www.car.cz
 

Revoluce v automobilové elektronice s šancí pro trh náhradních dílů
     16.5.2007 15:38 - tisková zpráva


Revoluce v automobilové elektronice poskytuje neopakovatelnou šanci pro trh náhradních dílů

Delphi je připravena podporovat své zákazníky s novou,  rozšířenou nabídkou komponentů automobilové elektroniky Paříž, Francie – Automobilová elektronika je oblastí, která zahrnuje širokou paletu výrobků a systémů, což tvoří výtečnou příležitost pro trh náhradních dílů. Systémy vozidel se skládají z individualních komponentů jako čidla, vypínače, prvky elektromechanického ovládání, solenoidy, kabely a přípojky, které v procesu obvyklého opotřebení, náhodného zničení nebo poruchy mohou vyžadovat výměnu v průběhu provozu vozidla.

Spolu se zvýšením počtu elektronických elementů ve vozidlech, počet komponentů elektronických systémů, které se budou muset vyměňovat, bude se také v nejbližších letech zvětšovat. Na základě svých zkušeností s výrobou systémů pro ovládání motoru montovaných jako tovární vybavení vozidel, Delphi rozšířila svůj sortiment automobilové elektroniky a připojila k této nabídce emisní čidla, zážehové snímače a kyslíková čidla tak, že v současnosti naše nabídka obsahuje více než 350 položek, které lze využít v 60 % evropského automobilového parku v roce 2007. Nabízíme také kompletní marketingové pakety.


Automobilová elektronika se dá rozdělit do tří hlavních kategorií:
- zážeh – zapalovací cívky, moduly, čidla spalování s klepáním motoru, čidla hlavice a čidlo polohy  hřídele
- emise – EGR ventily, čidla tlaku v sacím potrubí, čidla teploty nasávaného vzduchu, čidla teploty chladicí kapaliny, regulační ventily průtoku uhlovodíků z pohlcovače páry paliv, regulátory průtoku vzduchu jalového chodu, škrtící klapka vzduchu s čidlem polohy, hmotnostní průtokoměry vzduchu
- čidla kyslíku – montovány přímo a univerzální lambda sonda. Delphi rozšířila svou nabídku přímo montovaných čidel kyslíku s přihlédnutím k planární technologii uplatňované při výrobě továrního vybavení. Tato kyslíková čidla (OSP+) zajišťují krátkou dobu reakce (light-off time), což umožňuje jejich využití v aplikacích, které musí plnit současné a budoucí přísné požadavky týkající se úrovně emise.


Identifikace a výměna elektronických komponentů není jednoduchým procesem. Technici musí mít k dispozici odpovídající přístroje a musí ovládat nezbytnou schopnost správně analyzovat problém a provést opravu.

Delphi pomáhá svým zákazníkům využít šance, kterou je rozvoj automobilové elektroniky a uvedení těchto komponentů do prodeje. Delphi vypracovala komplexní podporující programy jako školící semináře a vydala katalogy věnovené této oblasti, integrované s nabídkou diagnostických přístrojů Delphi DS. Tato nabídka je také integrovaná s programem uvádění na trh výrobků z úseku Systémů ovládání motoru Delphi, což pomůže technikům chápat, jak jsou tyto výrobky důležité pro správné fungování vozidla.

Delphi si uvědomuje rostoucí komplikovanost současně vyráběných vozidel a nabízí komplexní řešení při použití svých diagnostických přístrojů.
Nabídka diagnostických přístrojů Delphi DS byla vytvořena na základě zkušeností Delphi s výrobou elementů továrního vybavení a důkladného pochopení požadavků pro servis vozidel. Tato široká nabídka přístrojů je využívána při identifikaci a řešení problémů v systémech namontovaných do vozů a obsahuje elementy nezbytné pro zajištění funkčnosti jako čtení a vymazání nesprávných kódů, čtení dat v reálném čase, aktivace komponentů, kalibrování zařízení a ECU záznam. Dodatečně, DS přístroje zajišťují zákazníkům přístup k rozsáhlé technické databázi vozidla.

Tato diagnostická databáze umožňuje využití přístrojů pro více než 27 tisíc systémů montovaných ve vozech od 45 různých výrobců. Delphi nabízí svým zákazníkům kvalitní komplexní školení, které umožňuje pochopení pravidel fungování nejnovějších soustav továrního vybavení a vysvětluje otázky týkající se servisu těchto soustav. Školící moduly jsou přístupné jako tradiční kurzy konající se ve školících centrech nebo mohou být vedeny ve virtuálních třídách. Tyto mohou zahrnovat jednotlivé komponenty nebo systémy a interakci mezi jednotlivými systémy. Přístupná je i horká linka nabízející technické rady a sloužící k tomu, aby technici dovedli rychle a správně identifikovat a interpretovat obdržená data, a také pomáhající řešit problémy, které mohou nastat.

Delphi si uvědomuje rostoucí  komplikovanost současně vyráběných vozů a díky svým diagnostickým přístrojům, školením a horké lince nabízí komplexní řešení pro podporu výrobků a elementů systémů automobilové elektroniky.
Automobilová elektronika. Jsme  právě svědky revoluce!

Díky pokroku v oblasti automobilové elektroniky dnešní vozidla jsou chytřejší a s menší spotřebou paliva, zároveň ale vzniká nutnost rozvoje mnoha sektorů souvisejících s trhem náhradních dílů nezbytných pro servis a opravu takových vozů. Delphi je lídrem v oblasti dodávek elementů automobilové elektroniky pro automobilové výrobce, a tedy je ve skvělé situaci, aby poskytovala pomoc servisům v připravenosti na čelení elektronické automobilové revoluci.

Abychom pochopili směr, ve kterém se ubírá automobilový průmysl, musíme chápat to, co se dělo v minulosti, a porozumět jeho dnešní situaci. Když byly na začátku sedmdesátých let zavedeny standardy spalování a emise, jen málokdo očekával tak velký rozsah změn, které povedou k vypracování dnešních technicky náročných komputerizovaných systémů ovládání motoru. První systémy ovládání motoru měly za úkol pouze regulovat složení směsi, čas zážehu a několik dalších relativně prostých úkolů. V zjevném kontrastu máme vozidlo XXI. století, které je vybaveno palubním diagnostickým systémem, a které vyžaduje počítač s možnostmi přesahujícími možnosti počítače instalovaného do první kosmické rakety Apollo.

Jiným příkladem je vývoj systémů automobilové elektroniky, které spolupracují s ABS systémem a kontrolním modulem karosérie.
32bitový mikroprocesor, zavedený v roce 1998, který řídí práci motoru, monitoroval více než 70 čidel a vypínačů s rychlostí přesahující 8 tisíc instrukcí za sekundu, a mohl vykrýt nad 40 kódů poruch. Většina systémů kontrolujících práci motoru a karosérie vozidla v roce 2007 je elektronicky ovládaná, počet čidel byl zdvojen a počet kódů poruch překročil 600.

Komunikace a kooperace mezi těmito systémy, jako na příklad ABS systém či systém kontroly trakce, modul ovládání pohonného systému a modul kontroly chování karosérie byly neuvěřitelně rozšířeny. Novodobé mikroprocesory instalované do automobilů monitorují více než 160 čidel a zasílají signály s rychlostí přesahující 5 milionů instrukcí za sekundu. Když to srovnáme s internetovou technologií, tak rozdíl mezi automobilem roku 1998 a automobilem roku 2007 je stejný jako rozdíl mezi spojením přes modem a rychlým širokopásmovým přístupem k Internetu.

Od poloviny devadesátých let rovněž náhradní díly prošly velkou proměnou, a kvůli tomu, že v průběhu nejbližších pěti let očekáváme zavedení většího počtu elektronicky ovládaných komponentů, budeme svědky šokujících změn vznikajících i v této oblasti.

V důsledku technologického pokroku dnešní náhradní prvky jako klínový řemen nebo automobilové kapaliny se stanou zbytečné a budou v budoucnu nahrazeny čidly, vypínači, elektronickými ovládacími moduly, telematickými zařízeními, radary, čidly polohy hřídele, elementy aktivního závěšení, elektronickými ovládači a složitými černými skříňkami.

Delphi nejen chápe kam míří automobilový průmysl, ale inženýři od Delphi právě tvoří a vypracovávají nové technologie a nové komplikované systémy. Jako jeden z hlavních hráčů na tomto trhu Delphi zpracovává technologie pro všechny přední automobilové výrobce na celém světě.

Delphi má přístup k náhradním dílům v kvalitě odpovídající elementům továrního vybavení, vlastní kvalitní diagnostické přístroje a zaměstnává vhodně vyškolené techniky. Proto automobilové servisy mohou nabízet takovou úroveň služeb a znalostí, jaká je vyžadována dnešními zákazníky a jejich vozy.


Další informace o Delphi (OTC: DPHIQ) jsou přístupné na www stránce: www.delphi.com.
  
Delphi pomáhá svým zákazníkům využít této šance, kterou je rozvoj automobilové elektroniky, a také pomáhá zavést tyto komponenty do prodeje prostřednictvím komplexních podporujících programů (školící semináře, příslušné katalogy, integrované s nabídkou diagnostických přístrojů Delphi DS).

PR


 
 
Fotogalerie:   Momentky ze startu Helfštýnského okruhu veteránů od Tondy Malého

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose