www.car.cz
 

Martin Rada v Monte Carlu začal dobře a po prvním dnu se těsně ujal vedení v N3
     22.1.2009 13:37 - Pavel Jelínek


Hustopečský závodník Martin Rada poměrně slušně zvládl úvodní den Rallye Monte Carlo 2009, na níž se spolujezdcem Romanem Petrem startuje premiérově a to s vozem Alfa Romeo 147 v barvách týmu AGROTEC racing teamu Hustopeče.  Po úvodních třech etapách totiž vede třídu N3.
 
První tři RZ z celkem 1625 km dlouhé soutěže, nabízející 365  ostrých km na 14 rychlostních zkouškách zvládli oba Moraváci dobře. I přes velkou náročnost trati, na které se tato posádka objevila    zcela poprvé.
 
„Ano, jsme štastně v park fermé,“ hlásí se Martin Rada, kterému po úvodním dnu patří 36 místo, ale zároveň také vedení ve třídě N3. I když jen   velmi těsně. „Dnes jsme etapu vyhráli a myslím že RZ1 a RZ3 jsme v N3 vyhráli. Vedeme ale  jen o cca 2,6 sec., zítra to bude těžké. Francouz za námi je místní a okolo Valence to dobře zná,“ pokračuje Martin Rada.

 Nejméně se Martinovi „líbila“ hned úvodní RZ1 s velmi zrádnými úseky s ledem, kde i  několik předních jezdců  havarovalo. Podle očekávání byla i velmi těžká právě volba pneumatik. „Bylo to velmi těžké, RZ 1 a RZ 2 jsme jeli na mokrých a RZ 3  pak na zimních s hrotem,“ doplňuje navigátor Roman Petr. Náročné byly i velmi dlouhé přejezdy mezi jednotlivými erzetami.

Martin Rada v Monte Carlu po prvním dnu těsně vede v N3

Martin Rada v Monte Carlu po prvním dnu těsně vede v N3
Hustopečský závodník Martin Rada poměrně slušně zvládl úvodní den Rallye Monte Carlo 2009, na níž se spolujezdcem Romanem Petrem startuje premiérově a to s vozem Alfa Romeo 147 v barvách týmu AGROTEC racing teamu Hustopeče.  Po úvodních třech etapách totiž vede třídu N3.
 
První tři RZ z celkem 1625 km dlouhé soutěže, nabízející 365  ostrých km na 14 rychlostních zkouškách zvládli oba Moraváci dobře. I přes velkou náročnost trati, na které se tato posádka objevila    zcela poprvé.
 
„Ano, jsme štastně v park fermé,“ hlásí se Martin Rada, kterému po úvodním dnu patří 36 místo, ale zároveň také vedení ve třídě N3. I když jen   velmi těsně. „Dnes jsme etapu vyhráli a myslím že RZ1 a RZ3 jsme v N3 vyhráli. Vedeme ale  jen o cca 2,6 sec., zítra to bude těžké. Francouz za námi je místní a okolo Valence to dobře zná,“ pokračuje Martin Rada.

 Nejméně se Martinovi „líbila“ hned úvodní RZ1 s velmi zrádnými úseky s ledem, kde i  několik předních jezdců  havarovalo. Podle očekávání byla i velmi těžká právě volba pneumatik. „Bylo to velmi těžké, RZ 1 a RZ 2 jsme jeli na mokrých a RZ 3  pak na zimních s hrotem,“ doplňuje navigátor Roman Petr. Náročné byly i velmi dlouhé přejezdy mezi jednotlivými erzetami.

Hustopečský jezdec přiznává, že na ledu a sněhu volil raději jízdu s rezervou. Dobrou práci odvedli také špioni Honza Havel a Jirka Pertlíček st. V konečném pořadí je nakonec Milan Liška, další našinec ve startovním poli, s nímž Rada na „Monte“ úzce spolupracuje, na 34. místě, zatímco Martin Rada je na 36. místě. „Snažím se šetřit auto, do cíle daleko, jedem opatrně. Dnes  jsme spokojeni, ale do cíle je ještě hodně daleko a přes  velmi náročné zkoušky,“ připomíná Martin Rada.

Rallye Monte Carlo je zároveň úvodním závodem letošního seriálu IRC a z víe než šesti desítek posádek zde startuje i 19 vozů specifikace S2000, včetně dvou Fábií  S2000. Úvodní den   právě skvěle vyšel českému speciálu, za jehož volantem se objevil Fin Hanninen. O téměř 12 sekund totiž vede, zatímco Jana Kopeckého od první zkoušky provázely technické problémy s posilovačem řízení. Přesto se nakonec ještě dokázal propracovat na desáté místo.

 Ve čtvrtek se jede dalších šest měřených úseků a v pátek zbývajících pět rychlostních zkoušek věhlasné Rallye Monte Carlo 2009.
 

Martin Rada v Monte Carlu po prvním dnu těsně vede v N3

Martin Rada v Monte Carlu po prvním dnu těsně vede v N3
Hustopečský závodník Martin Rada poměrně slušně zvládl úvodní den Rallye Monte Carlo 2009, na níž se spolujezdcem Romanem Petrem startuje premiérově a to s vozem Alfa Romeo 147 v barvách týmu AGROTEC racing teamu Hustopeče.  Po úvodních třech etapách totiž vede třídu N3.
 
První tři RZ z celkem 1625 km dlouhé soutěže, nabízející 365  ostrých km na 14 rychlostních zkouškách zvládli oba Moraváci dobře. I přes velkou náročnost trati, na které se tato posádka objevila    zcela poprvé.
 
„Ano, jsme štastně v park fermé,“ hlásí se Martin Rada, kterému po úvodním dnu patří 36 místo, ale zároveň také vedení ve třídě N3. I když jen   velmi těsně. „Dnes jsme etapu vyhráli a myslím že RZ1 a RZ3 jsme v N3 vyhráli. Vedeme ale  jen o cca 2,6 sec., zítra to bude těžké. Francouz za námi je místní a okolo Valence to dobře zná,“ pokračuje Martin Rada.

 Nejméně se Martinovi „líbila“ hned úvodní RZ1 s velmi zrádnými úseky s ledem, kde i  několik předních jezdců  havarovalo. Podle očekávání byla i velmi těžká právě volba pneumatik. „Bylo to velmi těžké, RZ 1 a RZ 2 jsme jeli na mokrých a RZ 3  pak na zimních s hrotem,“ doplňuje navigátor Roman Petr. Náročné byly i velmi dlouhé přejezdy mezi jednotlivými erzetami.



Hustopečský jezdec přiznává, že na ledu a sněhu volil raději jízdu s rezervou. Dobrou práci odvedli také špioni Honza Havel a Jirka Pertlíček st. V konečném pořadí je nakonec Milan Liška, další našinec ve startovním poli, s nímž Rada na „Monte“ úzce spolupracuje, na 34. místě, zatímco Martin Rada je na 36. místě. „Snažím se šetřit auto, do cíle daleko, jedem opatrně. Dnes  jsme spokojeni, ale do cíle je ještě hodně daleko a přes  velmi náročné zkoušky,“ připomíná Martin Rada.

Rallye Monte Carlo je zároveň úvodním závodem letošního seriálu IRC a z víe než šesti desítek posádek zde startuje i 19 vozů specifikace S2000, včetně dvou Fábií  S2000. Úvodní den   právě skvěle vyšel českému speciálu, za jehož volantem se objevil Fin Hanninen. O téměř 12 sekund totiž vede, zatímco Jana Kopeckého od první zkoušky provázely technické problémy s posilovačem řízení. Přesto se nakonec ještě dokázal propracovat na desáté místo.

 Ve čtvrtek se jede dalších šest měřených úseků a v pátek zbývajících pět rychlostních zkoušek věhlasné Rallye Monte Carlo 2009.

Podrobnosti k jednotlivým erzetám jsou zde : http://www.acm.mc/ramc/ramc_main.php?page=2009/speciales_2009.php

 
Reportáž stanice Eurosport z první etapy je k vidění i na internetu zde :
 
 
 
Výsledky :
 
1. Juho Hanninen/ Mikko Markula       (SF/SF), Skoda S-2000 56:32,8 Min.
2. Stephane Sarrazin/Julien Renucci     (F/F),   Peugeot S-2000 + 11,9
3. Nicolas Vouilloz/Nicolas Klinger      (F/F)    Peugeot S-2000 + 33,9
4. Sebastien Ogier/Jullen Ingrassia       (F/F),   Peugeot S-2000 + 49,3
5. Freddy Loix/Isidorr Smets   (B/B), Peugeot S-2000 + 54,6
6. Kris Meeke/Paul Nagle                   (GB/IR)Peugeot S-2000 +1:01,3 Min.
7. Giandomenico Basso/Mitia Dotta     (I/I), Abarth S-2000     + 1:29,8
8. Toni Gardemeister/Tomi Tuominen(SF/SF), Abarth S-2000 + 1:35,5
9. Franz Wittmann/ Bernhard Ettel          (A/A), Mitsubishi Evo IX+ 3:31,2 Min.

10.Jan Kopecky/Petr Stary                     (CZ/CZ)Skoda S-2000    + 4:30,0

36. Martin Rada/Roman Petr                 (CZ/CZ) Alfa Romeo 147 + 12:50,7

 
Pavel Jelínek
Mediaservis
21. ledna 2009
 
Související odkazy:
 
 
Harmonogram RMC 2009 – čtvrtek - pátek:
 
Leg two: Valence / Valence - Thursday 22th January
Start from Valence at 08:47 for 6 special stages
 
ES 04 et ES 07: Labatie d'Andaure - St-Pierre sur Doux
ES 05 et ES 08: St-Bonnet - St-Julien Molhesabate - St-Bonnet
ES 06 et ES 09: Lamastre - Gilhoc sur Ormèze - Alboussière
At the end of SS6, all competitors will return to Valence where they will be placed in a regroup for 15 minutes before a 20-minute service halt.
 
Arrival at Valence from 18:30
 
Leg three: Valence / Monaco - Friday 23th January
Start from Valence at 06:00 for 5 special stages
 
ES 10: Montauban sur l'Ouvèze - Eygalayes
Arrival at Monaco and Parc Fermé in from 14:08
Start from Monaco at 18:22
 
ES 11 et ES 13: Col de Braus - La Bollène-Vésubie
ES 12 et ES 14: Lantosque - Lucéram
Arrival at Monaco from 01:20
 
Kalendář IRC 2009 
21.-24.01. Rallye Monte Carlo Monako
05.-07.03. Rally Internacional de Curitiba Brazílie
03.-04.04. Safari Rally Keňa
07.-09.05. Sata Rally Acores Portugalsko
18.-20.06. Belgium Ypres Westhoek Rally Belgie
09.-11.07. Rally Russia Rusko
30.7.-1.8. Rali Vinho Madeira Portugalsko
21.-23.08. Barum rally Zlín Česká republika
10.-12.09. Rallye Principe de Asturias Španělsko
24.-26.09. Rallye Sanremo Itálie
22.-24.10. Rally Japan Japonsko
19.-21.11. RAC MSA Rally of Scotland Velká Británie
 

 
 
Fotogalerie:   Martin Rada - přípravy na odjezd do Monte Carla 2009, foto týmu

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose