www.car.cz
 

Před Misanem 2008: Cílem Buggyry je uhájení pozic!
     21.5.2008 09:32 - tisková zpráva


GP Misano (ITÁLIE) – 24.-25.května 2008

Po skvělém vstupu do letošní sezóny EP tahačů v Barceloně, po kterém jezdci týmu Buggyra David Vršecký a Markus Bösiger ovládli první dvě příčky celkového pořadí i soutěž týmů, čeká na nejrychlejší truckery starého kontinentu závod v italském Misanu. A stejně jako v Barceloně si v jeho průběhu může Buggyra polepšit ve srovnání s loňskem jen stěží. V předchozí sezóně se totiž z vítězství radovali právě Markus (sobota) a David (neděle).

Zatímco David Vršecký (Markus Bösiger jel do Švýcarska po vlastní ose) spolu se závodními inženýry dorazili do roudnického Buggyra Technology Centra v pondělí 12. května, cesta mechaniků do vlasti se z pochopitelných logistických důvodů o dva dny protáhla. „Z Barcelony jsem měl informace o technickém stavu obou závodních speciálů. Věděl jsem, že i přes sobotní kolize nedošlo k jejich vážnějšímu poškození,“ prohlásil šéf týmové logistiky Petr Marek. „Po příjezdu se pracovalo na klasické údržbě a důkladnému prověření všech nejvíce namáhaných dílů. Kromě toho jsem nechal připravit novou sadu plastů. Těch není nikdy dost.“

Zatímco David Vršecký slavnostně zahájil v úterý 13. května v pořadí již šesté Sportovní hry tělesně a duševně postižených sportovců Ústeckého a Libereckého kraje, pracovali závodní inženýři usilovně na analýze telemetrických dat. Podle technického ředitele Mario Kresse panovala s výsledky spokojenost. „Máme velkou radost z toho, že auta fungovala na všech površích. V sobotu se jelo na mokru a v průtrži mračen, o den později na mokrém, osychajícím i suchém okruhu. Za všech klimatických podmínek jsem dosahovali nejrychlejších časů,“ potvrdil Mario, kterého pouze mírně rozhodila nedělní kvalifikace. „Vypadalo to na mokro, čemuž jsme přizpůsobili stav pneumatik. Pár minut před závodem se ale zázračně vyjasnilo, takže se nakonec jelo na suchu. Přesto David vyhrál a Markus dojel druhý. Podobným překvapením se nebráním.“

Do dějiště konání druhého podniku EP tahačů 2008 vyrazí mechanici s oběma závodními speciály ve středu ráno. O den později je budou následovat David Vršecký, trojice závodních inženýrů ve složení Kress, Dolejš, Štěrba a týmový manažer Jan Kalivoda.

Řekli před Misanem

Markus Bösiger: „Pevně věřím, že se závod pojede v poněkud méně vypjaté atmosféře, než tomu bylo loni. V sobotu jsem sice vyhrál, o den později jsem se však jako vedoucí jezdec stal terčem útoků Antonia a Gerda. Nakonec jsem dostal penalizaci, kterou jsem dodnes nepochopil. V Misanu chci získat pokud možno co největší počet bodů a dostat se do čela šampionátu. Za největšího soupeře považuji Davida Vršeckého.“

David Vršecký: „Loni jsem zjistil, jaké je to vyhrát závod a být zároveň bílý vzteky. Dokonce jsem řval na Gerda, kterého si jinak velmi vážím. Letos se jede Misano hned na úvod, doufám tedy v tvrdé, leč korektní závodění. Poté, co pořadatelé okruh otočili se celkem těším. Už proto, že co se technické obtížnosti týče, je Misano na úrovni Barcelony. Vracím Markusovi kompliment, považuji ho za největšího favorita.“



EP tahačů 2008 po závodech v Barceloně

Jezdec Značka Body

David Vršecký (Česko) Buggyra 49

Markus Bösiger (Švýcarsko) Buggyra 40

Jean P. Belloc (Francie) MAN 32
František Vojtíšek (Česko) Renault 31

Antonio Albacete (Španělsko) MAN 29




EP tahačů 2008 po závodech v Barceloně – týmy

Značka Jezdci Body

Buggyra Bösiger – Vršecký 97

MAN Belloc – Hahn 65

Renault Vojtíšek – Altenstrasser 56


Buggyra


 
 
Fotogalerie:   Sezóna Peugeotů 207 S2000 v roce 2007, foto týmu P. Sport

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose