www.car.cz
 

Antonín Tlusťák s WRC ve Šternberku naplnil své i cizí sny
     7.8.2005 22:54 - tisková zpráva


Tisková informace SHERON Českomoravského Poháru Rallye

 

Je to až neuvěřitelné, ale už třetí podnik seriálu SHERON Českomoravského Poháru Rallye ze čtyř odjetých provázel stejný model počasí. Po počátečním dešti tratě oschly, aby je v samotném závěru  opět zmáčel notný lijavec.

 

Hned od počátku I.Rallye Ecce Homo se ujal vedení třiadvacetiletý Antonín Tlusťák, jenž sice ve startovním poli disponoval nejkvalitnější technikou, zcela mu ale chyběly zkušenosti s voděním tak svižného vozu. Tlusťák si startem za volantem vozu WRC plnil jeden ze svých velkých snů, ještě před startem navíc proměnil ve skutečnost i touhu jednoho z velkých fandů rally.

 

Při testování totiž dostal šanci posadit se na sedadlo Tlusťákova spolujezdce Daniel „Breaky“ Matušek, člen iniciativy Fans for Kresta postižený po obrně od narození pohybovým postižením. Již v Prachaticích si vyzkoušel sedadlo spolujezdce ve voze Mitsubishi Lancer Evo VII, teď se mu splnil sen největší a svezl se i ve vytouženém „wéercéčku“.

 

Tlusťák pak pro vlastní soutěž pochopitelně na sedadlo spolujezdce opět posadil osvědčeného Vlastimila Dědice a souhra posádky fungovala na výbornou. Tlusťák zvítězil systémem start-cíl a před slavnostním vyhlášením vítězů oprávněně zářil spokojeností: „Dopadlo to nad očekávání. Auto fungovalo krásně, my neudělali žádnou chybu a povedlo se nám dokonce vyhrát. Škoda, že je to auto tak drahé a nemůžeme s ním jezdit častěji.“

 

O druhou příčku bojovali zejména Roman Odložilík (jenž závod pojal jako testování vozu před Barum rally) a Jaroslav Orsák. Úspěšnější byl nakonec Orsák sklízející všude u trati ohromný respekt fanoušků pro svůj dravý způsob jízdy. „Je to až s podivem, že máme auto neškrábnuté, že? Naštěstí jsme stihli dojet na rampu i těsně předtím, než se nám rozpadl zadní diferenciál,“ vtipkoval v cíli spokojený jezdec, jenž se vítězstvím v klasifikaci ČMPR (kde vozy WRC nebodují) navíc posunul do čela jeho průběžného pořadí.

 

Další z favoritů seriálu Ludvík Otto a Martin Kožmín tentokrát svorně odstoupili po technických závadách svých vozů, nejznámější závodník SHERON Českomoravského Poháru Rallye Daniel Landa po havárii z minulé soutěže ve Šternberku absentoval.V tradičně dramatickém boji méně upravených šestnáctistovek se překvapivě prosadil domácí Jaroslav Vlček, nejvíc nabitou kategorii čtrnáctistovek vyhrál smolař minulé soutěže Radek Majer.

 

Šternberské výpadky mnoha favoritů jednotlivých kategorií opět zdramatizovaly situaci v průběžné klasifikaci ČMPR, již příští soutěž by ale mohla ke konečným letošním výsledkům tohoto seriálu říci klíčové slovo.

 

Pojede se 10.září jako Brněnská rallye, o této soutěži i o celém SHERON Českomoravském Poháru Rallye je možné nalézt informace na internetové adrese www.cmpr.cz . ( PS : i v další zprávě  na našich stránkách)

 

Pořadí v cíli:

  1. A.Tlusťák – V.Dědic (Škoda Octavia WRC)        44min 37,9s
  2. J.Orsák – R.Pešek (Subaru Impreza)                                      +0:47,3
  3. R.Odložilík – P.Odložilík (Renault Clio Super 1600     +0:57,0
  4. Pavel Řihák – Petr Řihák (Mitsubishi Lancer Evo 7)    +1:17,9
  5. R.Škola – P.Vilímek (Mitsubishi Lancer Evo 7)                       +1:19,7
  6. J.Hendrich – D.Hendrich (Mitsubishi Lancer Evo 6                 +2:30,2
  7. E.Smékal – T.Adamec (Honda Civic Type-R)            +4:08,3
  8. Jar.Vlček – S.Zlámal (Honda Civic VTi)                                 +4:34,5

 

Karel Špaček

ČMPR Media


 
 
Fotogalerie:   Rally Agropa 2005 od Pavla Paláčka

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose