www.car.cz
 

Jarní cena Brna byla pro K&K Racing Team doslova „křest ohněm“ !!
     1.5.2007 19:14 - tisková zpráva


První letošní klání Mezinárodního mistrovství České republiky má za sebou K+K Racing Team. Víkendová bilance ale mluví o nedojetém vytrvalostním závodě a  neúčasti ve  sprintu. Na vině byly plameny.

 

Po zimní přestávce vyplněné čtyřiadvacetihodinovým kláním v Dubaji jezdci K&K Racing Teamu zamířila na brněnský Masarykův okruh. Už v pátek, kdy probíhaly měřené tréninky na vytrvalostní závod, se ozvaly první potíže s vozem BMW M3GTRV8.

 

Utržený silentblok výfuku způsobil, že se výfukové potrubí dostalo do kontaktu s podlahou karoserie a došlo ke vznícení podlahy a dalších částí karoserie. Po uhašení se zjistilo, že je poškozena jak motorová, tak kabinová elektrika. Poškozeny byly navíc i všechny olejové hadice vedoucí pod podlahou a všechny aerodynamické části karoserie vytvářející spodní přítlak. Během pátku se ale vše podařilo opravit a vyměnit,“ říká o strastech Petr Kačírek.

 

Do tříhodinového vytrvalostního závodu ale v sobotu dvojice Petr Kačírek, Marcel Kusín přeci jen odstartovala, ale opět se ozvaly technické problém. V ten moment seděl za volantem Petr Kačírek: „Nemělo to nic společného s předešlou závadou. Po šesti kolech začal vůz kouřit a v motorovém prostoru i v kabině se objevil olej, který se po zastavení v boxu vzňal. Po uhašení se odhalila příčina v podobě prasklého olejového chladiče, nejspíš od kamene, který odlétl od jiného vozu.“

 

Druhá týmový dvojice Matěj Kotrba, Dan Suchý byla klasifikována ve vytrvalostním závodu na 36. místě, avšak celou dobu se pohybovala na začátku druhé desítky. 20 minut před koncem však do Dana Suchého naboural nepozorný polský jezdec s nejnebezpečnějším vozidlem na trati, Fiatem neznámého původu.  Náš vůz vylétl z dráhy a po té byl se značně poškozenou zadní částí odtažen do boxu. 

 

V sobotu se ještě Marcel Kusín zúčastnil 1. závodu BMW 1 Challenge, v němž se představil také český motocyklový závodník Lukáš Pešek. Marcel ve výsledkové listině figuroval v poli neklasifikovaných. Po startu z poslední řady se Marcel úspěšně probíjel startovním polem kupředu a dostal se během dvou kol až na 5. místo, ale v kole následujícím se před ním srazili dva vozy. Aby zabránil kolizi a čelnímu střetu s těmito vozy, strhnul svůj vůz mimo dráhu a zastavil se až o blízká svodidla.

 

Nedělní desetikolový sprint K&K Racing Team už neabsolvoval. Uplynulý víkend načrtnul možný průběh letošní divize 4, v níž se o první příčky budou prát zejména Antonín Charouz a Milan Maděryč. Ve hře ale zůstává také K&K Racing Team, který již myslí na druhý podnik okruhové mistrovství, který se pojede v Mostě 12. a 13. května: „Musíme dokončit i druhý vůz s motorem V8, kompletně repasovat ten ,,hořící,, z Brna, opravit ,,emtrojku,, po náletu Fiátka z vytrvalostního závodu a připravit vše ostatní na dva závody za sebou, neboť rovnou z Mostu se tým přesouvá do Polska na okruh v Poznani, kde se jede druhý závod středoevropské zóny,“ svěřuje se s plány na další dny Petr Kačírek.     

 

PR 


 
 
Fotogalerie:   Jarní cena Brna - D4, požár BMW M3GTR V8, foto Radek Holub

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose