www.car.cz
 

Michael Schumacher v Číně vyhrál a vyrovnal bodový stav Alonsa
     1.10.2006 19:41 - tisková zpráva


Tisková informace k účasti týmů Red Bull Racing

a Scuderia Toro Rosso ve VC Číny

 

Závod

Neděle 1. října 2006

 

   1.      M. Schumacher           Ferrari  4:37:32,747    

  2.       F. Alonso                    Renault       + 3,121    

  3.       G. Fisichella     Renault     + 44,197    

 

  4.       J. Button                      Honda  + 1:12,056     

  5.       P. de la Rosa   McLaren          + 1:17,137     

  6.       R. Barrichello   Honda  + 1:19,131     

  7.       N. Heidfeld                  BMW            + 1:31,979       

  8.       M. Webber                 Williams           + 1:43,588     

  9.       D. Coulthard    Red Bull           + 1:43,796       

10.       V. Liuzzi                      Toro Rosso            - 1 kolo      

11.       N. Rosberg                  Williams                 - 1 kolo      

12.       R. Doornbos                Red Bull                 - 1 kolo      

13.       R. Kubica                    BMW                    - 1 kolo      

14.       T. Sató            Super Aguri      - 1 kolo            

15.       S. Speed                     Toro Rosso            - 1 kolo      

16.       Ch. Albers                   Spyker MF1       - 3 kola         

17.       S. Jamamoto    Super Aguri      - 4 kola            

 

Neklasifikováni

            R. Schumacher Toyota         - 7 kol      

            F. Massa                     Ferrari        - 12 kol      

            J. Trulli             Toyota       - 18 kol      

            T. Monteiro                 Spyker MF1          - 19 kol      

            K. Räikkönen  McLaren                - 38 kol

 

 

Hlasy po závodě:

David Coulthard, Red Bull Racing:

„Byl to tvrdý závod. Ze začátku byly moje přechodové pneumatiky velmi špatné, předjížděli mě zleva, zprava, prostředkem… Navíc jsem vezl hodně benzinu. Když začala trať osychat a pneumatiky se ojely, hodně se to zlepšilo. Od té chvíle jsem byl pořádně rychlý. Bohužel přišel v závěru incident s Massou. Už dvě, tři kola předtím to zkoušel, ale tehdy jsem se mu vyhnul. Teď došlo ke kolizi. Jsem velmi zklamaný, protože se přitom poškodilo i moje auto.“

 

 

Robert Doornbos, Red Bull Racing:

„Očekával jsem, že z desátého místa na startu dokážu víc. V první zatáčce nastala tlačenice, trefil jsem Kubicovo auto a ztratil hodně času, protože jsem musel zajet do boxů na výměnu předního křídla. Ale potom mě závod skutečně bavil. Předjel jsem postupně jedenáct soupeřů, na opotřebovaných přechodových pneumatikách to byl dobrý výkon. Na suché pneumatiky jsme přezuli ve správnou chvíli.“

 

Vitantonio Liuzzi, Scuderia Toro Rosso:

„Byl to celkem dobrý závod, desáté místo je zhruba tím, co jsme po včerejšku očekávali. Měli jsme slušnou rychlost a doufali jsme, že se dostaneme na body. Ale když trať oschla, byly velké týmy rychlejší. Poté, co jsme po startu byli na osmém a desátém místě, jsem čekal víc. Ale měl jsem problémy se zadními pneumatikami, protože jsme jeli na jednu zastávku. Teď se těším na Suzuku.“

 

Scott Speed, Scuderia Toro Rosso:

„V prvních kolech bylo auto velmi dobré, předjel jsem několik vozů. Potom se dostavila nedotáčivost, ale jel jsem na dvě zastávky a věděl, že trať bude osychat pomalu. Proto jsem při prvním pitstopu zvolil přechodové pneumatiky. Auto se ale začalo chovat strašně, ztrácel jsem tři sekundy na kolo. Desén nových pneumatik neměl jednoduše dostatečnou přilnavost. Potom jsem vsadil na gumy do sucha. Ze začátku to s nimi bylo těžké, ale v závěru to už bylo v pořádku.“

             

 

Sport Press


 
 
Fotogalerie:   Historici na Klausenu 2006, foto Karel Kupka

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose