www.car.cz
 

Premiéra nového Superbu na Tour de France
     3.7.2008 11:30 - tisková zpráva


Popáté v řadě bude Škoda Auto figurovat na legendární Tour de France v roli hlavního partnera. Letošní ročník bude navíc pro automobilku ve znamení prezentace nového modelu Superb.

Vozy Superb budou mít k dispozici ředitel závodu Christian Prudhomme, organizátoři Tour a VIP hosté; zároveň budou dominantní součástí reklamní kolony, známé zejména fanouškům u trati a divákům u televizních obrazovek.

Celkem bude v rámci Tour k vidění na 250 vozů Škoda všech modelových řad.


„Naše angažmá v cyklistice v čele s partnerstvím s Tour de France je výrazem naší dlouhodobé koncepce spojovat se s těmi nejlepšími a společně tím posilovat povědomí a viditelnost značky na straně jedné a demonstrovat špičkovou kvalitu našich produktů na straně druhé.

Cyklistika je celosvětovým fenoménem, součástí sportovního vyžití milionů lidí na celém světě všech věkových kategorií a profesí a my chceme být tam, kde jsou naši stávající i potenciální zákazníci a současně svou částí přispívat k podpoře tohoto krásného sportu“, uvedl Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace Škoda Auto.

Na letošní Tour de France se Škoda Auto představí rovněž jako partner sedmi profesionálních týmů – týmu CSC, Euskaltel - Euskadi, Gerolsteiner, Rabobank, Silence - Lotto, týmu Milram a Credit Agricole a týmu technické podpory Mavic.

Po dobu partnerství s Tour de France pojí Škoda Auto své jméno také s bílým trikotem pro nejlepšího jezdce do 25 let. Smlouvu s pořádající společností A.S.O. (Amaury Sport Organisation) uzavřela Škoda Auto do roku 2011


 

Škoda a Tour de France - spojení s legendou

V rámci partnerství s Tour poskytuje společnost Škoda Auto pro závod početnou flotilu vozů Fabia, Octavia, Superb a Roomster, které přepravují vedle šéfů závodu a novinářů i všechny členy organizačního štábu spolu s mnoha partnery.

Společnost Škoda Auto rovněž sponzoruje bílý trikot pro nejúspěšnějšího mladého závodníka do 25 let.

Třetí nejsledovanější sportovní událost

Tour de France je ve světě sportu třetí nejsledovanější akcí (po olympiádě a MS v kopané). Závod sleduje až 15 milionů diváků přímo na trati, u televizních obrazovek pak během přenosů do 200 zemí další více než dvě miliardy. Tento divácký zájem přesně odpovídá ambicím a strategii značky Škoda.

Na významných exportních trzích tak i díky těmto našim aktivitám významně narůstá povědomí veřejnosti o společnosti Škoda Auto a jejích produktech.

Tour de France 2007

V roce 2007 se poprvé v historii Tour de France stal hostitelem slavnostního startu, tzv. „Grand Depart“, Londýn. Ve 21 etapách, vedených částečně přes území Velké Británie, Belgie a také Španělska, čekalo na závodníky celkem 3 570 km. Na cestě do Paříže pro ně bylo připraveno šest vysokohorských etap.

Společnost Škoda Auto opět poskytla závodníkům i všem ostatním účastníkům spolehlivou podporu a ochranu, kterou běžně poskytuje také svým zákazníkům. 


PR


 
 
Fotogalerie:   Letní Most 2008 a Moslery atd, foto BPA Martin Straka

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose