www.car.cz
 

Sezóna 2007 již začíná ! Intermoto Czech jede do Kataru a Austrálie
     21.2.2007 10:11 - tisková zpráva


20. 02. 2007 – Již tento víkend se v asijském Kataru rozjede další ročník mistrovství světa supersport, kterého se potřetí v řadě zúčastní i královéhradecký tým Intermoto Czech.

Poslední přípravu před odletem k prvnímu závodu absolvoval tým na španělském okruhu Cartagena, kde začátkem února čtyři dny testoval se svými jezdci Williamem de Angelisem a Tatu Lauslehtem. Oba jezdci najezdili během testování, kterému přálo počasí, mnoho kilometrů na nových motocyklech Honda CBR 600RR modelové řady 2007, ale i na stejných strojích, ovšem roku 2006.

 Po tomto testování se tým rozhodl, že k prvním dvěma závodům, které se budou konat krátce po sobě v katarském Doha a australském Phillip Islandu, odcestuje pouze s loňskými stroji. Důvodem tohoto rozhodnutí je absence kitových dílů v motorech našich nových motocyklů.

Tyto speciální díly pro úpravu motoru byly týmu pozdě dodané, v dílnách se objevily až na konci minulého týdne a proto bylo rozhodnuto neriskovat případné poruchy a možné problémy nevyzkoušeného materiálu. Na zámořskou cestu tak bylo odesláno celkem 2,3 tuny materiálu, který vedle mnoha náhradních dílů obsahuje i pět kompletních motocyklů Honda CBR 600RR.

Josef Kubíček – manažer týmu:
Při testech v Cartageně jsme se rozhodli, že do Kataru odcestujeme se starými motocykly. Nové motorky jsou sice již vybavené závodní elektronikou, chybí jim však kitové díly v motoru. V Cartageně nám vyšlo počasí a tak se nejezdilo dost kilometrů. Willy při testech jezdil stabilní časy pod 1:39, své maximum na tomto okruhu pak vylepšil na 1:37,8.

V dobrém světle se ukázal i náš nový jezdec Tatu Lauslehto, který za Willym zaostal pouze o 0,7 sekundy. Při testech oba pozitivně hodnotily nové pérování, které nám bude od letošní sezóny dodávat firmy Ohlins. Zejména předek se ukázal jako velmi dobrý, ale i s tlumením zadního kola byli oba nakonec spokojení.

Nyní je před námi start třetí sezóny ve světovém šampionátu supersportů a já bych chtěl tímto poděkovat všem našim partnerům, bez kterých bychom nedokázali čelit silným světovým týmům v jednom z nejprestižnějších šampionátů této planety.“

Losail International Raceway:
Vznik okruhu se datuje do roku 2004, kdy zde vyrostl především pro závody MotoGP. Samotný okruh leží v poušti, přibližně 20 kilometrů od hlavního města Doha. Vzhledem ke svému umístění bývá jeho povrch mimo ideální stopu částečně znečištěn všudypřítomným pískem. Navátí písku na samotnou dráhu by měl zabránit dvoumetrový pás umělé trávy, který je po obou stranách celé délky okruhu.

Okruh, jenž měří 5400 metrů, má rychlé pasáže, ale i pomalé zatáčky, kterých musí jezdec během jednoho kola absolvovat celkem šestnáct (6 levých, 10 pravých). Rychlost zajišťuje několik rovinek, z nichž ta nejdelší měří úctyhodných 1068 metrů.

Nejlepší časy třídy SUPERSPORT:
Nejrychlejší kolo: Sebastien Charpentier (2006) 2:03,093
Rekord okruhu: Sebastien Charpentier (2006) 2:03,921
Nejrychlejší kolo týmu Intermoto Czech: William de Angelis (2006) 2:06,227


Petr Štola


 
 
Fotogalerie:   Intermoto Czech Klaffi při MS Siperbike 2006 - Brno - pátek - foto Jiří Navrkal

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose