www.car.cz
 

Jak to vidí David Vršecký. Vrchol sezóny na Nurburgringu je tu.
     tisková zpráva


Již příští týden se jeden závod roku na německém Nurburgringu. Návod na to, jak lze zvládnout okruh nejrychleji nabízí na základě své loňské telemetrie vítěz z roku 2003 David Vršecký. Ten rozdělil trať na úseky podle zatáček.

1. První zatáčka hned po startu. Rychlost padá na 50 km/h, chce to hodně pomalé a agresivní brždění. Jede se na dvojku. Kdo úvod nezvládne, má v dalším průběhu závodu velkou honičku..
2. Průjezd stadionem = nejdůležitější část okruhu. Rychlost kolem 130 km/h na pětku. Pak přichází na řadu druhá a třetí zatáčka, tady se jede 160 km/h.
3. Před třetí zatáčkou je nutno razantně a přesně brzdit. Loni jsem tudy jel rychlostí 61 km/h. Pak je na řadě rovinka, znovu zrychlíme, jede se na pětku kolem 135 km/h.

4. Klasická levá zatáčka, projíždí se na trojku. V loňské sezóně jsem jel 87 km/h. Před pátou zatáčkou je rovinka, těžko se na ní akceleruje v ideální stopě. Akcelerace na 120 km/h, mám zařazenu pětku
5. Pravá zatáčka, řadím trojku, rychlost 92 km. Jezdec si musí připravit ideální výjezd. Dlouhá rovinka, průjezd kolem depa.
6. Šestá zatáčka, opět jdu na brzdy, řadím dvojku, loňská rychlost 56 km/h. Dobrždění do retardéru, ve kterém je moc málo místa. Rovinka, pátý rychlostní stupeň, jel jsem 142 km/h.
7. Poslední pravá zatáčka, nesmírně důležitá na čistou akceleraci a výjezd cílovou rovinkou. Jedu na trojku, rychlostí 71 km/h.
8. Pokud pojedete podle mého návodu, zajedete kolo za 1:57.054 min.
 
Buggyra
týmové stránky : www.buggyra.com
 

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose