www.car.cz
 

Spojit automobil s budoucností naší planety znamená pro Peugeot 3 velké úkoly
     11.1.2010 13:38 - tisková zpráva


Paříž, 8. ledna 2010

Spojit automobil s budoucností naší planety znamená pro Peugeot zhostit se 3 velkých úkolů:

- Vyzdvihnout to, co je na značce unikátní.
Peugeot dokáže jedinečným způsobem spojit hledání dokonalosti se silnými emocemi. Tato alchymie je základem schopnosti značky pokračovat v neustálé obnově.

- Odpovědět na environmentální výzvu.
Značka investuje do řady technologií, aby byla schopna odpovědět na potřeby mobility bez omezení jízdního potěšení. Peugeot pokračuje ve zlepšování svých spalovacích motorů a vyvíjí revoluční řešení. V roce 2010 uvede na trh elektrický vůz i0n. O rok později, v roce 2011 značka představí Peugeot 3008 s hybridní dieselovou technologií zvanou HYbrid4 a mikrohybridní systém e-HDI. A v roce 2012 se předpokládá uvedení dobíjecího hybridu.

- Vyvíjet novou mobilitu.
Peugeot je jedinou značkou poskytující komplexní nabídku prostředků globální mobility: osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a široká nabídka servisních a doplňkových služeb. Právě ve službách má Peugeot v úmyslu udržet a rozvinout náskok, který získal s projektem „Mu by Peugeot“.

Spojit automobil s budoucností znamená pro Peugeot také neustále obměňovat styl svých modelů. Příkladnou ukázkou této snahy je koncept SR1. Ten zosobňuje nejsilnější, nejvyhraněnější a nejčistší vyjádření stylu Peugeot zítřka a nese novou podobu znaku lva.

Spojit automobil s budoucností znamená pro Peugeot obnovit svou identitu v rámci všech aktivit po celém světě. Přijímá proto nové grafické standardy.

Nová nabídka mobility, nové stylové linie, nová vizuální identita po 200 letech… Peugeot potvrzuje své mezinárodní ambice a představuje nový projekt značky.

I. Nový projekt značky

a. Projekt zapsaný v genech Peugeot

Již 200 let spojuje značka Peugeot unikátním způsobem hledání dokonalosti s emocemi. Tato dualita je zapsána v genech značky a Peugeot tak uměl spojit:
- Dřevo a ocel a vytvořit své první mlýnky,
- Hatchback a dieselový motor a tak nabídnout pokrok široké zákaznické veřejnosti,
- Kupé a kabriolet - inovovat, vynalézat a stát se jedničkou v segmentu vozů kupé-kabriolet,
- Hatchback a SUV a uvést na trh model 3008,
- Dieselový a elektrický motor a stát se průkopníkem hybridní dieselové technologie,
- Hatchback a skútr a vytvořit BB1.
Peugeot představuje unikátní spojení náročnosti a emocí. Záměrem značky je, aby emoce vždy byly nedílnou součástí automobilového zážitku. Peugeot proto nikdy nebude jen čistě funkčním automobilem.

b. Nový podpis

Peugeot zavádí nový mezinárodní podpis, který bude všude na světě znít stejně a bude nositelem a ilustrátorem tohoto projektu značky.

Tento podpis bude používán na každé mediální komunikaci značky.

c. Nový lev

Znak lva, který je s Peugeotem spojen od roku 1858, se mění. Znak lva v rámečku, vytvořený designéry Peugeotu:
- má nyní jednodušší design,
- novým postojem lva a znázorněním pohybu získává na dynamice,
- vytváří bi-metalický aspekt kombinací matného a lesklého povrchu

Tento lev se současně stává i novým logem značky:
- třírozměrnost podtrhuje jeho modernost,
- upouští od modré vlajky, aby mohl lépe vyjádřit svou sílu,
- modrá barva Peugeot je sytější a vyplňuje novou typografii jména značky.

Prvním vozem, který ponese nový znak lva, bude Peugeot RCZ, jenž bude na trh uveden na jaře roku 2010.

d. Nová vizuální prezentace

Změna znaku lva je doprovázena kompletním přepracováním vizuální prezentace. Cílem je dosáhnout větší reprezentativnosti a koherence v prezentaci značky ve všech jejích aktivitách po celém světě. Peugeot zavádí moderní a elegantní grafické standardy.

Tyto nové standardy budou používány:

- u všech produktů a služeb Peugeot,
- v celé síti Peugeot,
- ve všech profesích značky,
- ve všech komunikačních materiálech.

Nová vizuální identita bude v celé síti Peugeot, která se skládá z 10 000 prodejních a servisních míst po celém světě, zavedena do konce roku 2012.

Značka mění také svou zvukovou identitu. Všechny reklamní spoty Peugeot budou končit novou zvukovou znělkou a byla vytvořena i celá nová zvuková atmosféra.

II. SR1, ukázka stylu Peugeot

Elegance, stylová čistota, dynamika, osobitost, ovládaná výkonnost... všechny tyto rysy jsou u „automobilu snů“, Peugeotu SR1, zastoupeny v té nejvyšší možné míře.

Koncepční vůz Peugeot SR1 připomíná sochařský monolit vytesaný z jediného kusu hmoty, ochranitelský a dynamický zároveň. Dokonale ovládá hru kontrastů: čistota a technická dokonalost, autentičnost a špičkové technologie, expresivita a střídmost.

V interiéru „2+1“ se mísí barvy a materiály, výrazné prvky „z doby minulé“ jsou kombinovány s „ultra moderními technologiemi“, ukazatele na sdruženém přístroji jsou analogové nebo digitální.

Peugeot SR1 je stylový i z pohledu technických charakteristik. Jeho základem je technologie HYbrid4, přední kola jsou poháněna benzinovým motorem 1.6 THP o výkonu 160 kW (218 k), zadní kola pak elektrickým motorem o výkonu 70 kW (95 k). V režimu elektrického pohonu zadních kol dosahuje vůz nulových emisí (režim ZEV - Zero Emission du Véhicule).

Díky této technologii dokáže SR1 vyvinout maximální výkon 230 kW (313 k) a bonusem je pohon všech čtyř kol.

Koncept SR1 potvrzuje, že je možné harmonicky spojit vrcholné jízdní potěšení s ohleduplností k životnímu prostředí, je zosobněním ideální symbiózy emocí a perfekcionismu.

III. Ekologické technologie: strategie značky Peugeot

Ve snaze o dosažení nižšího dopadu automobilu na životní prostředí a menší závislosti na fosilních palivech investuje Peugeot do řady technologií a odpovídá tak na potřeby mobility bez omezení jízdního potěšení.

a. Stále čistší automobil
Peugeot pokračuje ve zlepšování svých spalovacích motorů a strategii „downsizing“ u benzinových i dieselových motorů HDI FAP. Značka současně vyvíjí i nový tříválcový benzinový motor.

Automobilová řada zítřka bude současně:

- elektrická – Na konci roku 2010 bude Peugeot s modelem i0n první na trhu osobních elektrických vozů v Evropě. Kompaktní a velmi dobře ovladatelný čtyřmístný i0n je určen do městského a příměstského provozu evropských velkoměst: výkonný na rozjezdu, živý při zrychlení a s maximální rychlostí 130 km/h.
S bateriemi Li-ion je jeho dojezd 130 km. Články jsou plně nabité po 6 hodinách při připojení k domácí síti nebo na 80 % za pouhých 30 min ze zdroje rychlého dobíjení.
Možnost zadání rezervací na model i0n již byla otevřena a vůz se těší velkému zájmu soukromých zákazníků, státních institucí a řady leasingových společností a půjčoven.

V rámci nabídky užitkových vozů bude na jaře 2010 na trh uveden první 100% elektrický vůz vycházející z modelu Partner Origin s přepravní kapacitou 3 m3.

- Micro-hybrid – Systém e-HDI bude u modelů značky plošně zaváděn od roku 2011. Tato technologie umožní snížit spotřebu paliva a emise CO2 až o 15%.

- Full-Hybrid – Na jaře roku 2011 spojí verze 3008 HYbrid4 ekologickou efektivitu a multifunkčnost použití a umožní:
 dosáhnout opravdu zlomového snížení spotřeby paliva a emisí CO2, a to až o 35 % (3,8 l/100km, 99 g CO2);
 pracovat v režimu „nulových emisí“, kdy je vůz poháněn jen elektrickým motorem a je mimořádně hospodárný a tichý;
 dosáhnout dodatečného výkonu s potenciálem 147 kW / 200 k.
Díky umístění elektrického motoru vzadu bude moci vůz nabídnout další funkčnosti, mimo jiné pohon čtyř kol. Bude to první dieselový hybrid na trhu a další modely Peugeot ho budou následovat.

- HYbrid4 Plug-in – V roce 2012 Peugeot představí dobíjecí technologii HYbrid4 s revolučními hodnotami emisí: cílem je dosáhnout méně než 50 g CO2/km a 2,0 l/km.

Podobně ekologicky zaměřená strategie rozvoje značky je uplatňována i u jednostopých vozidel.

b. Elektrické kolo

Peugeot nabízí elektricky poháněné kolo vyvinuté ve spolupráci se společností Ultra Motor. Elektrický motor je napájen přenosnou baterií Li-ion 36 V s dojezdem 70 km. Cyklisté amatéři si mohou dopřát tři úrovně automatizované asistence a komfortní odpružení.

E-Vivacity, 100% elektrický skútr vyvíjející výkon odpovídající objemu 50 cm3, je novým prostředkem městské eko-mobility a zodpovědnou investicí s mimořádně nízkými náklady na pořízení a provoz. Jeho lithium-ionová baterie se kompletně dobije za 4 hodiny (na 80 % za 2 hodiny) a umožňuje dojezd 80 až 100 km.
Provozní náklady lze v porovnání s odpovídající spalovací verzí vydělit deseti na pouhých 0,4 € na 100 ujetých km.
Skútr E-Vivacity, čistý a tichý, živý při rozjezdu a s maximální rychlostí 45 km/h se v hustém městském provozu pohybuje snadno a s lehkostí.
Sériový model bude veřejnosti představen koncem roku 2010 a obchodní uvedení je plánováno v roce 2011. V této oblasti čerpá značka z více než patnáctileté zkušenosti.

Peugeot se opírá o technologie, které u svých automobilů i jednostopých vozidel používá, a nabízí odpověď na environmentální otázky dneška i zítřka. A jde dokonce ještě dále a na novou výzvu předkládá komplexní řešení.

IV. Nová výzva

Peugeot je jedinou značkou poskytující komplexní paletu řešení globální mobility - nabízí současně osobní i užitkové automobily, skútry, kola a širokou nabídku služeb.

a. BB1

BB1 je nové pojetí pohybu ve městě nacházející se na křižovatce dvou a čtyř kolového dopravního prostředku.

BB1 s revoluční architekturou a trubkovitým podvozkem realizovaným společně s divizí Peugeot Scooters nabízí na své palubě o délce 2,50 m místo čtyřem cestujícím. Je maximálně kompaktní, živý a ovladatelný. Se 100% elektrickým pohonem emituje 0 g CO2/km. Jeho jedinečný inovativní pohon zadních kol – celek motory/kola - byl sestrojen ve spolupráci se společností Michelin.

Energické křivky karoserie BB1 zvyšují dynamiku celku a velké prosklené plochy otevírají řidiči široký výhled do okolí.

BB1 sází na interaktivní technologie a spojení. Připojením svého smartphone řidič získá vše potřebné bez nadbytečné výbavy.

Pro Peugeot představuje BB1 mimo jiné také novou ideovou orientaci. V posledním čtvrtletí roku 2009 se stal velmi silným komunikačním prostředkem:

- reklamní kampaň v netradičním duchu – „Jeho matkou je automobil“, „Jeho otcem je skútr“, „Jeho dědečkem je mlýnek na pepř“,…
- na internetu - 15 000 fanoušků na Facebooku, stránka na Youtube, Twitter aj.,
- evropské turné se zastávkami v Berlíně, Londýně, Madridu, Milánu a Paříži.

b. Divize Peugeot Scooters

Divize Peugeot Scooters nabízí jednu z nejkompletnějších modelových řad mopedů a skútrů s motory v rozpětí od 50 do 500 cm3.
Peugeot Scooters, konstruktér, který bez ustání inovuje a nechává se inspirovat světem automobilů, byl první značkou, která:
- uvedla na trh elektrický skútr,
- sériově vybavila své skútry s motorem o objemu 125 cm3 systémem ABS,
- nabídla skútr o objemu 50 cm3 francouzské výroby za cenu nižší než 1000 euro,
- vyvinula motor Compressor.

Mezi největší úspěchy značky patří Ludix, Satelis nebo posledně uvedený Vivacity. Peugeot Scooters představuje 2 koncepty, které jsou obrazem mobility zítřka:

- HYbrid3 Evolution je hybridní skútr se třemi poháněnými koly, bezpečnost a výkon mu propůjčuje jeho silný spalovací motor umístěný vzadu, spojený se dvěma elektrickými motory uloženými v obou předních kolech. Jeho využití je výjimečně všestranné, emituje pouhých 48 g/km a v plně elektrickém režimu jsou jeho emise nulové.

- E-Vivacity, eko-městský skútr je návratem značky Peugeot do segmentu elektrických skútrů. Sériově vyráběný model bude veřejnosti představen koncem roku 2010 a obchodní uvedení je plánováno v roce 2011. V této oblasti se značka opírá o více než patnáctiletou zkušenost.

c. Divize Peugeot Cycles

Peugeot se do cyklistického světa vrací posílený partnerstvím s prvním evropským výrobcem jízdních kol, společností Cycleurope.

Ve světové premiéře dnes Peugeot uvádí novou řadu jízdních kol. Speciální limitovaná série « Edition Collector » se skládá z nabídky 4 jízdních kol: závodního speciálu, městského kola, kola VTT a VTC v dámské a pánské verzi. Kromě reprezentativního designu se tato speciální řada odlišuje exkluzivními šachovnicovými dekory v černé/bílé, které náznakem připomínají historické úspěchy týmů Peugeot v cyklistickém závodě Tour de France. Limitovaná série bude k dispozici od jara 2010 a v září téhož roku bude doplňována novými modely.

Pro prodej svých jízdních kol využívá Peugeot dvou různých distribučních kanálů s celosvětovou působností:
- prodejny koncesionářů a prodejců automobilů Peugeot,
- maloobchodní prodejny cyklistických potřeb podporované Cycleurope v Evropě (např. ve Francii 450 prodejen Vélo&Oxygen), Jižní Americe a Asii, zejména v Japonsku.

Nová modelová řada a výkonná obchodní síť s velkou hustotou jsou budoucím příslibem úspěchu značky Peugeot

d. Kompletní nabídka mobility: Mu by Peugeot

Peugeot těží ze své kompletní produktové řady, která zahrnuje automobily, skútry i jízdní kola, a inovuje, aby mohl nabídnout zcela ojedinělé mobilní služby zvané „Mu by Peugeot“.

Tato originální nabídka všestranné mobility umožňuje majitelům automobilu i těm, kteří vůz nevlastní, zákazníkům značky Peugeot i ostatních značek, aby na základě předplacené karty, kterou si mohou kdykoliv jednoduše dobít přes internet, využívali celou škálu služeb.

Princip je velmi jednoduchý. Zákazník si nákupem jednotek mobility přímo přes internet dobije svou kartu, kterou může následně použít dvěma různými způsoby:

1) Pronajmout si výrobky a příslušenství značky Peugeot:
 Luxusní nebo sportovní vůz na víkend (coupé, CC, 3008),
 Kolo na výlet s rodinou,
 Skútr do městského provozu,
 Užitkový vůz při stěhování,
 Nebo příslušenství při cestě na dovolenou: GPS, střešní box…

2) Koupit si službu u partnerské společnosti:
Držitel karty si například může rezervovat letenku, ubytování v hotelu nebo zorganizovat dovolenou na míru. V nabídce jsou ale také například kondiční jízdy, jízdy smyku nebo kurzy eko-jízdy.

Právě byla úspěšně ukončena první etapa tohoto projektu, které se účastnila 4 francouzská města a téměř 20 000 spolupracovníků skupiny. Program byl v prosinci 2009 zaveden ve 27 pařížských prodejnách – show-roomech Peugeot, koncesích Peugeot Scooters a reprezentativním firemním show-roomu Peugeot Avenue na Champs Elysées. Následovat budou další evropské metropole: Berlín, Řím, Londýn, Brusel, Madrid…

42 % zákazníků dnes využívá službu Mu by Peugeot, aby se seznámili s luxusními sportovními vozy. Záměrem značky je navázat prostřednictvím produktu Mu by Peugeot se zákazníky vztah nových rozměrů a současně zvýšit návštěvnost prodejen a využít tak této služby jako nástroje pro oslovení a získání nových klientů.

V. Náročnost v přístupu k zákazníkům

a. Internetová strategie: čtyři směry rozvoje

Peugeot orientuje svůj vývoj do následujících směrů.

Uživatel internetu bude moci sledovat dění u značky na nových společných stránkách Peugeot.com. Produktové novinky zde budou představovány v celoplošných videonahrávkách a prezentacích k aktuálním událostem.

Dále bude značka pokračovat ve svém rozvoji a přítomnosti na stránkách typu Facebook nebo Twitter, aby posílila své spojení s mladšími zákazníky, kteří intenzivně používají web 2.0. První velmi pozitivní zkušenost již Peugeot zaznamenal s BB1 na Second Life a Facebook.

Souběžně bude od základu změněna vizuální identita internetových stránek obchodních zastoupení značky Peugeot v 70 zemích světa. Modelová řada bude prezentována v novém virtuálním show-roomu s využitím nových funkcí: zobrazení na celou obrazovku, nový 3D konfigurátor vozu, shrnutí formou slide show nebo s možností zaslání mailem. V režimu My Peugeot si navíc uživatel bude moci uložit všechny své návštěvy a prostřednictvím služby Emag může být přímo informován o všech novinkách značky.

V úzké spolupráci s koncesionářskou sítí budou v řadě zemí od roku 2010 otevřeny stránky PeugeotWebStore, internetová výkladní skříň skladových vozů, které jsou u koncesionářů k dispozici. Budou vytvořeny aplikace pro kontaktování koncesionářů a stránky e-dealer umožní například provedení on-line rezervace návštěvy servisu.

b. Strategie v segmentu ojetých vozů (OV): zavádění v evropském měřítku

Obnovu své image doprovází Peugeot také plánem rozvoje a profesionalizace aktivit v oblasti OV tak, aby byl schopen co nejlépe splnit potřeby svých zákazníků.

Cílem Peugeotu je stát se referencí z pohledu operativní efektivity marketingových aktivit OV. Modernizace prodeje, dokonalé zvládnutí zpětného odkupu a toku OV, optimalizace logistického procesu a nákladů tvoří strategické oblasti práce pro rok 2010. Značka tak bude schopna splnit potřeby distributorů OV a podpoří výhodu vysoké zůstatkové hodnoty svých vozů.

Prodejní síť zvyšuje svou profesionalitu a vytváří nabídku uzpůsobenou na míru. Na začátku roku 2010 Peugeot uvede novou značku Label VO s modernější image, bohatší nabídkou, rozšířenými službami a pracovními standardy pro prodejní síť. Zavedení této značky bude doprovázeno rozsáhlou školicí kampaní prodejní sítě.

V roce 2009 bylo v síti Peugeot prodáno zákazníkům po celé Evropě více než 310 000 ojetých vozů se značkou Label. Cílem pro rok 2010 je zvýšit prodeje OV soukromým zákazníkům o dalších 15 %.

Tato strategie bude v roce 2010 rozšířena do Číny a Latinské Ameriky a do konce roku 2011 na všechny trhy, kde je značka Peugeot zastoupena.

c. Strategie B2B: zvýšení prodejů společnostem

Peugeot zavádí rozsáhlý akční plán zaměřený na rozvoj prodejů společnostem, který umožní lépe uspokojit zákazníky se specifickými potřebami.

V roce 2009 získala značka Peugeot na trhu firemních zákazníků podíl 7,5 % a v roce 2010 plánuje pokračovat v rostoucím trendu s cílem dosáhnout 8 %.

Aby splnila stanovené cíle, přijala a zavedla 5 opatření:

 Posílení B2B týmů
- Operační týmy (B2B prodejci nebo Key Account manažeři) byly ve většině zemí rozšířeny a byl připraven plán rozsáhlého školení prodejců.
- Bylo vytvořeno centrální oddělení Peugeot Professional International zaměřené na aktivity B2B. To má na starosti zejména zajištění mezinárodních dohod s nadnárodními společnostmi a hlavními leasingovými společnostmi na trhu.

 Inovativní služby
Peugeot obnovuje nabídku B2B služeb.
Jedním z prvních příkladů jsou telematické služby Peugeot:
- Aktuální monitorování všech zastávek vozů Peugeot ve vozovém parku společnosti,
- 2x týdně zasílání aktuálního stavu vozového parku Peugeot: počet ujetých kilometrů, blížící se servisní prohlídky, spotřeba paliva a emise CO2.

 Rozvoj nabídky Peugeot Professional
- 450 koncesionářů v Evropě se dobrovolně připojilo k profesionalizaci aktivit B2B, od roku 2010 budou jednotně označeny jako Peugeot Professional centers.
- Ve většině evropských zemích byla na trh uvedena řada Business Line.
- Vytvoření speciálních internetových stránek Internet Peugeot Professional.

 Produktová nabídka na míru potřebám firemních zákazníků
- Kompletní modelová řada užitkových vozů od modelu Bipper po Boxer je dále rozšířena nabídkou přestaveb prováděných ve spolupráci s partnerskými karosářskými firmami.
- Modelová řada osobních vozů, v současnosti doplněná o modely 3008 a 5008, je poháněna motory s nízkými emisemi CO2: 207 « 99 g », 107 « 106 g », 308 hatchback « 120 g », 407 « 129 g », 3008 « 130 g » a 5008 « 135g » .

 Produktová nabídka budoucnosti
Neustálá snaha o snižování emisí CO2 a tedy i nižší „celkové náklady na vlastnictví vozu“ (TCO) se promítá i do nabídky budoucích produktů. Peugeot tak bude v roce 2010 první značkou, která svým zákazníkům nabídne elektrický vůz: model i0n. A do roku 2011 budou mít firemní zákazníci možnost výběru technologie full-hybrid a hybrid plug-in.

Pro své výrobky a kvalitu služeb se tak Peugeot stane do roku 2011 mezi evropskými firemními zákazníky jedním ze tří nejžádanějších automobilových konstruktérů.

V. Projekt značky založený na 200leté inspiraci

Své jméno uvádí značka Peugeot na svých výrobcích od roku 1810 – na pilách, nářadí, krinolínách, mlýncích na kávu, kolech, mopedech, skútrech a automobilech, později Značka ke jménu přidává i logo lva. Každou z uvedených oblastí Peugeot obohatil svými inovacemi, stylem a působivostí, aniž kdykoliv slevil z původní výrobní náročnosti, zrozené ze silné tradice, principů a práce s ocelí.

Díky unikátnímu spojení náročnosti a emocí značka již 200 let:

- Spojuje tak rozdílné světy, jako je ocel a dřevo (nástroje, mlýnky)… dopravní prostředky se 2 a 4 koly;
- Inovuje od nezávisle zavěšených kol u vozu 201 … až po model 3008 HYbrid4 s elektrickým motorem vzadu a pohonem všech 4 kol;
- Spojuje kupé a kabriolet do jedné verze karoserie. Dala tak vzniknout legendárnímu vozu 401 Eclipse a dnes se s modely 207 CC a 308 CC stala jedničkou v segmentu;
- Vybavuje své městské vozy elektrickým pohonem: Městský vůz VLV byl v roce 1941 poháněn elektricky, stejně jako vůz i0n na konci roku 2010;
- Potvrzuje a oživuje stylovou nadčasovost vozů: od 402, kupé 504, 406… po nový koncept SR1.

Neutuchající inspirace a vynalézavost vedly Peugeot k:

- Sériové výrobě dieselového motoru u modelu 403,
- Uvedení fenoménu své doby, modelu 205, který se dočkal řady variant a slavil mnohá slavná sportovní vítězství,
- Uvedení filtru pevných částic FAP – ve světové premiéře v roce 2000u modelu 607,
- Vítězství v nejtěžším vytrvalostním závodě světa, 24 hodin v Le Mans, kde Peugeot v roce 2009 vyhrál s vozem poháněným motorem HDI FAP,
- Vytvoření BB1, městského vozu, který se nachází na křižovatce světa 2 a 4 kol.


Přílohy

Peugeot
Peugeot je jedinou značkou na světě, která nabízí služby globální mobility s kompletní řadou osobních a užitkových vozů, skútrů, jízdních kol a širokou nabídkou servisních a doplňkových služeb. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení náročnosti a emocí pod značkou Peugeot. Značka vychází ze své 200leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice. Pokračuje ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz i0n, v Číně model 408 a tři nové modely v Latinské Americe.

Fakta a čísla roku 2009

 Obchodně značka působí ve 160 zemích;
 10 000 kontaktních míst;
 Úspěšně uvedené modely v roce 2009:
- 206+ : model dokonale přizpůsobený současnému ekonomickému kontextu;
- 308 CC : udržuje a posiluje vedoucí postavení Peugeotu v segmentu kupé kabriolet;
- 3008 : nová nabídka Peugeotu v kategorii kompaktních crossoverů;
- 5008 : Peugeot se prosazuje v segmentu kompaktních vozů typu MPV .

 Mezinárodní ocenění Motor roku získal již potřetí za sebou motor 1.6 THP.

Peugeot roce 2010
- Nové prostředky mobility, nové stylové linie, nová vizuální identita… po 200 letech Peugeot zahajuje nový projekt značky a potvrzuje své mezinárodní ambice
- Rok 200leté existence značky
- Produktová ofenzíva: RCZ
- Environmentální ofenzíva: i0n, 100% elektrický vůz
- Mezinárodní ofenzíva: zvýšení tržního podílu v Číně a v zemích Latinské Ameriky

Peugeot kompletní modelová řada
- Osobní vozy: 107, 206+, 207 (hatchback, SW, CC), 308 (hatchback, SW, CC), 407 (sedan, SW), 3008, 5008, 4007, 607, Bipper Tepee, Partner Tepee, Expert Tepee.
- Zahraniční modely:
o Latinská Amerika: 206, 207 (sedan, HB, SW, Escapade), 307 (sedan, HB), uvedení hlavních modelů proběhnou v roce 2010.
o Čína: 207 (sedan, HB), 307 (sedan, HB), uvedení modelu 408.
o Irán : 206 HB
- Lehké užitkové vozy: Bipper, Partner Origin, Partner, Expert, Boxer
- Téměř 45 skútrů a mopedů od 50 do 500 cm3
- Nová řada jízdních kol

Peugeot a automobilový sport

Po trojitém vítězství vozů 207 Super 2000 v Rallye IRC v Monte-Carlu na začátku roku 2009 dosáhl Peugeot Sport s vozem 908 HDI FAP dvojího historického vítězství ve vytrvalostních závodech na okruhu 24 hodin v Le Mans.


Leden 2010

Radka Matthey
Public Relations


www.peugeot-presspro.com 


 
 
Fotogalerie:   Ledová Historic-Ice-Trophy 2010, foto pořadatelů Harald Illmer

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose