www.car.cz
 

Nadvláda Buggyry pokračuje!
     26.5.2009 13:35 - tisková zpráva


Závodní víkend v Misanu jen potvrdil všeobecně známé! Buggyra neobhájí dvojnásobné vítězství pouze v případě, pokud se rozhodne ze soutěže odhlásit!
Zatím nemá k tomu kroku roudnický tým sebemenší důvod. Naopak. Vršecký s Bösigerem neměli v Misanu konkurenci, pouhé tři body je pak dělily o vyrovnání nepřekonatelného rekordu v podobě zisku 108 bodů, který vytvořili loni v Mostě. "Pohár konstruktérů pro nás představuje prakticky stejnou prioritu, jako individuální vítězství. Přece jen je spravedlivějším oceněním úsilí celého týmu," řekl po Misanu technický ředitel Mario Kress. "Porazili jsme druhý Renault o 40 bodů, takže spokojenost. Někomu to může znít jako kacířská myšlenka, ale silnější konkurence by rozhodně nebyla ke škodě věci."

Největším bodovým přispěvatelem do týmové kasy se stal v Misanu David Vršecký, kterého zaráží především až třetí příčka týmu MAN. Slavná značka ztrácí na Buggyru po dvou závodech 90 bodů, ztráta na Renault činí 29 bodů. "To, že nebude stíhat Szobi se dalo celkem čekat. Očekával jsem ale více bodů od Jochena, který má sice světlé okamžiky, ale nedokáže zejména kvůli technice zajet po sobě dva dobré závody. Nebudu ale předstírat, že by mi to v této chvíli zásadně vadilo."
 
Buggyry štvanici zvládnou!
 
Návrat značky Buggyra na absolutní vrchol současného truckracingu považuje vítěz z Misana David Vršecký za nejcennější poznání velmi vydařeného víkendu!
Před dvěma týdny v Assenu zažila Buggyra po dvou letech výraznější prohru, závod v Itálii již ovšem probíhal podle scénáře známého z posledních sezón. "Nejde jen o to, že jsme s Markusem vyhráli tři ze čtyř závodů, ale o naše ryze ofenzivní pojetí, kterým jsme zacpali ústa všem těm, kteří Buggyru po Assenu zpochybňovali," řekl v reakci na dění v Misanu mistr Evropy. "Dvakrát jsem se dostal s Antoniem do přímého souboje, v obou případech jsem bez větších obtíží souboj vyhrál. A zdálo se mi, že byl předem smířený s tím, že nemá šanci."

Za mimořádně důležitou považuje David skutečnost, že inženýři a mechanici dokázali ve spolupráci s jezdci během necelých dvou týdnů připravit auto schopné vyhrávat. Zatímco ještě v Assenu dojížděli David s Markusem za Albacetem se značnými ztrátami, dostal Antonio v sobotu od Markuse naděleno přes sedm sekund. "Je pravda, že odstupy v Assenu bylo trochu zkreslené, v závěrech závodů jsme se soustředili na to, jak udělat co nejvíce bodů. Nicméně převahu MAN jsme dokázali vymazat v rekordně krátké době."
 

 
 
Fotogalerie:   Jarní Most 2009, následky havarie Lamborghini při 3hodinovce, foto Pavel Douša

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose