www.car.cz
 

Tlusťák se na Vysočině moc nesvezl
     tisková zpráva


Banální závada na řadícím mechanismu zastavila dvoulitrovou Hondu Civic Type-R Antonína Tlusťáka hned na první rychlostní zkoušce. Prapor týmu tak dál drželi jen Marek Vítovec a Míša Maňovská ve třídě N 1600.


Překvapivě málo posádek se sešlo při Rally Vysočina ve třídě N3. Bodíky do „malého“ šampionátu vysely hodně nízko a přesto odjížděli Antonín Tlusťák s Jiřím Marešem s nulovým ziskem. „Půl kilometru před cílem první rychlostní zkoušky vypadl jistící šroub na řadícím mechanismu uvnitř převodovky a nešlo zařadit žádný rychlostní stupeň,“ popsal důvod svého odstoupení jezdec, který pak v servisní zoně mohl v klidu sledovat další týmové posádky i své soupeře ve třídě. „Díky tomu, že do cíle dojely jen tři vozy, nám soupeři bodově moc neodskočili a v Brně se budeme snažit Krcha i Soumara, kteří jeli celou soutěž v desetinkách, dotáhnout a musíme si ohlídat i Křížka. Ten doslova kraloval, než odstoupil.

Příjemně nás překvapil Marek Vítovec jedoucí s naším autem ve třídě N2. Od loňska se hodně zrychlil a jeho čtvrté místo v těžkých podmínkách, jaké zde panovaly, je dobré. Myslím, že do budoucna může být i lepší,“ pochválil Tlusťák týmového kolegu. Marek Vítovec s Romanem Pečenkou jeli s Hondou Civic 1,6 Vti a mezi dvanácti posádkami ve třídě N2 začali na šestém místě, pak postoupili na páté a po serii třetích časů se nakonec prosadili na konečnou čtvrtou příčku. Ve skupině N, která se letos jede bez vozů N4, obsadili šesté místo a i to je slušný výsledek.

Se stejným vozem, jako Vítovec se představila i dámská posádka s Michaelou Maňovskou za volantem a Kateřinou Blahoutovou na horkém sedadle spolujezdce. „Přešly jsme z pětkového na desítkový rozpis. Je to pro mě nové, protože najednou slyším čísla, která jsem dosud nepoužívala. Musím si zvykat, takže výsledek tomu asi bude odpovídat,“ tušila Míša před startem, že umístění nebude patřit k těm, na které bývala v minulém roce zvyklá. Byla to daň za změnu, která by pro budoucnost měla přinést další zrychlení. A měla pravdu. Opatrnější začátek zařadil jejich bílou hondu až za další dvě dámské konkurentky. Ve třetích průjezdech již dokázaly Míša s Katkou jezdit vyrovnaně s Petrou Lesniakovou a jejich časy se blížily i Zuzce Czerhalmiové, takže přechod na modernější způsob psaní rozpisu začal přinášet své výsledky. Na snížení ztráty však již nezbýval čas a tak závěrečné zrychlení budou muset děvčata potvrdit až při své dalším startu v Brně.

Motocarsport Zádveřice však ještě před tím čeká druhá soutěž mezinárodního mistrovství republiky, Rallye Šumava Mogul v Klatovech. Vedle Antonína Tlusťáka se tam představí, v minulém roce neporažení, Josef Sedláček s Pavlem Rybnikářem a také Josef Koukola s Lubošem Novákem, kteří doufají, že letos nebudou muset na rychlostních vložkách šumavské soutěže závodit s civilními motocykly a automobily, jako v minulém roce. Oba pojedou s Hondami Civic 1,6 Vti ve třídě N do 1600 cm3.


Milan Hauer
www.motorsport-review.cz

Tisková informace MOTOCARSPORT Zádveřice
http://www.motocarsport.com

 


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose