www.car.cz
 

Český Krumlov 2005: Emil ani Simon cíl neviděli
     14.6.2005 23:35 - tisková zpráva


Tisková informace Max Racing

 

Nepříliš veselo bylo v týmu Max Racing po soutěži v Českém Krumlově. Emil Triner vydržel na trati jen tři vložky a pak musel po poruše turba odstoupit. Simon Hughes zase doháněl ztrátu po defektu a když se blížil umístění na bedně, praskla u jeho fabie na  Malontech poloosa.

 

Až na poslední chvíli se podařilo zajistit závodní nářadí pro Emila Trinera a Miloše Hůlku. Oproti minulým soutěžím se jednalo o vůz s libereckou SPZ, tedy z dílny Věroslava Cvrčka, proč ta změna? „Naše dohoda s panem Marshallem vypršela a v současné době jednáme o jejím možném prodloužení. Auto je v dílně a protože se objevil kupec, je samozřejmě zájem ho prodat. Požádali jsme tedy o pomoc Věroslava Cvrčka. Přestože to neměl jednoduché, asi je známo, že svojí Škodu Octavia WRC připravoval k vystavení na veletrhu, vyšel nám vstříc a hodně nám pomohl. Emil tak měl šanci startovat a poprat se o body, byť s podmínkou, že autu se nesmí nic stát,“ osvětlil situaci kolem změny auta Jaroslav Mařík, šéf týmu Max Racing.

 

Ačkoli Emil musel jet opatrně, až jedenáctý čas na první vložce šel na vrub spíše drobné chybičky, než příliš opatrné jízdy s autem, které si zkusil až cestou na startovní rampu. V Přídolí to již bylo lepší a Emil s Milošem Hůlkou již měli na dosah třetí místo. Bohužel do cíle Soběnovské vložky dojela octavia již volnějším tempem a v servisní zoně musela posádka odevzdat jízdní výkaz.

 

„Věděl jsem, že první dva nemá cenu honit, ale třetí místo bylo skoro jisté zvláště, když nejede již ani Karel Trněný. Chtěl jsem nějaké body, abychom udrželi kontakt. Je to škoda a jsem tak zklamaný, že jedu domů,“ řekl po svém odstoupení Emil Triner.

 

Co bylo příčinou jeho odstoupení?: „Odešlo turbo a to není velký problém vyměnit. Protože to však bylo již podruhé, Věroslav Cvrček si myslí, že chyba může být i jinde, než jen v turbu a proto jsme dál nepokračovali a neriskovali větší škody,“ doplnil Jaroslav Mařík.

 

Týmu zůstal ve hře ještě Simon Hughes s pohárovou fabií. Jeho souboj s Josefem Sedláčkem byl rozhodnut již po Tisovce, kde po defektu ztratil půl minuty. Přídolí dopadlo lépe, ale na Soběnově se objevil problém s brzdami, zaviněný právě předchozím defektem a výlet mimo trať znamenal opět pád na konec výsledkové listiny ve třídě i v poháru. Hosté z ostrovů se však nevzdali a ve druhém kole mohutně zatáhli. Dvakrát byli druzí, jednou vyhráli, takže se posunuli na průběžně sedmé místo mezi á-pětkami.

 

Od umístění na bedně je dělilo třičtvrtě minuty a to nebylo mnoho. Když ráno vyhráli na Zátoni, poskočili na páté místo ve třídě a čtvrté v poháru a chtěli ještě výše. K tomu už nedošlo, protože Malonty dokončili s prasklou poloosou a ta nedovolila posádce ani dojet do servisu, takže i druhý vůz Max Racingu byl mimo hru.

 

Před Simonem Hughesem a Glenem Pattersonem je nyní start na chorvatské INA Deltě, zařazené letos do poháru a bude zajímavé sledovat, jak si s neznámými tratěmi na neutrální půdě poradí posádky Škoda Fabia Rallye Cupu, které měly doposud výhodu domácího prostředí.

 

 „Příští týden pojedeme se Simonem v Chorvatsku a týden na to se jede Kopná. Tady potěšíme fanoušky Emila Trinera. Michal Fiala je vytížený studiem a tak za něj zaskočí právě Emil a věříme, že si tam spraví náladu a pořádně se rozjede před Bohemií,“ nastínil napjatý termínový kalendář Jaroslav Mařík

 

 

 

Milan Hauer

Motorsport-review


 
 
Fotogalerie:   Rallye Český Krumlov 2005, foto Ivo Nesrovnal

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose