www.car.cz
 

Jirka Volf musel vyměnit velké rallye za sprinty. Pojede s Octávií WRC
     25.1.2005 19:25 - tisková zpráva


Plány Jiřího Volfa (Škoda Octavia WRC) pro sezónu 2005

Pro většinu závodníků je leden snad nejhorším měsícem v roce. Většinou není ještě definitivně jasno o sponzorech a tak je to měsíc nejistoty a dohánění všeho, co se v sezóně závodění nestihlo. Pro Jirku Volfa je to hlavně měsíc velkých soukromých a podnikatelských změn. Team s kterým startoval na konci sezóny 2004 pilně dolaďuje opravy a přípravu vozu Škoda Octavia WRC EVO III.

Jak probíhají přípravy na sezónu 2005 nám líčil brněnský jezdec aktuálně:„Pro mne je leden přímo šílený, na jedné straně zajišťuji svoji existenci a výrobní firmu ve Vyškově, na druhé straně jednám s partnery mého WRC projektu pro 2005. Dále pak dolaďujeme pronájem vozu  pro Maďarský šampionát. Do toho všeho se snažím trochu relaxovat na lyžích a i když by to tak nemělo být, tímto relaxem léčím zranění krku obnovené na Setkání mistrů v Brně!. Takže se určitě nenudím.

 

Máš už tedy nějak jasno kam se bude ubírat sezóna 2005 s Octavií?: „Tak nějak napůl. Nastoupíme bohužel až do seriálu sprintů s WRC. Vzhledem k tomu, že nám odřeklo několik téměř jistých partnerů velkou finanční částku, nevím, zda šlo z mé strany o špatně vedená jednání? Fakt je, tvrdí sponzoři, že nejde o nezájem podporovat náš team, ale důvodem je značné omezování propagačních rozpočtů všech těchto firem. Naděje umírá poslední a já vedu jednání s dál.

 

Zatím to ale na kompletní sprinty s WRC nebude stačit, protože jistým partnerem je firma Bottcher Vyškov a spolupráci navrhlo i Porsche Praha- Smíchov. Na vyjádření zhruba 10  partnerů ještě čekám nebo jsou již z části negativní. Je tu i varianta levnějšího vozu skupiny N, ale opravdu rád bych rozšířil řady jezdců WRC a pomohl přitáhnout peníze do tohoto sportu přes nejvyspělejší techniku vozu

 

Co si kladeš za cíle v roce 2005?: „No cíle mají být skromné a dosažitelné. Chtěl bych v absolutní klasifikaci po 4.místě 2004 o jeden stupínek povyrůst. S 3. místem bych byl spokojen, ale vzhledem ke konkurenci vše bude záležet jak se povede sezónu rozjet. V té minulé jsem na začátku měl smůlu a pak už to nestačilo. Ale Tomáš Vojtěch jel sprinty 2004 velice konstantně a výsledek si zasloužil.

 

V technice bude nějaká změna?: „ Nějaké drobné úpravy na voze snad budou (např. tlumiče). Hlavně se musím soustředit na nastavení vozu, kde jsou podle mne ještě velké rezervy. Doufám, že se povede sehnat ještě nějaké peníze. Ty bych použil na nákup a vybavení kvalitnějšího zázemí teamu a  start s novými pneu. V pneumatikách je ještě mnoho jistoty a nějaká ta sekunda na kilometr!

 

Jaký máš názor na Rally Monte Carlo? : “Moc mě překvapil Gardemeister, zklamal zase můj vzor Solberg ze Subaru, Prokop s Valouškem  jeli konstantně a podle mě zvolili na tak nebezpečnou soutěž správnou taktiku. Škoda chyby Romana Kresty, nebýt uraženého kola a penalizace, mohl teamově zabodovat a více přispět výbornému  výsledku Fordu.

 

Takto si myslím že zůstal ve stínu Gardemeistera a jel pod velkým psychickým tlakem. To není nikdy jednoduché.“ 

 

Plánuješ ještě nějakou spolupráci s moderátorem Daliborem Gondíkem?: „V nejkratší době asi ne, nicméně jsme stále v kontaktu. Dalibor vstupuje pravděpodobně do historických rallye, ale mluvili jsme o tom, že spolu určitě ještě něco pojedeme.“

 

 

Volf media service  


 
 
Fotogalerie:   Praha 2004 od Martina Kozáka

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose