www.car.cz
 

Josef Peták s premiérou třistašestky v Okříškách spokojen
     tisková zpráva


Josef Peták s Alenou Benešovou ozdobili premiéru své třistašestky dvojitým vítězstvím, když ani ve třídě áčkových dvoulitrů, ani ve skupině A, nenašli na devíti rychlostních zkouškách Rally Vysočina ani jednou přemožitele. Test před Rally Šumava tak dopadl na jedničku.

foto Ivo NesrovnalNa Vysočinu odjížděli Pepík s Alenou s jediným cílem, kterým tím bylo konečně vyzkoušet auto, což jim sníh v okolí Příbrami a Blatné, kde se francouzský poklad na kolech připravuje, nedovolil. Plánované krátké svezení ještě v pátek před samotným startem se také neuskutečnilo, protože Pepíkovi se podařilo ulomit řadící páku a vládu nad strojem převzali mechanici. Do soutěže tedy vstupoval Pepík bez jakéhokoli seznámení s jízdními vlastnostmi silného dvoulitru a obavami z množství úzkých retardérů.

Retardéry byly opravdové neštěstí. Kluci s WRC a enky problém nemají, ale náš kit je širší než WRC a tak v každém retardéru probíhá taková malá šťouchaná,“ stěžoval si Pepík, kterého každý průjezd retardérem stál několik vteřinek. Ty nakonec chyběly hlavně v absolutním pořadí, protože ve třídě i ve skupině jasně vládl. Bylo to i tím, že nakonec nestartoval Michal Fiala s kitovou almerou a Dušan Kouřil nejel se seatem, ale se starší verzí escortu Kit car. Nejbližším soupeřem tak Pepíkovi byli Bočkové a po jejich odstoupení Jiří Skoupil. V té chvíli již příbramský Peugeot 306 Kit Car Hroch Rally Teamu vedl o plné dvě minuty. To však nebylo to nejdůležitější, protože hlavním cílem bylo zjistit, jak se auto chová. „Poctivě zapisuji všechny připomínky k autu, které mi Pepík říká,“ hlásila v seskupení Alena a pokračovala: „Trošku nás předbíhá zadek, takže budou potřeba nějaké změny na tlumičích a také nám to hodně klouže.“

S umístěním ve třídě a skupině byla samozřejmě spokojenost a také v absolutním pořadí se po celou dobu pohybovali na bodovaných místech. Nakonec byli klasifikováni na dvanácté příčce.

Co na to říká Pepík?: „Nic. Opravdu nic. Pořadí nebylo důležité a časy jsme sledovali jen okrajově. Důležité je, že auto funguje a dělá to co má. Detaily do Šumavy doladíme a tam bude konkurence již větší.

Velké soutěže jsou pro nás letos na prvním místě a jako vždy chceme jet co nejlépe, proto jsem rád, že se nám podařilo auto pořádně vyzkoušet. “ zhodnotil konečný výsledek Pepík.

foto Jiří RohlenaMilan Hauer
www.motorsport-review.cz

TISKOVÁ INFORMACE HROCH RALLY TEAMU

 

 

DOLE - všechny naše fotky z Okříšek 2004:


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose