www.car.cz
 

Peugeot: světová jednička z pohledu ekologie a Ženeva 2010
     16.2.2010 10:21 - tisková zpráva


Peugeot na 80. ročníku autosalonu v Ženevě
Nároky a emoce


 Peugeot na autosalonu v Ženevě
 Peugeot slaví 200 své existence,
 Nová identita, nový podpis, nová vizuální prezentace,
 Výjimečný koncept: 5 by Peugeot ve světové premiéře,
 Nové ambice : posunout se do roku 2015 o 3 příčky ve světovém žebříčku automobilových značek.

 Peugeot: produktová ofenzíva
 5 by Peugeot : reprezentativní sedan v ryzí podobě;
 Nová teritoria:
o 3008 a 5008: prostorné kompaktní vozy,
o RCZ: esence emocí,
o iOn: první 100 % elektrický vůz na evropském trhu,
o BB1, městská mobilita budoucnosti: realizace projektu zahájena,
o 408 : ofenzíva na čínském trhu;
 2010 – 2012 : celosvětově bude uvedeno 14 nových produktů Značky.

 Peugeot: světová jednička z pohledu ekologie
 Prvenství v prodeji filtrů pevných částic: v průběhu 10 let bylo 2,3 milionu vozů vybavených filtrem pevných částic FAP;
 50 % vozů značky Peugeot prodaných na evropském trhu má emise CO2 nižší než 130 g/km;
 « Peugeot Eco Cup », první evropská soutěž v umění eko-jízdy;
 Peugeot a jeho historicky vedoucí pozice na trhu elektrických vozů - na konci roku 2010 bude uveden model i0n;
 e-HDi : mikro-hybridní systém nové generace v roce 2011;
 3008 HYbrid4, první hybridní dieselový pohon, uvedení začátkem 2011: revoluční zlom v oblasti technologie, spotřeby a emisí (99 g/km CO2);
 3008 HYbrid 4 „plug-in” – dobíjecí hybrid, v roce 2012 (cíl 50 g/km CO2).



 Peugeot SR1 ohlašuje budoucí design
 Peugeot mění a dále modernizuje svůj styl;
 SR1 : představení budoucího designu Peugeot;
 Hybridní benzinový pohon HYbrid4: 313 k, 119 g/km CO2;

 Nové prostředky mobility: Peugeot má náskok
 Peugeot je jedinou značkou, která rozvíjí kompletní nabídku prostředků mobility;
 MU by Peugeot : nová a zcela ojedinělá nabídka mobility dle přání zákazníka;
 BB1 posouvá pravidla a dosud platné hranice;
 Peugeot Scooters : široká řada od 50 do 500 cm3 ; koncept HYbrid3 Evolution;
 Peugeot ohlašuje návrat do světa jízdních kol;
 Peugeot Connect SOS : Peugeot rozšiřuje svou nabídku na zajištění jisté a spolehlivé mobility.



V roce 2010 slaví Peugeot své 200. narozeniny.
Již 200 let Peugeot přináší inspiraci a vytváří produkty, které ovlivňují svou dobu.
Již 200 let Peugeot úspěšně spojuje hledání dokonalosti a emoce.

V roce 2010 Peugeot obnovuje svoji identitu a vytváří novou vizuální prezentaci Značky: nový design, nový mezinárodní podpis „Peugeot Motion & Emotion“, nový znak lva a nové grafické standardy.

V roce 2010 Peugeot oznamuje své nové ambice
 Posunout se do roku 2015 o 3 příčky ve světovém žebříčku automobilových značek,
 Stát se referencí v oblasti designu,
 Získat vedoucí pozici v nových směrech nabídky mobility.

Celá expozice značky Peugeot v Ženevě, celkem 28 sériově vyráběných modelů, demonstrační a koncepční vozy, je věnována představení silných stránek značky, které budou základem pro realizaci těchto cílů: nová produktová strategie, světové prvenství v oblasti ekologie, nový designový směr, nové nabídky mobility, nová vizuální identita.

Produktová ofenzíva
Prostřednictvím bohaté nabídky osobních vozů spojujících jízdní potěšení s ekologickou efektivitou značka Peugeot – celosvětově první francouzská značka v počtu registrovaných vozů za rok 2009 – potvrzuje své poslání všestranného konstruktéra s vedoucím postavením v rámci svých tradičních oblastí působnosti.


Koncept 5 by Peugeot, představený v Ženevě ve světové premiéře, je odrazem historických pozic Peugeotu v oblasti velkých sedanů a poodhaluje ambice Značky v segmentu reprezentativních vozů vyšší střední tříd a současně i zásadní vývojový posun ke spojení charakteristických prvků ze segmentu M2 a segmentu H.

Svými rozměry (délka 4,86 m), vyvážeností proporcí, elegancí a dynamikou stylu i sílou osobnosti naplňuje 5 by Peugeot stále vyšší nároky zákazníků segmentu velkých reprezentativních sedanů z hlediska kvality, výkonu a modernosti.

Koncept 5 by Peugeot poháněný hybridní dieselovou technologií Peugeot HYbrid4 je příslibem jedinečných jízdních zážitků a současně minimalizuje dopad na životní prostředí: 147 kW (200 k), pohon všech kol, emise CO2 pouhých 99 g/km a spotřeba 3,8 l/100 km (0 v elektrickém režimu).

Produktová ofenzíva zahrnuje získávání nových oblastí trhu …

 V roce 2009 uvedla značka Peugeot crossover 3008, jehož obchodní úspěch doprovází i ocenění ze strany médií. Po něm následoval Peugeot 5008 – zástupce segmentu MPV.

 Kupé RCZ na jaře 2010 bude prvním modelem Peugeot překračujícím hranice sériových vozů, snem proměněným v silnou esenci emocí. Model iOn se pak na konci roku stane prvním 100% elektrickým vozem uvedeným na evropský trh.

 Peugeot posune hranice pojetí automobilu a uvede na trh vozidlo, které je zosobněním myšlenky BB1.

… a otevření přístupů na nové trhy

Nový model 408, který se v Ženevě představí evropské novinářské veřejnosti, bude 8. dubna uveden v Číně a následně i na dalších mezinárodních trzích.

Stylově vyvážený a elegantní sedan Dong Feng Peugeot 408, navržený týmy Peugeot ve Francii a v Číně, zahajuje rozhodující etapu ofenzívy značky Peugeot na nejvýznamnějším světovém automobilovém trhu. S ročním cílem 100 000 vozů umožní model 408 Značce pokračovat v nárůstu prodejů na čínském trhu, kde bylo v roce 2009 prodáno rekordních 112 000 vozů Peugeot.

V rámci těchto dvou hlavních směrů produktového rozvoje – ve stěžejních tržních segmentech a na nových trzích - uvede Peugeot v rozmezí roku 2010 a 2012 celkem 14 nových modelů.

 Peugeot: světová jednička z pohledu ekologie
Odpovědět na environmentální výzvu: to je trvalý úkol, který si Peugeot stanovil.
V průběhu uplynulých 10 let vybavil Peugeot, průkopník technologie filtru pevných částic FAP, tímto zařízením téměř 2,3 milionu vozů s HDI motorem.
50 % modelů Peugeot prodaných na evropském trhu emituje méně než 130 g/km CO2, stejně jako čtyři „low emission“ vozy vystavené v Ženevě.

S cílem podnítit zodpovědný přístup veřejnosti k problémům ochrany životního prostředí organizuje Peugeot první ročník evropské soutěže v eko-řízení, « Peugeot Eco Cup »: 72 posádek z 18 evropských zemí usedne za volant čtyř vybraných modelů identických parametrů poháněných dieselovým HDI motorem (207, 308, 3008, 5008). Své umění ekonomické jízdy poměří na 1000 km dlouhé, pevně stanovené a kontrolované trase z Paříže do Ženevy.
Čtyři vítězné posádky pak 2. března převezmou na stánku Peugeot v Ženevě klíče od čtyř vozů, které budou odměnou vítězům soutěže.

V neustálé snaze o dosažení ekologické dokonalosti pokračuje Peugeot ve zlepšování chodu svých spalovacích motorů, vyvíjí nový benzinový tříválec a připravuje nabídku dlouhodobě udržitelné mobility, jejíž součásti budou:

 100% elektrický vůz iOn - ohlásí na konci tohoto roku návrat Peugeotu na trh elektrických vozů, kde je Značka historickým leaderem.
iOn je kompaktní, lehce ovladatelný a živý vůz pro 4 osoby, který dosahuje maximální rychlosti 130 km/h a díky svým bateriím lithium-ion má dojezd 130 km. iOn, to je nové pojetí automobilu.
K dnešnímu dni bylo zaregistrováno více než 2000 rezervací. Peugeot se již angažoval i v prodeji vozu iOn: podepsal dvě dohody o záměru (lettre of intent) na dodávky vozu iOn společnostem Veolia a Greenwheels působícím v Evropě.
Dále byla potvrzena účast v projektu EVA (Electric Vehicles for Advanced Cities).

 micro-hybrid se systémem e-HDi - bude zaváděn od roku 2011 s cílem snížení spotřeby paliva a emisí v městském provozu až 15 %.

 full-hybrid - uvedení na začátku roku 2011, verze 3008 HYbrid4 by měla být prvním sériově vyráběným hybridním dieselem na světě.
Technologie Hybrid4 přináší zlomové snížení spotřeby a emisí CO2 řádově o 35 % při zachování stejného výkonu (u verze 3008 HYbrid4 jsou výsledné hodnoty 3,8 l/100 km a 99 g CO2/km), režim „nulových emisí“, vyšší výkon (až 200 k) a pohon všech kol.
Studie RCZ HYbrid4 je dokladem možnosti všestranného využití tohoto pohonu.

 A v roce 2012 Peugeot představí dobíjecí HYbrid4. S touto technologií chce u modelu 3008 dosáhnout spotřeby 2 l/100 km a emisí CO2 nižších než 50 g/km.

 SR1 ohlašuje budoucí design
Peugeot modernizuje design svých vozů.
Koncept SR1 je toho nejlepším příkladem.

SR1 je tím nejpůsobivějším, nejvyhraněnějším a nejryzejším zosobněním stylu Peugeot budoucnosti.

Elegance, dynamika, vzhled, zkrocený temperament: tento „automobil snů“ interpretuje a dále rozvíjí téma „Roadster Grand Tourisme“ a odhaluje nové stylové trendy budoucích modelů Značky.

Vůz SR1 se svou velkorysou propracovanou kapotou, zaoblenými boky, a nízko položeným těžištěm připomíná sochařský monolit vytesaný z jediného kusu hmoty - ochranitelský a současně dynamický.

Autentičnost a špičkové technologie, expresivita a střídmost: SR1 dokonale ovládá hru kontrastů, interiér „2+1“, kde se kůže s patinou a dřevo snoubí s high-tech prvky jako surový nikl či matný chrom, či kombinace číselných a digitálních ukazatelů.

Koncept SR1 je stylový i z pohledu pohonu a technických charakteristik: hybridní benzinový pohon HYbrid4 s výkonem 230 kW (313 k), emisemi CO2 119 g/km (0 v elektrickém režimu), 4 poháněná natáčecí kola…

Peugeot SR1 : spojení emocí, náročnosti a efektivity…

 Nové prostředky mobility: Peugeot v předstihu

Peugeot je jediná značka, která rozvíjí nabídku komplexní mobility zahrnující osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a širokou škálu doplňkových služeb.

 Požadavky na mobilitu se vyvíjejí. Peugeot si toho je vědom a v předstihu uvádí projekt Mu by Peugeot, ojedinělé a inovativní služby mobility dle přání zákazníka.
Mu by Peugeot umožňuje každému - zákazníkům značky Peugeot i ostatních značek, majitelům automobilu i těm, kteří vůz nevlastní - aby na základě karty dobíjené přes internet využívali celou škálu služeb jako například pronájem vozu dle vlastního výběru, zapůjčení skútru, značkového kola nebo příslušenství.

Po úspěšném ukončení zkušební fáze ve Francii budou v prvním pololetí 2010 služby Mu by Peugeot postupně zaváděny v evropských hlavních městech (Paříž, Berlín, Brusel, Londýn, Madrid, Řím…).

 BB1 je nové pojetí jízdy ve městě: 2,5 m, 4 místa a nulové emise díky bateriím lithium-ion.
BB1 s revoluční vnější i vnitřní architekturou nabízí jedinečný panoramatický výhled a to nejlepší připojení.
Peugeot zahájil vývoj vozidla, které plně přebírá podstatu tohoto konceptu.

 Peugeot, to je také divize Peugeot Scooters s modelovou řadou od 50 do 500 cm3, která je nejkompletnější na trhu.
Koncept HYbrid3 Evolution je hybridní benzinový skútr se třemi poháněnými koly. Spalovací motor vzadu a dva elektrické motory uložené v obou předních kolech jsou známkou zodpovědné, spolehlivé a výkonné mobility.

 Do cyklistického světa se Peugeot vrací posílený partnerstvím s prvním evropským výrobcem jízdních kol, společností Cycleurope.

 Služby Peugeot Connect SOS rozšiřují nabídku značky na zajištění jisté a spolehlivé mobility.
Služba tísňového volání, v rámci níž je Peugeot evropskou jedničkou, byla poprvé zaváděna v roce 2003 u vozů vybavených kompatibilními navigačními systémy. Potřebná pomoc je přivolána na základě manuálně nebo automaticky (na základě aktivace pyrotechnických prvků bezpečnostní výbavy vozu) vyslaného tísňové volání. Služba tísňové volání již v kritické situaci pomohla téměř 3 500 osobám.
Peugeot Connect SOS rozšiřuje tuto službu pomocí lokalizované komunikační jednotky, která bude k dispozici u modelů 207 a 308 a v průběhu roku 2010 sériově u všech vozů RCZ.
Rozšíření se postupně bude týkat všech dalších modelů řady.





Radka Matthey

Peugeot
Peugeot je jedinou značkou na světě, která s kompletní řadou osobních a užitkových vozů, skútrů, jízdních kol a širokou nabídkou servisních a doplňkových služeb nabízí služby globální mobility. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení náročnosti a emocí pod značkou Peugeot. V roce 2009 prodal Peugeot celkem 1 842 000 vozů a stal se 1. francouzskou značkou na světě v počtu přihlášených vozů a 10. v celkovém žebříčku. 50% vozů Peugeot prodaných ve světě má emise CO2 nižší než 140 g/km.

Značka vychází ze své 200leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice. Pokračuje i nadále ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz i0n, v Číně model 408, tři nové modely v Latinské Americe a v Evropě zavádí svou novou nabídku kompletní mobility, službu Mu by Peugeot.

PR


 
 
Fotogalerie:   Ve stopě Valašské zimy 2010 objektivem Mirka Knedly sen.

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose