www.car.cz
 

Hyundai zaznamenal nárůst celosvětových prodejů v roce 2006
     30.1.2007 09:27 - tisková zpráva


Hyundai celosvětové prodeje v roce 2006 – nárůst prodejů o 5,1%

  • Zámořské prodeje zaznamenaly meziroční nárůst o 6,1 %
  • Domácí (korejské) prodeje stouply o 1,8 %
  • Elantra nejprodávanějším modelem značky Hyundai

<Los Angeles> Rok 2006 může Hyundai Motor Co. považovat za další rekordní období. Na celém světě se loňský rok prodalo 2 663 998 vozidel, což představuje oproti roku 2005 nárůst o 5,1 %. Zámořské prodeje (včetně exportu ze třech korejských závodů a produkce ze zámořských výrobních závodů) zaznamenaly nárůst o 6,1%. Celkem se prodalo 2 082 906 vozidel. Domácí (korejské) prodeje vykázaly nárůst o 1,8 % s počtem 581 092 prodaných vozů. Elantra si i tento rok vydobyla titul nejprodávanějšího modelu Hyundai v celosvětovém měřítku, za ní se umístily Sonata, Tucson a Accent.

Osobní vozy, MPV a SUV na domácím (korejském) trhu

Domácí (korejské) prodeje osobních vozů v čele se Sonátou vzrostly o 7,2 % na 326 792 automobilů. Prodaje MPV a SUV zaznamenaly meziroční pokles o 8,9 % (100 696 automobilů).
Celkem se v roce 2006 prodalo 427 488 osobních vozů, MPV a SUV, což znamená meziroční nárůst o 2,9%.

Zámořské prodeje

Tři korejské výrobní závody Hyundai exportovaly do zámoří v minulém roce 1 197 077 automobilů, což představuje pokles o 7,4%. To bylo zapříčiněno měsíční stávkou v letním období. Zámořské výrobní závody Hyundai v Indii, Turecku, Číně a USA dodaly 885 829 automobilů, což představuje 32,1 %-ní meziroční nárůst.

Cíl na rok 2007

Hyundai si stanovil za cíl prodat na celém světe v roce 2007 2,735 miliónu automobilů. Výrobní dceřiné společnosti v zámoří by měly vyprodukovat až 1 020 000 automobilů, zatímco export z korejských závodů by měl dosáhnut hranice 1 085 000 automobilů. Prodeje na domácím trhu by měly stoupnout na 630 000 automobilů.

“Hlavní prioritou roku 2007 je implementace managementu orientovaného na zákazníka a stabilizace globálního managementu, který se začíná etablovat např. v USA, Číně, Indii či Evropě,” poznamenal v projevu ke svým zaměstnancům Chung Mong-koo, předseda Hyundai Motor Co. Z tohoto důvodu plánuje Hyundai zlepšit své marketingové aktivity a posílit hodnotu značky Hyundai. Taktéž chce pokračovat ve zvyšovaní kvality a rentability prostřednictvím snižování nákladů a systému managementu.

Předseda Chung také poznamenal, že rok 2007 bude pro Hyundai klíčovým z pohledu ambic společnosti stát se globálním lídrem v automobilovém průmyslu. „Abychom dosáhli tohoto cíle, musíme vybudovat efektivní sít komunikace mezi centrálou a globální produkcí a divizemi prodeje a mohli tak profitovat z maximálního synergického efektu”, dodal předseda Chung ve svém prohlášení.

 

Hyundai


 
 
Fotogalerie:   FIA GT v Brně 2005 od Marka Repky

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose