www.car.cz
 

S Vladimírem Barvíkem po víkendové Rallye Český Krumlov
     9.5.2007 12:31 - tisková zpráva


Rozhovor s Vladimírem Barvíkem po Rallye Český Krumlov  

Obligátní otázka, jaké byly rychlostní zkoušky letošního Krumlova?

Krumlovská soutěž je vždy náročná, nicméně letos jsem měl skutečně velký respekt, neboť tratě rychlostních zkoušek skrývaly nevídané množství záludností. Loni jsem v Krumlově absentoval,best replica watches takže jsme s Pepínem museli pečlivě připravit rozpis a některé úseky jsem v prvním průjezdu jel raději opatrně, protože jsem nechtěl riskovat poruchu karoserie (třeba skákací RZ Přídolí jsem v tomto směru jel poprvé a letecké horizonty se prostě natrénovat v provozu nedají).

Každopádně se mi rychlostky líbily, protože byly rychlé a technické a taky hodně dlouhé, takže se mohly jet jen dva průjezdy a nemáme odřené uši z neustálého nasazování přileb jako třeba na MATADORU. Jedinou pihou na kráse soutěže byly neskutečně dlouhé přejezdy do servisní zóny v Českých Budějovicích, které byly únavné a kompaktní krumlovskou soutěž zbytečně natáhly. Servisní zóna sice poskytovala kvalitní zázemí i prostor, ale možná by stálo za to pokusit se najít nějaký ten plácek blíž Krumlovu nebo Kaplicím.

 Jaká byla strategie na váš první závod velkého mistráku a jak se ji podařilo dodržet?

 Prvním a základním bodem naší strategie pro všechny letošní závody je neudělat takový průšvih jako loni na Barumce. Tomu jsme přizpůsobili i jízdu v Krumlově. V konkurenci, která se sešla a bude se scházet i na dalších závodech MMČR to znamená, že umístění v první desítce musím považovat za úspěch. Naopak možná až překvapující byl fakt, že v úvodu soutěže, byť jsem jel na 100% jistotu, byly časy relativně v pohodě. O možnost pozlobit českou špičku trochu více nás připravily drobné problémy s technikou a lehká chybka na RZ Větrná.  

Takže ani třetí soutěž v řadě se neobešla bez potíží?

V pátek nás na druhém průjezdu rychlostních zkoušek přibrzdila závada v elektrice v jejímž důsledku se naší devítce nedostávalo tolik benzínu kolik chtěla, a to se jí samozřejmě nelíbilo, takže nechtěla točit víc jak pět tisíc otáček (a trvalo déle než obvykle), což je na pětku s naší krátkou převodovkou skutečně málo. Jestliže Roman Kresta jel na jednom úseku RZ Přídolí dle počítače 206, tak mi tam jeli tak maximálně 160.

Trochu mě to mrzelo, protože noční erzety vcelku vyhovují, na druhou stranu jsem rád, že se vcelku banální závada na kontaktech relé palivové pumpy podařila odhalit a odstranit. V sobotu jsme se snažili jet bez chyb a udržet si umístění, nicméně asi ve třetině RZ Větrná se auto při dobrždění z vysoké rychlosti do levé 4  svezlo do příkopy, kterou jsme sice rychle opustili, ale při vyšších rychlostech vibrovalo řízení takovým způsobem, že auto skoro nešlo řídit.

Jelikož jsem si nebyl jistý, co je příčinou, musel jsem chtě nechtě zvolnit a na čase to bylo pořádně znát. Paradoxně byla příčinou pouze hlína připečená na obě pravá kola (za to jí byla pěkná hromada).

 A jaké jsou pocity po závodě?

Mám radost, že auto je poprvé letos v cíli bez jediného škrábnutí (už zase jsem viděl vrtulník, ale v interkomu se ozvalo „mávni a je po tobě“) a především, že se nám vyhýbají technické závady (až na ty kontakty). Spokojený jsem zejména s naší převodovkou, která bez sebemenšího zaváhání vydržela tři závody (cca 700 ostrých km) po sobě a při včerejší kontrole se zjistilo, že je v naprostém pořádku.

Výsledek je vzhledem k naprosto opatrné jízdě spíše příjemným překvapením.www.tswatches.cz Navíc do Bohemky plánujeme další doladění auta, takže bychom opět měli být o chloupek rychlejší


 
 
Fotogalerie:   Rally Český Krumlov 2007 - rally legendy - foto Petr Bača

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose