www.car.cz
 

Emil Triner nebude chybět na pražském loučení se sezónou
     3.12.2004 01:02 - Pavel Jelínek


Brněnský tým SEAT Sport Czech Republic a jeho jezdec Emil Triner jsou připraveni ke startu na závěrečné tečce za sezónou, sobotním Pražském Rallysprintu 2004. Navigátor Miloš Hůlka se ale tentokrát nesveze a bude se maximálně dívat. Na jeho sedadle jej totiž mimořádně vystřídá jeden ze sponzorů tohoto startu.

 

Chceme startovat i při prosincovém jubilejním desátém Pražském Rallysprintu. Kdo není v Praze, jako by nebyl,“ podotýkal v minulých týdnech již tradičně Emil Triner. Ten je jistě jedním z největších „miláčků“, na něž se fanoušci v Praze nejvíce těší. Vloni například dokázal vytáčet kolečko na kostkách na velmi omezeném prostoru mezi mohutnými železnými zábranami a davy šílely. Mnoho smyků nepochybně předvede i letos. Start se nakonec podařilo finančně zajistit a Emil Prahu pojede!

 

Příbramský jezdec ovšem nepojede s Cordobou EVO III, s níž na nedávné Horácké rallye vybojoval bronz a posunul se na čtvrté místo v celkovém pořadí šampionátu. Vůz je teď totiž připravován na rychle se blížící úvodní podnik příštího mistrovství, které odstartuje již v prvním lednovém týdnu v Rakousku, pravděpodobně opět na sněhu a ledu. A v brněnském týmu věří, že se podaří zajistit dostatek finančních prostředků, aby Triner opět mohl startovat. "Děláme maximum pro to, abychom v lednu v Rakousku i v celém šampionátu opět startovali," říká Triner a šéf týmu Pavel Kouřil přikyvuje.

 

Třiačtyřicetiletý jezdec a milovník rallye a závodění v sobotu usedne do staršího modelu - mimochodem výrobního čísla 003. S Cordobou EVO II mimo jiné hned ve svém premiérovém roce obsadil absolutně druhé místo. Tento vůz sice posledních několik měsíců odpočíval, ale začátkem listopadu byl opět k vidění v akci. Startoval s ním ale premiérově šéfmechanik týmu Lumír Firla v Agrotec Rallye Show Modřice a po slibném začátku, kdy se těsně držel na třetím místě, na třetí rychlostní zkoušce havaroval a pak se nemohl bez pomoci dostat z příkopu zpět na trať a musel s nepoškozeným vozem odstoupit.

 

Za zmínku stojí i to, že Triner, který to umí nejen s vozem WRC, ale i třeba s bagrem nebo náklaďákem, byl ve svém živlu i o minulém víkendu. To pro změnu seděl za volantem motokáry, jako účastník tradičního Setkání mistrů v Radotíně. Navíc i díky jemu se jeho tým přes nezaviněné problémy s motokárou propracoval až na výslednou stříbrnou příčku.

 

"V Radotíně jsem se krásně svezl. Po opravě nabourané motokáry jsem kluky doslova vybláznil a každý jsme v kuse jezdili čtyřicet minut. Nemohli jsme si totiž dovolit střídání. Nakonec z toho byl výsledek nad očekávání a skončili jsme druzí," říkal po motokárovém klání Emil Triner a doplňoval: „Nyní se už moc těším na Prahu“.

 

Tentokrát mu ale o medailové umístění vůbec nepůjde. Raději udělá radost těm desetitisícům fandům u trati, které jistě bude potřeba rozehřát….. No a speciální zážitek jistě bude mít také jeho navigátor, i když si svezení ve voze WRC a vedle Emila vyzkoušel již před rokem, a to rovněž v Praze. Do žluté Cordoby WRC totiž opět usedne Martin Kameníček, jeden ze sponzorů pražského startu a zástupce firmy Beko.

„Chceme poděkovat také sponzorům týmu Tomáše Hrdinky, kteří tento náš start podpořili,“ dodává ještě Pavel Kouřil.

 

Pořadatelé připravili pro zhruba pět desítek účastníků, včetně většiny nejlepších českých jezdců, trať s celkem šesti rychlostními zkouškami. Oproti minulosti se letos slavnostní start neuskuteční ze Staroměstském náměstí, ale pro fanoušky to tak může být i jednodušší a budou mít vše více „centralizované“. První RZ startuje v 8,30 hod. z Řeporyjí a první RZ na Strahově pak v 10,36 hod. Triner vyrazí s číslem 4 hned za dvojicí jezdců MS, kterými jsou Brit Alister McRae a Fin Jani Paasonen.

 

Pár dní po Praze se ale na místo spolujezdce opět vrátí zkušený a osvědčený Miloš Hůlka."Miloše chuť do závodění zdaleka neopustila a příští sezónu zase pojedeme spolu," prozradil ještě jistě pro potěchu fandů Emil Triner. A mimochodem není vyloučeno, že dojde i ke změně designu a barevného provedení vozidla.

 

Vyloučeno není ani to, že by se Cordoba EVO II mohla objevovat při startech v seriálu sprintrallye. Usiluje o to Lumír Firla, který říká: „Byl to krásný zážitek a chci v tom pokračovat. Uvidíme, jak se poperu s financemi. Každopádně dělám všechno pro to, abychom jeli sprinty v roce 2005. Doufám, že to vyjde!“

 

 

Oficiální stránky soutěže : http://www.PrazskyRallysprint.cz

Oficiální stránky týmu : http://www.seat.cz/seat-sport/

Pavel Jelínek

SEAT SPORT Czech Republic media servis

V Brně 2. prosince 2004

 

 

Konečné pořadí MČR v rallye 2004:

1. Kopecký, F. Schovánek 182 bodů (Škoda Fabia WRC), 2. Pech, Uhel (Ford Focus WRC) 158, 3. Kresta, Tománek (Subaru Impreza WRC, Ford Focus WRC) 103. 4. Triner, Hůlka (Seat Cordoba WRC)

 

SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH POSÁDEK ( k 30.11. 2004)

číslo jezdec spolujezdec team vozidlo národnost

1 Pech V. ing. Kadlec T. Euro Oil Czech National Team Ford Focus WRC CZ

2 McRae A. Senior D. Styllex Tuning CZ Subaru Impreza WRX GB

3 Paasonen J. Commerz Racing Mitsubishi Lancer EVO VII FIN

4 Triner E. Seat Sport Czech Seat Cordoba WRC CZ

5 Trněný K. Kafka S. Profiko rally team Ford Focus WRC CZ

6 Trojan K. Urban Profiko rally team Škoda Octavia WRC CZ

7 Prokop M. Prokop P. Jipocar rally team Škoda Octavia WRC CZ

8 Valoušek P. Houšť V. Trumf Rally Team Ford Focus WRC CZ

9 Starý J. Šlambora M. Trumf Rally Team Toyota Corolla WRC CZ

10 Szabo V. Šlambora M. AMK Greit Plzeň Škoda Octavia WRC CZ

11 Volf J. D. Gondík Škoda Octavia WRC CZ

12 Szabo G. Benics K. Precitool Racing Team Ford Focus WRC H

13 Berger Váchová L. Ford Escort Cosworth CZ

14 Semerád J. Suchomel J. Mitsubishi Lancer Evo VII CZ

15 Peták J. Renault Clio CZ

16 Poulík P. Mitsubishi Lancer Evo VI CZ

17 Landa D. Mitsubishi Lancer Evo VII CZ

18 Červenka P. Černoch J. Křenek Motorsport Klub Mitsubishi Lancer Evo VII CZ

19 Nešpor R. Hefner P. Křenek Motorsport Klub Ford Escort Kit Car CZ

20 Honzík J. Commerz Racing Mitsubishi Lancer Evo VII CZ

21 Berger V. Škoda Octavia CZ

22 Votava J. AH Auto Mitsubishi Lancer Evo VIII CZ

23 Liška M. Jugas J. Klub Fox Racing Team Mitsubishi Lancer Evo VIII CZ

24 Štolfa J. Mourková R. Roto Plzeň Nissan Almera Kit Car CZ

25 Brynda J. Stočesová K. Montcar autosport Škoda Felicia Kit Car CZ

26 Štěpánek J. Skácel P. Mikona Rally Team Subaru Impreza WRX Sti CZ

27 Tuček M. Tesař V. Klub Fox Racing Team Toyota Yaris CZ

28 Vlašín P. GT Style Brno Citroen C2 Challange CZ

29 Czerhalmi T. Commerz Racing Mitsubishi Lancer Evo VII SK

30 Tlusťák A. Motocarsport v AČR Honda Civic CZ

31 Minařík L. Marušák M. Motorsport Klub MTK Škoda Felicia Kit Car CZ

32 Minařík P. Budil S. Commerz Racing Mitsubishi Lancer Evo VII CZ

33 Navrátil Mitsubishi Lancer Evo VII CZ34 Barvík Mitsubishi Lancer Evo VI CZ

35 Mikula Honda Type R CZ

36 Křížek P. Beneš O. Křížek Petr Mitsubishi Lancer Evo VII CZ

37 Matys A. Vaněček A. Montcar autosport Škoda Felicia Kit Car CZ

38 Dohnal J. Effa J. Jan Dohnal-Konex Racing VW 1.4 16V CZ

39 Fišer M. Váňa J. VW Golf 2.0 16V CZ

40 Zedník P. Ford Escort Kit Car CZ

41 Sum M. BMW 2002 ti CZ

42 Blažek A. Machaj J. CS Development Ford Escort RS 2000 CZ

43 Tenkl L. Šubrt P. Exces Super Bike Club Opel Kadett C CZ

44 Tichý Z. Horák J. Exces Super Bike Club Opel Kadett C CZ

45 Linek J. Škoda Felicia Kit Car CZ

46 Škola R. Styllex Tuning Pro Sport Mitsubishi Lancer Evo VII CZ

47 Kulhan J. Kulhanová Kulhan Jiří VW Polo 1.4-16V CZ

48 Koukola J. Novák L. Motocarsport klub v AČR Honda Civic 1.6 VTI CZ

49 Trojanová K. Honda Type R CZ

50 Burda B. Burdová H. Nissan Navara CZ

 

 

Časový HARMONOGRAM – „Praha“ 2004

ČK/RZ Místo RZ délka Trať bez RZ Spoj.úsek Jízdní doba Čas 1.jezdce

0 Start - NH Car Strahov 8:00

1 Řeporyje 17,9 17,9 27 8:27

RZ 1 Řeporyje- Cementárna 6,2 8:30

2 Řeporyje 15,26 21,46 60 9:30

RZ 2 Řeporyje- Cementárna 6,2 9:33

2A Přeskupení začátek - in 22,1 28,3 35 10:08

Přeskupení (Strahov) Regrouping-Parc ferme 10

2B Přeskupení konec - out, servis začátek - in 10:18

Servis A (NH Car) 10

2C Servis konec - out 10:28

3 Strahov 0,06 0,06 5 10:33

RZ 3 NH Car Strahov - okruh I. 13,53 10:36

4 Cementárna 22,29 35,82 47 11:23

RZ 4 Cementárna - Řeporyje 6,48 11:26

4A Přeskupení začátek - in 16,66 23,14 30 11:56

Přeskupení (Strahov) Regrouping - Parc ferme 10

4B Přeskupení konec-out, servis začátek - in 12:06

Servis B (NH Car) 10

4C Servis konec-out 12:16

5 Strahov 0,06 0,06 5

RZ 5 NH Car Strahov - okruh II. 13,03 12:24

5A Přeskupení začátek - in 1,16 14,19 17 12:41

Přeskupení (Strahov) Regrouping - Parc ferme 10

5B Přeskupení konec-out, servis začátek - in 12:51

Servis C (NH Car) 30

5C Servis konec - out 13:21

6 Strahov 0,06 0,06 5 13:26

RZ 6 Strahov 1,74 13:29

6A Servis začátek - in 1,2 2,94 7 13:36

Servis D (NH Car) 53

6B Servis konec - out 14:29

6C NH Car Strahov - Cíl 0,10 0,10 3 14:32

6D NH Car Strahov - UP 0,10 0,10 3 14:35

TOTALS 47,18 96,86 144,04


 
 
Fotogalerie:   Rallye Deutschland 2003

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose