www.car.cz
 

Rekordní účast na víkendovém MČR motocyklů v Brně
     tisková zpráva


                  MEMORIÁL  FRANTIŠKA  ŠŤASTNÉHO
         Mezinárodní mistrovství České republiky silničních motocyklů                     +       Alpe Adria Cup
         13.- 15. 8. 2004           AUTOMOTODROM BRNO – MASARYKŮV OKRUH
 
o nadcházejícím víkendu 13.- 15. srpna 2004 bude brněnský Masarykův okruh hostit Memoriál Františka Šťastného, zařazený do mezinárodního mistrovství České republiky silničních motocyklů a do seriálu Alpe Adria Cup.Letošní druhý nejvýznamnější motocyklový podnik na Masarykově okruhu slibuje atraktivní předehru závodu motocyklového mistrovství světa, které zavítá do Brna hned týden po Memoriálu Františka Šťastného. Pořádající Automotoklub Automotodrom Brno – Masarykův okruh se těší na pokračování dobré spolupráce s médii a věří, že s obsahem dnešní tiskové informace seznámíte širokou sportovní veřejnost.
 
Vzpomínka jezdci světového jména 
Pro název Memoriál Františka Šťastného se AMK Automotodrom Brno – Masarykův okruh rozhodl v roce 2000, kdy tento vynikající závodník a tovární jezdec firmy Jawa podlehl zhoršujícímu se zdravotnímu stavu, nesporně ovlivněnému sérií vážných úrazů z doby svoji aktivní činnosti. Na starém Masarykově okruhu vyhrál František Šťastný celkem osmkrát a i když poté, co v roce 1965 bylo Brno zařazeno do kalendáře mistrovství světa silničních motocyklů, technická kvalita strojů Jawa už na konkurenci přestávala stačit, potěšil diváky svými bodovými zisky. Rodák z Kochánek u Benátek nad Jizerou (12.11.1927), původně cyklista mj.se startem v Závodě míru, vyhrál čtyři závody mistrovství světa a v roce 1961 se stal vicemistrem světa třídy 350 ccm.

Rekordní účast !

Velké, ovšem příjemné starosti řeší v těchto dnech pořadatelé. Ke startu v Memoriálu Františka Šťastného se k dnešnímu dni přihlásilo více než 400 jezdců, což představuje v historii motocyklových závodů na Masarykově okruhu absolutní rekord. Bohatý je i výčet zúčastněných zemí – na stožárech Masarykova okruhu zavlají o tomto víkendu vlajky Španělska, Itálie, Rakouska, Německa, Nizozemí, Švýcarska, Chorvatska, Slovinska, Polska, Maďarska, Řecka, Bulharska, Rumunska, Slovenska a České republiky, tedy patnácti států !

Jedenáct závodů ve dvou dnech 

Mezinárodní mistrovství České republiky + Alpe Adria Cup (výsledky budou oddělené) – třídy 125 ccm GP, 125 ccm Sport, 250 ccm GP, 250 ccm Sport, Superbike, Supersport, Superstock, 125 ccm Junior.
 
Přebor České republiky –  třída 125 ccm Sport, Supermono, Volná třída 250 ccm – 600 ccm, Volná třída nad 600 ccm.
 
Pohár Autoklubu České republiky (AČR) – třídy Klasik 125 ccm, 250 ccm, 350 ccm, přes 350 ccm  (historické závodní a sportovní motocykly).
 
Podle sportovních regulí pojedou některé třídy společný závod se zvláštní klasifikací. Vzhledem k velkému zájmu maďarských jezdců třídy Klasik uvidí diváci na závěr sobotního pořadu ještě navíc vypsaný závod Hungarian Oldtimer. Zelená nad startovními rošty Masarykova okruhu blikne o víkendu celkem jedenáctkrát, čtyři závody se pojedou v sobotu a sedm závodů naservíruje hlavní nedělní program.

Z časového harmonogramu

Pátek 13.8.2004         13,30 – 17,50 1.kvalifikační trénink
Sobota 14.8.2004         08,00 – 15,05 2.kvalifikační trénink
                            15,35          závod Volné třídy 250 ccm – 600 ccm         9 kol
                            16,25          závod Volné třídy nad 600 ccm          9 kol
                            17,15          závod třídy Klasik                               7 kol
                            18,05          závod Hungarian Oldtimer                        7 kol
 
Neděle 15.8.2004         08,00 – 09,40 warm up (zahřívací trénink)
                            10,15          závod třídy Supermono                    7 kol
                            11,05          závod třídy 15 ccm Sport                    7 kol
                            11,40 – 12,30 přestávka
                            12,45          závod třídy Superstock                     10 kol
                            13,35          závod třídy Supersport                     10 kol
                            14,25          závod tříd 250 ccm GP + 250 ccm Sport         10 kol
                            15,15          závod třídy Superbike                                 11 kol
                            16,05          závod třídy 125 ccm GP                             9 kol
 
Amos Krejčí – vedoucí tisk. střediska
                                              

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose