www.car.cz
 

Úvodním podnikem MMČR závodů automobilů do vrchu bude Zámecký vrch
     12.4.2009 06:24 - tisková zpráva


Úvodním podnikem letošního seriálu mezinárodního mistrovství ČR závodů automobilů do vrchu bude opět Zámecký vrch MANN FILTER 2009 v Náměšti nad Oslavou. Bude se jednat již o 28. ročník tohoto významého závodu, který se uskuteční 9. a 10. května 2009 .

9. dubna 2009 
Po odřeknutí plánovaného závodu na Masarykově okruhu, Brněnském drakovi, se tak sjedou nejlepší vrchaři do Náměště nad Oslavou.
 
 
Závod nabídne široké startovní pole
      Mezinárodní mistrovství soudobých automobilů bude doplněno jako každoročně závodem historických automobilů. Poprvé v historii na trati dlouhé 2035 metrů vedoucí kolem náměšťského zámku, se představí jezdci seriálu KW Berg – Trophy. Jde o závod mistrovství Střední Evropy automobilů do vrchu, jehož promotérem je Internationa Hill Climb Asociation (IHA).

Ředitel náměšťského závodu, Ivan Rybníček k tomuto seriálu sdělil několik zajímavých informací. „Jednání o zařazení našeho závodu do seriálu KW BT nebylo vůbec jednoduché.V posledních létech docházelo k odlivu jezdců z mezinárodního mistráku a tím k situaci, že v některých skupinách startoval jeden nebo dva jezdci, třídy se dokonce rušily nebo slučovaly a diváci tak sledovali závod třiceti či čtyřicet jezdců.

Při loňských závodech KWBT nebylo zvláštností, že na startu bylo pole čítajícího více jak stovku závodníků. Věřím, že zařazením uvedeného seriálu se celkově zvýši prestiž našeho závodu a početná divácká obec se bude mít na co těšit zvláště, když nebudou na startu chybě špičkoví jezdci našeho regionu“.  
 
 
KW Berg – Trophy s Markem Rybníčkem ale i Davidem Komárkem
 
         „Ze začátku se mně KW BT příliž nezamlouval, ale časem jsem na něj změnil náhled a zjistil jsem, že se nejedná o žádný amatérský závod, ale že jde o plnohodnotné závodění na úrovni mezinárodního mistráku“ nechal se slyšet na počátku letošního roku náměšťský Marek Rybníček. Daleko lepší je závodit ve třídách a skupinách, kde pojede deset i více jezdců, než jet ve dvou či třech jezdcích.

„Toto mně vedlo přestoupit do KW BT, kde pojedu na stejném voze jako loni, Mitsubishi Colt EVO 550 ve skupině E1+2000“ řekl o situaci Marek Rybníček, který je však přesvědčen, že třináct dvojzávodů, které se mají jet, jsou v dnešní době   finančně velice nákladné. Ke stejnému kroku se rozhodl i okříšký David Komárek, který po loňském částečném zklamání s vozem Mitsubishi Eclipse, připravuje žhavou novinku, jímž bude Mitsubishi Lancer EVO X, se kterým pojede ve skupině S+2000. Oba budou startovat v týmu Liqui Moly Komvet Racing.

PR

více na : www.zámecky-vrch.cz


 
 
Fotogalerie:   Dubnové testy týmu KplusK na Poul Ricard, foto týmu

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose