy modré, napravo červené.
Použití žluté vlajky je definováno následovně: vyvěšená žlutá vlajka = pozor, překážka na trati.
Žlutá vlajka neznamená ukončení soutěže!
c) Trať a retardéry
Retardéry jsou tvořeny pneumatikami event.kužely tak, jak jsou popsány výše a jsou vyznačeny v itineráři. Odstup mezi retardéry nesmí být menší než 10 m a maximální vzdálenost není stanovena. Retardéry budou rozmístěny těsně před startem do první jízdy. Pořadatel neorganizuje žádné přípravné ani seznamovací jízdy. Jízda ve slalomové zkoušce v protisměru se trestá vyloučením. Posádky jsou povinny dodržovat pravidla silničního provozu, zvlášť pečlivě mimo trať slalomových zkoušek, což bude kontrolováno jak ze strany pořadatele tak i Policie ČR. S aktuálními změnami budou posádky seznámeny prostřednictvím prováděcích ustanovení a na rozpravě. Takto sdělené změny jsou závazné!
d) Vypsané třídy
skup.A (vozy s náhonem na všechna kola)
skup.B (vozy s náhonem na přední kola)
skup.C (vozy s náhonem na zadní kola)
Dále budou vyhlášeny a ceny obdrží:
- vítězná posádka v absolutním pořadí
- žena za volantem (řidič žena, spolujezdec muž nebo žena).
e) Vozidla a posádka
Vozidla musí být seriově vyrobená a mít platné OTP, STK, uzavřené a zaplacené zákonné pojištění. Řidič musí mít platný ŘP příslušné skupiny. Každá posádka obdrží od pořadatele dvě startovní čísla s reklamou, která umístí na pravou a levou stranu vozidla. Pořadatel doporučuje umístit čísla na zadní boční okna. Posádka každého vozidla musí být tvořena dvěma osobami staršími 18-ti let. Posádka má povinnost používat současný typ motoristické ochranné přílby. Přilby je posádka povinna použít v přípravných jízdách i ve vlastní soutěži.
Při technické přejímce bude kladen zvláštní důraz na stav vhodných pneumatik a hloubku dezénu . Pořadatel doporučuje použití pneumatik se zimním vzorkem a s dostatečnou hloubkou dezénu. Je zakázáno použití pneumatik s hřeby! Vozidlo s těmito pneumatikami nebude převzato, nebude vrácen vklad a v případě zjištění pneumatik s hřeby během soutěže bude posádka okamžitě vyloučena. V případě dostatečné vrstvy sněhu je povoleno použití sněhových řetězů.
f) Měření času
Bude provedeno s přesností na 1 sekundu. Výchozím časem do další etapy je startovní čas do slalomové zkoušky. POZOR ! Rozhodující je jízdní doba uvedená v jízdním výkazu !
g) Organizace soutěže
Start je pevný s motorem v chodu. Opakování startu není povoleno. Startovní pořadí určuje pořadatel. Tréninkové jízdy nejsou pořadatelem organizovány. Trať soutěže je stanovena dle itineráře, který bude předán soutěžícím při přejímce. Bude zřízena servisní zóna před firmou R.Jelínek ve Vizovicích. V první etapě bude po SZ 4 kontrola přeskupení. Během této KP je zakázán servis na vozidlech !!! Porušení může být trestáno i vyloučením ze soutěže.
Do cíle soutěže je povolen předčasný příjezd.
h) Stravování
Je zajištěno v prostorách Sokolovny. Posádka obdrží při administrativní přejímce v rámci startovného 2 kupony na stravu (guláš + 1 nápoj) v hodnotě á 75,-Kč. Pořadatel nezajišťuje ubytování.
i) Přihlášky, vklady a pojištění
Uzávěrka přihlášek je 30.listopadu 2006. Každá posádka musí včas podat řádně vyplněnou přihlášku a na výzvu pořadatele zaplatit vklad. Vklad 2500,-Kč je splatný až na základě potvrzení přihlášky zaslaného pořadatelem. Vklad pak musí být zaslán nejpozději 18.prosince 2006, jinak je přihláška neplatná. V případě neúčasti omluvené písemně do 13.ledna 2007 bude vráceno 90% vkladu. V případě omluvy do plánovaného ukončení administrativní přejímky bude vráceno 50%. V případě neomluvené neúčasti nebo pozdní omluvy nebude vklad vrácen. Podáním přihlášky nevzniká žádný nárok na přijetí. Záměna posádky bez souhlasu pořadatele není možná. Pokud se posádka nemůže zúčastnit, bude jí vrácen vklad dle výše uvedených podmínek a číslo bude přiděleno náhradní posádce dle rozhodnutí pořadatele. Vozidlo musí mít v den konání soutěže platné OTP, STK a "Doklad o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla" (zákonné poj.). Členové posádky souhlasí se sdělením rodného čísla pořadateli. Posádka musí při technické přejímce předložit současný typ motoristických přileb, které bude při soutěži používat. Každý jezdec jede na své vlastní nebezpečí a je v jeho vlastním zájmu sjednat si havarijní pojištění. Osobní úrazové pojištění v ceně cca 180,-Kč na osobu uzavře posádka povinně u administrativní přejímky. Bez tohoto pojištění nebude posádka převzata. Posádka podáním přihlášky prohlašuje a souhlasí s tím, že se soutěže účastní na vlastní nebezpečí a že se bude řídit zněním ZÚ a PÚ.
Adresa pro zasílání přihlášek: Dagmar Cekotová, tř.Tomáše Bati 57/3224, 760 01 Zlín
j) Hodnocení a penalizace
Penalizace se provádí v hodinách, minutách a sekundách. Konečná klasifikace bude stanovena součtem časů ze slalomových zkoušek, penalizací z jednotlivých spojovacích úseků a všech dalších penalizací vyjádřených v čase. V případě rovnosti bude vyhlášen vítězem ten, kdo dosáhl lepšího výsledku v první měřené slalomové zkoušce. Jestliže se ani tím o pořadí nerozhodne, budou se postupně brát v úvahu výsledky z 2.,3. a další měřené slalomové zkoušky. Toto pravidlo pro pořadí platí v průběhu celé soutěže.
k) Časové kontroly
V časových kontrolách komisaři stanoviště zaznamenávají do jízdního výkazu čas, ve kterém jim posádka výkaz předala. Vozidla budou startovat v minutových intervalech.
Každý rozdíl mezi skutečným a ideálním časem bude penalizován takto:
a) pozdní příjezd + 10 sec. za každou i započatou minutu
b) předčasný příjezd + 10 sec. za každou i započatou minutu
Komisař rozhoduje o chybných startech a penalizačních časech takto:
a) předčasný start penalizace + 20 sekund
b) posunutí kužele nebo pneumatiky + 3 sekundy
c) chybný průjezd retardérem + 15 sekund
d) zboření retardéru + 30 sekund
Předčasný příjezd do cíle soutěže je povolen.
Je povoleno maximální zdržení 30 minut v soutěži celkem. Při překročení limitu bude posádka vyloučena.
l) Administrativní a technická přejímka
Posádka je povinna dostavit se k technické přejímce v předepsaném čase a ihned po ní k administrativní přejímce (pokud je neabsolvovala již v pátek 26.1.). Při zpoždění větším než 10 minut bude posádka zatížena 10 sec., zpoždění větší než 30 minut bude považováno za neomluvenou neúčast v soutěži. Předepsanými doklady jsou OTP, ŘP, "Doklad o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla" (zákonné pojištění) a potvrzení přihlášky. Vozidlo musí mít v den konání soutěže platné OTP, STK a "Doklad o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla". K TP se posádka dostaví s vozidlem opatřeným SPZ nebo RZ s platnou známkou STK, zároveň předloží OTP a současný typ motoristických přileb, které bude při soutěži používat.. Členové posádky souhlasí se sdělením rodného čísla pořadateli.
m) Protesty
Případné protesty se podávají písemně u ředitele soutěže společně s vkladem 500,-Kč nejpozději do 30-ti minut po vyvěšení výsledků.
n) Ceny
skup.A 1.- 3.místo věnce a věcná cena
skup.B 1.- 3.místo věnce a věcná cena
skup.C 1.- 3.místo věnce a věcná cena
absolutní vítěz věcná cena
žena za volantem věcná cena
nejvzdálenější posádka (dle www.mapy.cz) věcná cena
CH) ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
Soutěž je pořádána podle těchto zvláštních ustanovení a případných prováděcích ustanovení.
Ve Vizovicích dne …………
Antonín Cekota v.r. Josef Sláčik v.r.
ředitel soutěže zástupce ředitele
oficiální stránky akce : www.valaska.cz
|