www.car.cz
 

Kundrát po Pačejově spokojen. Připraven na barumku
     tisková zpráva


Na start čtvrtého podniku sprintového mistrovství, jímž byl 26. ročník Rally Agropa, se postavila i posádka Pavel Kundrát a František Poláček. Souboj o sekundy mezi dvojicí týmu Kundrát Motorsport a Jiřím Bryndou ukončila až závada převodovky našeho jezdce,  jejíž vinou musel náš jezdec zpomalit a přenechat vítězství svému soupeři.
 
Ze startovní rampy v Olšanech sjelo z původně přihlášené desítky vozů třídy A/1600 pouze šest speciálů (chyběli Holý, Poživil, Vacek a Hrubý). Úvodní krátký test nedaleko Horažďovic vyhrál Brynda, se ztrátou desetiny sekundy ho následoval náš Kundrát a další jezdci třídy již s větší časovou ztrátu. Druhá zkouška byla pro všechny jezdce „áčkových“ šestnáctistovek zrušena po havárii Petra Trnovce a závodit se tedy začalo až na další vložce. Tu již dokázal Pavel Kundrát vyhrát a posunul se do čela s téměř 13 sekundovým náskokem před druhého Jiřího Bryndu, který chyboval v jednom z retardérů.
 
Čtvrtou RZ zajel nejrychleji Michael Honda, od druhého Bryndy „dostal“ Kundrát pouhou desetinu. V pátém testu prolétl fotobuňkou nejrychlejším časem opět Brynda, druhý Pavel Kundrát ztratil něco málo před sekundu. V této zkoušce ale měli Kundrát s Poláčkem obrovské štěstí. V poslední zatáčce, v níž loni rozbil svoji octavii Stanislav Chovanec, dostal náš pilot smyk.
 
„Letěli jsme bokem na roh té zdi, před kterou si ale letos majitelé postavili obrubníky. Pravým kolem jsme do toho kusu betonu vrazili a vyzuli pneumatiku. Časoměřiči v časové kontrole už utíkali, když nás viděli, jak se k nim blížíme v dost rozevlátém stylu.“ :-))) Po první sekci soutěže vedl Pavel Kundrát, druhý Jiří Brynda měl ztrátu přes jedenáct sekund. V těsných odstupech následovali Michael Honda, Vlastimil Brůzl a Jiří Vlček, ztráta posledního Radka Krotkého se dala již těžko stáhnout.
Druhá část soutěže tedy slibovala krásný souboj mezi Kundrátem a Bryndou. V šestém testu ale náš jezdec přišel o druhý rychlostní stupeň a musel značně zpomalit.
 
 „Na kluzkém místě se zablokovala přední kola a při podřazení se poškodila dvojka. Museli jsme proto pokračovat bez ní. To samé se nám stalo na Šumavě,“ konstatoval posmutnělý jezdec. Kundrát dokončil tuto zkoušku jako třetí za stále stahujícím Bryndou a druhým Vlčkem. Sedmou a osmou RZ opět prolétl nejrychleji Jiří Brynda, Kundráta v obou testech porazil i Brůzl. Po osmé RZ odstoupil Honda, Kundrát se propadl za Bryndu a naděje na vítězství pro našeho jezdce se tak začala pomalu vytrácet.
 
Devátou RZ z Nezamyslic do Mačic poznamenal silný déšť, když nejrychlejší čas ve třídě a druhý (!!) v absolutní pořadí zajel Radek Krotký. Pavel Kundrát byl o 8,5 sekundy pomalejší než Brynda a před posledními dvěma testy na něj ztrácel okolo devíti vteřin. Poslední dvě vložky dokončil Kundrát na druhém místě vždy za suveréním Jiřím Bryndou.
 
Nejnižší součet časů měl tak v cíli Jiří Brynda s kitovou felicií, na druhé příčce se ztrátou 27 vteřin dokončil soutěž náš Pavel Kundrát. Za třetím Brůzlem se umístil Krotký a Vlček. „Se startem v Pačejově jsme spokojeni. Účel byl splněn, podvozek jsme otestovali a připravili se na Barum Rally. Škoda problému s převodovkou, mohlo to být i lepší,“ řekl v cíli spokojený Pavel Kundrát.
 
Pavel Kacerovský
Kundrát Motorsport

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose