www.car.cz
 

Vrchařské drby před sezónou
     Pavel Jelínek


Drby před sezónou 2004  porsbíral  Roman Krejčí z  www.vrchy.com   (aneb sklad toho, co se v tisku objevilo, či co vrabci štěbetali…)
První závod ME do vrchu bude patrně velmi silně obsazen italskými piloty, protože se zde očekává zkoušení nových vozů, takže bychom mohli opět vidět Bormoliniho, Regosu či Napioneho s třílitry podle nových předpisů. Zatímco Faggioli pojede bohužel jen pár závodů ME, protože coby oficiální pilot Oselly se bude soustředit na domácí šampionát. Zardo pojede výhradně okruhy a Franz Tschager by se mohl třeba už na Rechbergu objevit za volantem vozu F3000, se kterým si zazávodí ve vybraných závodech FIA poháru pro formulové vozy.

Neoficiální informace hovoří o tom, že na našich kopcích by se měl objevit i vůz formule 1 Stewart z roku 1995. Ovšem nebude to čistokrevný vůz F1, ale spíše hybrid s motorem Opel 2500ccm, se kterým jezdil před lety úspěšný Faustman. V přípravě jsou rovněž dva vozy Opel Speedster. Oba pro skupinu M, jeden ve dvoulitrové třídě, druhý by měl být osazen motorem do třídy nad 2000ccm. Více informací bude k dipozici později.

První závod do vrchu v Brně (28.3.2004) by měly zkrášlit dva spidery vycházející ze skupiny CN z Brna. S dvoulitrem by se mohl objevit Pfeifer, zatímco nově přivezený třílitr (PRC model 2002 přestavěný dle nových předpisů SCC 2004 s motorem BMW, který používá díly skupiny A a je postavený a zamplombovaný u Randlingera, hmotnost vozu je 670kg),  by řídil Michal Pavlík jako předjezdec. Oba vozy jsou určeny pro okruhové závody (např. Sports Car Challenge či Interserie, které se pojedou v Mostě i Brně), proto bude svezení na Brněnském drakovi zajímavé. Bez zajímavosti nejsou ani zprávy, že další dva vozy pro skupinu CN se v moravské metropoli připravují, otázkou je pouze to, zda budou dokončeny během roku 2004, aby nemuseli být podrobeny tzv. crash testu, který bude od 1.1.2005 vyžadován.

Vladimír Doubek i Otakar Krámský nebudou startovat s dvoulitry, takže pokuď se objeví na startech ME, budou nuceni přestavět své vozy podle nových předpisů, což je zejména finanční nápor. Miloš Beneš zřejmě musí zapomenout na starty v ME a bude se dále plně soustředit na MČR.

Tým Scuderia Villorba Corse bude zastupovat především Andrea de Biasi. Dalším jezdcem má být Piergiorgio Bedini (oba Osella PA21 Honda). Třetí jezdec Omar Magliona pojede pravděpodobně s loňským vozem po Denny Zardovi ovšem podle nových regulí.

Proslavený ladič motorů BMW ve skupině CN Ital Armaroli již připravil kit pro použití podle nových předpisů pro třílitrové motory.

Otakar Krámský připravuje BMW M3-GTR pro skupinu M/E1. Co bude s Osellou PA20S BMW? Bude patrně přestavěna na model K-04 pro Mistrovství republiky, kde neplatí omezení pro skupinu CN. Dále se připravuje BMW M3 sk. A a BMW 320 E46 pro skupinu SP.

Jean Marc Charvin prodal svoje Mitsubishi a pojede další rok s vozem BMW, který bude připravovat společně s týmem BMW Team Krámský.

Vladimír Doubek se poohlíží po možnostech nákupu vozu Osella PA21S s motorem Honda 2000ccm, je to však pouze ve stádiu hledání budoucnosti mezi otevřenými prototypy.

.......

 

Roman Krejčí ,  www.vrchy.com


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose