www.car.cz
 

Nový a dynamický Peugeot Partner
     18.1.2008 11:22 - tisková zpráva


Dynamický a moderní styl, který budí dojem robustnosti

 

Již na první pohled propůjčují ladné a vyvážené linie novému vozu Partner dynamiku a současně podporují jeho robustní charakter. Propracovaný design celého vozu, včetně zadní části, vypovídá o jeho praktičnosti a skvělé přepravní kapacitě. 

 

Nosná linie, která se podílí na stylové osobitosti vozu, vzniká v přední části střechy, svažuje se přes zkosené čelní sklo k předním blatníkům a klade opticky důraz na přední část vozu. Plynulost křivky nenarušuje žádný ostrý úhel a silueta tím působí dynamicky a moderně. 

 

Stylisté značky navrhli velmi výraznou přední část, která podtrhuje robustnost vozu jako celku. Základem je mohutný nárazník oblých tvarů s širokým vstupním otvorem sání, který je v současnosti pro značku Peugeot typickým stylovým prvkem. 

 

Přední mlhové světlomety po stranách ve spodní části nárazníku opticky siluetu vozu rozšiřují a umocňují její temperamentní vzhled. 

Spojitost s ostatními modely řady najdeme v provedení kapoty a světlometů, mezi kterými je zasazen chromovaný emblém lva. Velké přední světlomety mají elegantní protáhlý tvar. Zasazení jednotlivých svítilen do  tubusů vychází z estetického zpracování optických bloků, které bylo použito také u ostatních nových modelů značky. Světlomety jsou stylově sladěné s maskou chladiče. Decentní křivka, která je kopíruje, je vizuálně ještě zvětšuje.  

 

Široce zvýrazněné podběhy kol na blatnících vozu umocňují celkově mohutný dojem, kterým vůz působí.

 

Dalším znakem odolnosti a solidnosti vozu jsou ochranné boční lišty.

 

Z profilu je stylová čistota a provázanost naznačena linií ve spodní části karoserie, která navazuje na vyklenutí podběhů předních kol a probíhá v celé délce vozu až k zvýraznění podběhů kol na zadních blatnících. Přední okna svým tvarem i zasazením podtrhují harmonii a modernost křivek nového vozu Partner.  

 

Zadní část jemně zaoblených tvarů může být vybavena 2 typy dveří (dvoukřídlými nebo výklopnými), které napomáhají k snadné nakládce a vykládce přepravovaných předmětů. Zadní světla jsou uzpůsobena typu dveří a jsou umístěna v horní části, aby byla chráněna před drobnými nárazy v běžném provozu. Zakryté závěsy výklopných zadních dveří potvrzují kvalitu provedení nového vozu Partner do posledního detailu.

 

 

Objem nákladového prostoru – reference v segmentu

 

Nový Partner je k dispozici ve dvou variantách karoserie. Krátká verze (celková délka 4,38 m), prodloužená (4,63 m) - obě verze s jednotným rozvorem 2,73 m. Výška vozu je podle zvolené verze 1,81 m1,83 m.

 

Díky uvedeným rozměrům nový Peugeot Partner uspokojuje různorodé potřeby zákazníků při profesionálním používání vozu a nabízí ve své kategorii referenční přepravní možnosti. 

 

Se svými parametry je krátká verze nového vozu Partner jedničkou v segmentu:

 

·               Objem nákladového prostoru 3,3 m3

·               Užitečná hmotnost 625 kg (na přání až 850 kg)

·               Užitečná délka 1,80 m

·               Maximální užitečná šířka 1,62 m

·               Užitečná šířka mezi podběhy kol 1,23 m umožňuje ve voze přepravovat euro paletu

·               Užitečná výška 1,25 m

·               Práh nákladového prostoru 0,584 m

 

Prodloužená verze nového Partnera nabízí ještě velkorysejší možnosti :

 

·               Objem nákladového prostoru 3,7 m3

·               Užitečná hmotnost  770 kg

·               Užitečná délka 2,05 m může být se složeným sedadlem Multi-Flex až 3,25 m.[1]

 

Nový Partner nabízí větší přepravní možnosti. Současně si však zachovává téměř identické vnější rozměry, které z něj činí ideálního multifunkčního pomocníka pro práci a pohyb v městském provozu i v terénu.

 

 

Profesionálně řešený přepravní prostor

 

Nákladový prostor byl řešen s ohledem na odolnost, praktičnost a snadnost používání. Interiér je chráněn proti poškození způsobeným přepravovaným nákladem. Na přání mohou být boční stěny opatřeny ve spodní části polstrováním a podlaha chráněna syntetickým kobercem.  Vnější plášť karoserie, důležitá vizitka majitele vozu, tak zůstává díky péči věnované ochraně proti nárazům a poškození zevnitř, neporušený. 

 

Na podlaze najdeme 6 pevných ok, které slouží k upevnění přepravovaného nákladu. Dále je vůz vybaven dělicí plechovou přepážkou, která může být podle potřeb a na přání zákazníka: 

·                                                   S mříží v horní části,

·                                                   S mříží v horní části a se zvukovou izolací.

 

 

Nezávislé zamykání dveří je praktickou a současně bezpečnostní funkcí. Tlačítko na palubní desce se světelnou kontrolkou umožňuje odemknout a zamknout nákladový prostor nezávisle na kabině vozu. Tento ovladač je doplňkovou funkcí k centrálnímu zamykání dveří.

Zákazníci, kteří chtějí zdokonalit ochranu vozu proti násilnému vniknutí a odcizení, si mohou z nabídky doplňkové výbavy vybrat funkci superzamykání, která zablokuje všechny vnitřní ovladače dveří a ty pak nelze otevřít zevnitř. 

 

V hodnocení ochrany proti odcizení vozu, které provádí asociace britských pojišťoven Thatcham, získal nový Partner  s doplňkem alarm nejvyšší ohodnocení: 5 hvězdiček (bez alarmu 4 hvězdičky).

 

 

Nové možnosti s inovativním sedadlem ‘Multi-Flex’

 

Multifunkční sedadlo Multi-Flex je v této kategorii skutečnou novinkou a nabízí variabilitu nových rozměrů. Různé konfigurace sedadla umožňují optimalizovat přepravní kapacitu a každodenní používání vozu je ještě snadnější.

 

Sedadlo má následující funkce:  

 

·               Sklopením sedadla vzniká rovná úložná plocha, která je ve výši podlahy nákladového prostoru

Boční část sedadla je opatřena inteligentním kinematickým mechanismem s intuitivním ovládáním, který sedadlo sklopí a prodlouží tak přepravní prostor vozu. Na rovné ploše, která vznikne mezi zadními dveřmi a krytem palubní desky, lze přepravovat předměty o délce až 3 m. U prodloužené verze Partner dokonce 3,25 m! [2]

Zadní strana opěradla je chráněna plechovou výztuží, aby byla schopna odolávat i větší zátěži.

 

·               Pozice sedáku pro přepravu vysokých předmětů

Sedák bočního sedadla je možné zvednout a uvolnit tím prostor pro přepravu vysokých předmětů na místě spolujezdce vpředu.

 

·               „Pojízdná kancelář“

Opěradlo prostředního sedadla je sklopné a v jeho zadní stěně najdeme zabudovaný psací stolek s popruhem na připevnění dokumentů. Sedák uprostřed je možné zvednout a pod ním se nachází úložný prostor, který lze uzamknout zámkem.

 

·               Třetí místo

Na prostředním místě sedadla Multi-Flex může v souladu s dopravními předpisy cestovat další, třetí pasažér. Místo je vybaveno tříbodovým bezpečnostním pásem a je chráněno dvojitým předním airbagem spolujezdce.

 

Všechny uvedené funkce sedadla Multi-Flex zvyšují variabilitu nového vozu Partner. Jedná se o inovativní prvek výbavy, který svou multifunkčností jistě osloví řadu majitelů, kteří vůz používají v rámci své profese.

 

 

Dvoje boční posuvné dveře a optimální přístupnost

 

Nový Peugeot Partner má prakticky řešenou koncepci propracovanou do posledního detailu a jeho každodenní používání je tak snadné a pohodlné. Je variabilní, ale také přístupný za všech okolností!

Rozměry dveřních otvorů byly navrženy tak, aby byl zajištěn optimální přístup do vozu a co nejlepší ergonomie používání při pravidelné nakládce a vykládce zboží nebo přepravovaných předmětů.

 

Nový Partner tedy může být vybaven bočními posuvnými dveřmi na straně spolujezdce i řidiče. Dveře s užitečnou šířkou  640 mm a výškou 1100 mm poskytují dostatečně velký vstupní otvor do nákladového prostoru. 

 

Zadní asymetricky dělené dvoukřídlé dveře umožňují nakládat předměty s maximální výškou 1148 mm. Dveřní otvor má pravidelný pravoúhlý tvar a manipulace s předměty je tak jednodušší. Maximální šíře dveřního otvoru je 1250 mm, v horní části pak 1100 mm, přičemž šířka mezi podběhy je 1230 mm. Plechové i prosklené dvoukřídlé dveře se navíc otevírají v úhlu od 90° do 180°, aby bylo možné snadno naložit náklad například z rampy. 

 

K dispozici je i vyklápěcí část střechy, která umožňuje přepravovat dlouhé předměty.

 

Osvětlení 15 W v nákladovém prostoru může být podle zvolené verze doplněno ještě přenosnou lampou o výkonu 5 W.

 

Díky tvaru zadní části a dveřního otvoru nového vozu Partner je výška prahu nákladového prostoru pouhých 584 mm. Profesionálové tento praktický prvek, který jim rovněž usnadní manipulaci s nákladem, jistě ocení. 

 

 

Funkční a bezpečná kabina

 

Styl a provedení interiéru vypovídají o jeho funkčnosti, komfortu a odolnosti - vlastnostech, které jsou u užitkového vozu prvořadé.  

 

Mohutná palubní deska vzbuzuje pocit bezpečí. Masivní a dobře strukturovaný středový panel je dominantou stylově provedeného interiéru. Na propracovanosti a výsledném vzhledu se podílejí i dva výstupy vzduchu a dva kruhové otvory, které ohraničují obrysy panelu. Vzduchové výstupy ve stejném stylu najdeme  i po stranách palubní desky. 

 

Sdružený přístroj velkých rozměrů a dobře čitelné přístrojové ukazatele přispívají k vyšší bezpečnosti jízdy, která je na palubě nového vozu Partner samozřejmostí.

 

Velký úhel otevření dveří, variabilita různých nastavení, propracovaná ergonomie ovladačů a vnitřního prostoru jako celku pomohou řidiči lehce nastoupit a najít ideální pozici pro řízení. Volant je výškově i osově nastavitelný. Sedadlo řidiče je výškově nastavitelné na přání. Na celkovém pohodlí cestujících se samozřejmě podílejí i sedadla, která mají originální tvar a poskytují výborné boční vedení těla.

 

Řízení je pohodlné a intuitivní. Řadicí páka umístěná na palubní desce padne přirozeně do ruky. Ovladače, ergonomicky rozmístěné na středovém panelu, jsou přehledné a snadno dosažitelné. 

 

Řidič i spolujezdec jistě ocení vynikající výhled, který se jim otevírá díky rozměrným proskleným plochám - širokému zkosenému čelnímu sklu a pevným okénkům, která prodlužují směrem dopředu boční okna. 

 

 

Praktické a důmyslně uspořádané odkládací prostory

 

Při návrhu koncepce vozu se návrháři snažili účelně využít každý volný prostor. Díky tomu je nový Partner vybaven mnoha odkládacími prostory.

 

V kabině vozu je jich v úrovni palubní desky umístěno několik:

 

·                     Odkládací schránka v palubní desce za volantem,

·                     Otevřená odkládací schránka spolujezdce,

·                     Boční přihrádka ve středové konzole na straně spolujezdce,

·                     ISO přihrádka s protiskluzovou úpravou (pokud není vůz vybaven CD měničem),

·                     Dvě přihrádky na drobné předměty pod vzduchovými výstupy ve středu palubní desky,

·                     Vyjímatelný popelník.

 

Stropní odkládací přihrádka na rozličné předměty má objem 12,5 litru. Jsou do ní zabudovány sluneční clony a stropní osvětlení. Praktické průhledy na dně přihrádky pomáhají najít odložené předměty a snadněji je vyjmout.

 

Ve spodní části u parkovací brzdy najdeme velkou přihrádku se dvěma držáky na nápoje. Do tohoto prostoru lze na přání umístit uzavřenou a vyjímatelnou konzolu, která nabízí dodatečný odkládací prostor o objemu 13 litrů. 

 

V předních dveřích jsou po ruce odkládací kapsy o celkovém objemu 7,5 litrů, do kterých lze odložit i láhev o objemu 1,5 l a plechovku s nápojem.

V podlaze pod předními sedadly se nacházejí dvě schránky o stejném objemu 3,5 litrů a na přání si lze pod sedadlo řidiče objednat zásuvku o objemu  5 litrů.

 

V nákladním prostoru byly další odkládací kapsy zabudovány ještě do zadních dveří.

 

Inovativní přepravní prostor – vnitřní zahrádka

 

Vnitřní zahrádka je vynalézavý způsob, jak využít velkorysou vnitřní výšku nového vozu Partner. Jedná se o dvě konzole u stropu, přístupné z nákladového prostoru, umožňující pohodlně a bezpečně přepravovat dlouhé a lehké předměty. K dispozici je na přání.

 

Veškerá volná místa ve voze byla využita k vytvoření praktických a důmyslně rozmístěných odkládacích prostorů, které uživatelé ocení při každodenním používání vozu.

 

 

Struktura poslední generace poskytuje optimální ochranu

 

Nový Partner se vyrábí na platformě 2 skupiny PSA Peugeot Citroën. Ta byla s nově uváděnými modely neustále zlepšována a nabízí tak vysokou úroveň bezpečnosti a prvotřídní jízdní vlastnosti. 

 

Z pohledu pasivní bezpečnosti je vůz vybaven třemi absorpčními kanály (spodní, střední a horní), které jsou schopny účinně rozložit energii při čelním nárazu a ochránit tak vnitřní prostor pro cestující.

Spodní absorpční kanál vzniká připojením dvou nástavců na podélný nosník. Jedná se o princip  převzatý z technologie modelu 407, který doplňuje klasický střední kanál.

Funkce třetí ochranné zóny je založena na výztuhách, které se nacházejí v horní části blatníků a přenášejí nerozloženou část energie nárazu na sloupky čelního okna a na profily dveřních dílů.

 

Pozornost byla věnována také oblasti spodní absorpční zóny v souvislosti s ochranou chodců.

 

Při bočním nárazu zajišťuje ochranu cestujících zpevněný prostřední sloupek, úhlopříčné výztuhy a pěnové výplně ve dveřích, tzv. paddings. Struktura sedadel je schopna absorbovat část energie nárazu.

 

Zadní nosník a prvky spodní části karoserie vzadu byly navrženy tak, aby v případě nárazu docházelo k jejich progresivní deformaci a snížily se tak náklady na opravy. 

 

 

Jistý a účinný jízdní projev s jakoukoliv zátěží

 

Architektura podvozkových částí vychází z platformy 2, jejíž dynamické kvality jsou všeobecně uznávané.

 

Přední náprava typu  Pseudo Mac Pherson se skládá ze spodních trojúhelníkových ramen, šroubovitých pružin, hydraulických tlumičů a příčného zkrutného stabilizátoru. 

Technologické řešení vychází z dlouholetých zkušeností značky Peugeot v oblasti jízdních vlastností a bylo speciálně upraveno s ohledem na profesionální používání vozu.

 

Zadní náprava je tvořena deformovatelnou příčkou, šroubovitými pružinami, hydraulickými tlumiči a příčným zkrutným stabilizátorem.

Skloněné zadní tlumiče umožňují zachovat maximální užitečný objem nákladového prostoru. Při této poloze tlumičů totiž podběhy kol zasahují do nákladového prostoru minimálně a uživatel vozu například může bez obtíží naložit a přepravovat europaletu.

 

Parametry tlumičů nového vozu Partner, jehož užitečná hmotnost dosahuje až 850 kg, jsou uzpůsobeny této zátěži a současně jsou nastaveny tak, aby vůz mohl být používán i v náročnějších podmínkách a terénu – například na stavbě. K tuhosti zadní nápravy přispívají také pouzdra uložení vyráběné ze dvou materiálů.

 

Podle zvoleného motoru jsou k dispozici dva typy posilovačů řízení. Manévrování s vozem tak probíhá lehce a bez námahy.

V obou případech se jedná o posilovač s variabilním účinkem. U benzinového motoru a dieselových 1.6 HDI 75 k a 90 k je hydraulické čerpadlo řízeno v závislosti na otáčkách motoru. U motoru 1.6 HDI FAP 90 k[3] je použit elektrohydraulický posilovač, který mění účinek v závislosti na rychlosti vozidla a na otáčkách kol řízené nápravy.

 

Kotoučové brzdy na všech kolech nového Peugeotu Partner jsou zárukou účinné brzdné reakce bez ohledu na zatížení vozu. Vpředu najdeme chlazené kotouče o průměru 283 mm a vzadu plné o průměru 268 mm. Brzdění je razantní a výkonné.  

 

Všechny verze nového vozu Partneru jsou vybaveny stejnými rozměry pneumatik (195/65 R15).

 

Systém ABS spolu s elektronickým rozdělovačem brzdného účinku jsou součástí základní výbavy každé verze. Řidič může s pomocí těchto systémů kontrolovat dráhu svého vozu při brzdění v kritické situaci.  

 

Další funkcí, která je spojena se systémem ABS, je samočinná aktivace výstražných světel při prudkém brzdění. Řidiči zezadu přijíždějících vozů jsou tak bez prodlevy upozorněni na nebezpečnou dopravní situaci a riziko nárazu zezadu nebo řetězové srážky se snižuje.  

 

V neposlední řadě je u všech motorů k dispozici na přání také systém kontroly stability ESP spojený s protiskluzovým systémem ASR a funkcí asistovaného rozjezdu ve svahu.

 

Díky všem těmto prvkům výbavy a kvalitě nápravových skupin  je jízdní projev nového vozu Partner dynamický a spolehlivý a má všechny předpoklady, aby se stal referencí v segmentu.

 

 

 

Výkonné motory pro každou profesi

 

Nový Partner může být poháněn 4 moderními a výkonnými motory. Tato řada, která se skládá z benzinového motoru (1.6 90 k) a třech dieselových motorů  (1.6 HDI 75 k a 90 k a 1.6 HDI FAP 90 k), pokrývá široké spektrum používání vozu. Motory mají výborné výkonové i ekologické charakteristiky: zejména nízkou spotřebu, ale také nabídku filtru pevných částic FAP, který účinněji chrání životní prostředí a je k dispozici s dieselovým motorem 1.6 HDI FAP 90 k.

 

 

 

 

 

 

Motory

1.6 16V

1.6 HDI

1.6 HDI

1.6 HDI FAP

66 kW /

55 kW /

66 kW /

66 kW /

90 k

75 k

90 k

90 k

Objem (cm3)

1587

1560

1560

1560

Počet válců

4

4

4

4

Počet ventilů

16

16

16

16

Palivo

Benzin

Nafta

Nafta

Nafta

Maximální výkon

66 kW při 5500 ot/min

55 kW při 4000 ot/min

66 kW při 4000 ot/min

66 kW     nd

Maximální točivý moment

132 Nm při 2500 ot/min

185 Nm při 1750 ot/min

215 Nm při 1750 ot/min

nd

Vstřikování

Nepřímé vícebodové sekvenční

Přímé  ‘Common Rail’  1600 barů

Přímé  ‘Common Rail’  1600 barů

Přímé  ‘Common Rail’  1600 barů

Přeplňování

--

Turbo s fixní geometrií

Turbo s fixní geometrií

Turbo s variabilní geometrií

Převodovka

Manuální 5 stupňová

Manuální 5 stupňová

Manuální 5 stupňová

Manuální 5 stupňová

 

nd : není k dispozici

 

Bezpečnostní výbava na vysoké úrovni

 

Díky zpevněné struktuře a kompletní nabídce moderní bezpečnostní výbavy, která ochrání cestující v případě nárazu, je nový Partner velmi spolehlivý vůz.

 

Tříbodové výškově nastavitelné bezpečnostní pásy na bočních místech jsou vybaveny pyrotechnickými předpínači a omezovači přítlaku. Bezpečnostní pás řidiče je opatřen kontrolkou nezapnutého pásu se zvukovou výstrahou.

 

Na přání je v nabídce doplňkové výbavy také indikace nezapnutí bezpečnostního pásu spolujezdce spojená s detekcí obsazení místa.

 

Na sedadle spolujezdce najdeme tříbodové úchyty Isofix k upevnění kompatibilní dětské sedačky a bezpečné přepravě dětských pasažérů.

 

Podle zvolené verze může být nový Peugeot Partner vybaven až 6 airbagy. Airbag řidiče je doplněn airbagem spolujezdce s možností odpojení. Z boku pak mohou být cestující chráněni dvěma zabudovanými bočními (ochrana hrudníku) a dvěma hlavovými airbagy.

 

Z pohledu aktivní bezpečnosti pomohou řidiči snížit riziko nehody dva systémy.V prvé řadě je to doplněk snímač detekce poklesu tlaku v pneumatikách, který je v segmentu malých dodávek v nabídce vůbec poprvé. Pomocí snímačů umístěných v každém kole měří systém výkyvy tlaku a teploty vzduchu v pneumatice, rozpozná stav podhuštění nebo defekt a automaticky lokalizuje poškozenou pneumatiku. Informace řidiči předává prostřednictvím kontrolky na sdruženém přístroji nebo zvukového signálu.

 

Tím, že systém neustále kontroluje tlak a v případě potřeby iniciuje dohuštění pneumatik, zvyšuje nejen bezpečnost jízdy, ale také zabraňuje zvyšování jízdního hluku, spotřeby paliva a opotřebení pneumatik.

 

Podle zvolené verze je také k dispozici na přání omezovač a regulátor rychlosti. Aktivuje se jednoduše pomocí ovladačů pod volantem a umožňuje zadat rychlostní limit, který si řidič nepřeje překročit nebo nastavit konstantní rychlost jízdy.

 

 

Pohodlné řízení v příjemné atmosféře

 

Nový Partner je vůz určený pro práci a k profesionálnímu používání. Velká pozornost proto byla věnována komfortní výbavě, která zpříjemní posádce hodiny strávené za volantem vozu. 

 

O teplotní komfort v kabině vozu se za každé venkovní teploty postará manuální klimatizace s funkcí recirkulace vzduchu, která je k dispozici v rámci výbavy na přání.  V závislosti na zvolené verzi si zákazník může dopřát ještě vyšší komfort s manuální dvouzónovou klimatizací, která byla převzata z osobních verzí a potěší své uživatele možností nastavení individuálních teplotních podmínek pro řidiče a spolujezdce zvlášť.

 

V zemích se studenějším podnebím je u dieselových HDI motorů v nabídce přídavné topení, které k rychlejšímu vytápění kabiny a účinnějšímu odmrazení oken vozu využívá energie výfukových plynů. Ekologický systém tzv. „teplotní rekuperace výfukových plynů“ umožňuje rychleji a intenzivněji zahřát oběh vody. Zařízení je řízeno automaticky řídící jednotkou motoru a neprodukuje do atmosféry žádné dodatečné emise.  Pro tyto země je určen i další doplněk – vyhřívané sedáky předních sedadel.

 

Pasažéři si mohou zpříjemnit atmosféru ve voze využitím funkcí multimediální výbavy, která je k dispozici na přání a v první úrovni zahrnuje rádio s CD přehrávačem RD4 o výkonu 4 x 35 W kompatibilním s MP3. Dále může být sestava doplněna o měnič na 5 CD nebo hands-free telefonní sadu Bluetooth, která přenáší telefonní hovor prostřednictvím audio systému ve voze. Ta se ovládá ovladači rádia pod volantem a komunikace probíhá přes reproduktory rádia a mikrofon zabudovaný v konzole stropního osvětlení.

 

Výbava na podporu řízení

 

Nový Partner může být vybaven celou řadou doplňkové výbavy, která usnadňuje každodenní řízení a používání vozu.

 

Zadní parkovací asistent je doplněk, který ocení řidiči zejména v městském provozu. Snímače zabudované v zadním nárazníku upozorní řidiče zvukovým signálem na přítomnost překážky v blízkosti zadní části vozu. U některých verzí jsou informace zobrazovány na multifunkčním displeji. Parkovací asistent může být deaktivován tlačítkem na středovém panelu.

 

K dispozici jsou také automatické stěrače a samočinná aktivace potkávacích světlometů. Funkce doprovodného osvětlení Follow me home  zhasíná potkávací světlomety s prodlevou a osvětluje tak okolí vozu při vystupování. Funkce může být ovládaná manuálně nebo automaticky, a to v případě, že je vůz vybaven samočinnou aktivací předních světlometů.

 

Aby byla vnější zpětná zrcátka zaparkovaného vozu chráněna před poškozením, lze je elektricky sklopit. Tato funkce na přání může být ovládána manuálně tlačítkem umístěným u elektrického ovládání oken  nebo automaticky při uzamknutí a odemknutí vozu dálkovým ovladačem centrálního zamykání.

 

 

Inovativní telematický systém řízení vozového parku[4]

 

Nový Partner může být vybaven modulem, který byl navržen a vyroben speciálně pro společnosti s vozovým parkem. Umožňuje pravidelné automatické předávání informací správci vozového parku. Tato inovativní služba, která je ve spojení se servisní smlouvou k dispozici v rámci nabídky originálního příslušenství, zasílá údaje v GPRS režimu servisní platformě PSA Peugeot Citroën. Správce vozového parku má k informacím přímý přístup ve formátu  excel nebo prostřednictvím INTERPARC, nástroje na sledování a správu vozového parku, který je přístupný přes internet a byl uveden společností Peugeot Parc Alliance.

 

Jednotka ve voze je propojená přímo s multiplexní architekturou. Pomocí antény a SIM karty zasílá informace, které umožňují optimalizovat náklady na používání firemních vozů :

 

·                     Celkový počet ujetých kilometrů,

·                     Počet km zbývající do další servisní prohlídky,

·                     Počet km přesahující stanovený servisní interval,

·                     Časový interval do další servisní prohlídky,

·                     Výstražné kontrolky stavu kapalin (olej, voda,…atd.).,

·                     Výstražné kontrolky teploty kapalin,

·                     Tlak kapalin.

 

Celkem může být sledováno až 39 ukazatelů.

 

Hlavním přínosem této služby, která nemá v dnešní době na trhu obdoby, je předávat spolehlivé informace přímo z vozidel, bez zásahu uživatelů, časové prodlevy a nutnosti vytvoření speciální podnikové infrastruktury.

 

 

 

 

 

Pack Stavba

 

Sériově je nový Partner vybaven podvozkovými částmi, které zajišťují komfortní jízdu na všech typech povrchu. Pro uživatele, kteří vůz používají v obtížnějším terénu (například na stavbách) a potřebují upravit jeho kapacity je k dispozici doplněk Pack Stavba. Ten zahrnuje ochranný kryt pod motorem, pneumatiky o rozměrech 195/70 R 15 a světlou výšku zvýšenou o 10 mm.

 

 

Jednoduchá modelová řada

 

Partner v užitkové verzi má jednotnou úroveň výbavy.

 

  • ABS + AFU
  • Airbag řidiče
  • Centrální zamykání
  • Elektricky ovládaná okna
  • Kola 195/65 R 15
  • Plechové, asymetricky dělené zadní dveře
  • Stropní schránka
  • Textilní polstrování kabiny
  • Pevná dělící přepážka

 

               

 

 

Textové pole: DOPLŇKY + PŘÍSLUŠENSTVÍ

 

Navíc k uvedené sériové výbavě je k dispozici řada doplňkové výbavy a originálního příslušenství zaměřeného na profesionální používání vozu (střešní nosiče atd.)

 

 

 

Náklady na údržbu vozu

 

Společnosti i drobní podnikatelé sledují výši nákladů na údržbu vozu. Při nákupu vozidla se jedná o jedno z nejdůležitějších výběrových kritérií.

 

Aby bylo možné snížit náklady na údržbu na minimum, byl použit koncept prodloužených servisních intervalů. To znamená, že při pravidelných výměnách oleje nejsou měněny některé díly (vzduchový a pylový filtr, svíčky, palivový filtr, brzdové destičky).

 

Servisní interval byl stanoven u dieselových motorů na 20 000 km nebo 2 roky a u benzinových 30 000 km nebo 2 roky. Rozvodový řemen se mění u dieselových motorů při 240 000 km a u benzinových při 160 000 ujetých kilometrech.

 

Díky těmto krokům bylo u nového vozu Partner docíleno v porovnání s ostatními vozy segmentu mimořádně nízkých nákladů na údržbu. 

 

 

Barvy karoserie a provedení interiéru

 

Nabídka barev karoserie u nového modelu Partner se skládá ze 6 odstínů:

 

Standardní barvy :

 

·               Bílá Banquise

·               Červená Ardent

·               Černá Onyx

 

Metalické barvy

 

·               Šedá Aluminium

·               Šedá Fer

·               Modrá Kyanos

 

K dispozici jsou dva typy provedení interiéru:

 

·               Čalounění Transcodage pro dvoumístnou verzi s doplňkovou barvou Mistral šedá

·               Čalounění Rayediag pro třímístnou verzi s barvou Mistral

 

 

 

 

 

Kontakt pro tisk:

Radka Matthey

Public Relations

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.



[1] Platí při teoretické absenci přepážky, což není zatím v ČR možné.

 

[2] Toto uspořádání není vzhledem k přítomnosti přepážky v ČR možné, variabilita předních sedadel však zůstává zachována.

 

[3] Motor s filtrem pevných částic bude do nabídky zařazen později.

 

[4] V ČR tento systém nebude nabízen.

 

PR


 
 
Fotogalerie:   Janner Rallye 2008 - foto Roman Kašpárek

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose