www.car.cz
 

Mezinárodní veletrh osobních automobilů AUTOSALON Brno má co nabídnout
     16.5.2007 16:05 - tisková zpráva


Mezinárodní veletrh osobních automobilů AUTOSALON

Samotná realizace expozice patří mezi významnou část veletržní účasti. Kdy vlastně začíná příprava takové akce, jako je Autosalon?

Obecně lze říci, že čím dříve se vystavovatel začne připravovat, tím lépe. Dostatek času je vždy předpoklad k přípravě úspěšné účasti na veletrhu. Co se týká expozice, tak je třeba si ujasnit, jaký typ stánku zvolí vystavovatel pro prezentaci na veletrhu. Pokud si například vybere atypický stánek, je dobré začít s přípravou 8 – 10 měsíců před začátkem veletrhu tak, aby se mohly důkladně připravit koncepty a grafické návrhy, a byl čas na diskuzi a dopracovávání dle potřeb a přání klienta.

O který typ expozic mají vystavovatelé na autosalonu největší zájem?

Nelze říct, že by existoval jeden typ stánku o který je největší zájem, vše záleží na klientovi. Na prvním místě je pro nás vždy spokojenost zákazníka. Důležitá je komunikace, spolupráce a individuální přístup. Snažím se klienta vyslechnout, zjistit s jakým cílem na veletrh jde a po té se domluvit na typu stánku a prezentace.

Jaká je, pokud to vůbec možno říct, ideální poloha expozice?

V podstatě lze říci, že pokud je expozice dobře a profesionálně navržena a připravena, tak přitáhne zákazníky, ať již je v kterémkoliv pavilonu či na volné ploše. V souvislosti s veletrhem Autosalón je třeba spíše zvážit ideální velikost (plochu) stánku. Pokud se vystavovatel rozhodne umístit na stánek např. automobil, musí mít na paměti, že tento exponát by měl být dobře přístupný, je zapotřebí dostatek prostoru, aby do něj mohl zákazník pohodlně nastoupit a prohlédnout si jej ze všech stran. V takovém případě se jedná o plochu cca 50m2.

Co je tedy nejdůležitější při umístění auta do stánku?

Jak již jsem zmínil, jednak je to velikost plochy a dalším důležitým prvkem je osvětlení, tedy nasvícení automobilu a jeho pozice na stánku. Zde se opět snažím zákazníkům poradit a doporučit nejvhodnější a nejefektivnější řešení celé expozice tak, aby exponát vynikl.

Každý vystavovatel se snaží co nejvíce upoutat pozornost návštěvníků. Někdo se snaží být originální, další chce zaujmout kreativním zpracováním expozice. Co nejvíc "zabírá" u návštěvníků Autosalonu?

Vystavovatelům poskytujeme komplexní služby, samozřejmostí je návrh expozice, realizace a servis v průběhu veletrhu a závěrem i demontáž stánku. Dobře navržená expozice je základním stavebním kamenem pro úspěšnou účast na veletrhu. Je potřeba návštěvníka přitáhnout, vtáhnout jej do děje, protože jedině tak si zapamatuje informace, které mu vystavovatel sděluje. Dále doporučujeme například využít možnosti reklamy v areálu brněnského výstaviště po dobu konání akce, ve velké míře na Autosalónu využívají vystavovatelé různých doprovodných programů.

Připravili jste letos oproti minulým Autosalonům nějaké novinky pokud jde o nabízené služby?

V současné době se snažíme hlavně o zjednodušení objednávání služeb, a to formou objednávání přes internet. Vystavovatelé tak získají možnost rychle, efektivně a pohodlně zadávat objednávky. Mohou pak přesně sledovat vývoj objednávky a popřípadě ji upravovat. Dále je to celá řada novinek například rozšíření formy reklamy v areálu brněnského výstaviště – billboardy, bannery, LED stěny apod. Veškeré informace jsou na našich webových stránkách www.bvv.cz/expozice.

Kolik expozic bude na letošním Autosalonu?

Myslím, že letošní Autosalon má co nabídnout a návštěvníky nezklame. Na otázku tedy odpovím velmi jednoduše: Přijďte se podívat.


BVV

Více zde


 
 
Fotogalerie:   Sports Car Challenge v Mostě, foto Miloš Jenčík

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose