www.car.cz
 

Martin Rada a Jaroslav Jugas společně na 78. Rallye Monte Carlo 2010
     14.1.2010 09:06 - Pavel Jelínek


Tisková informace AGROTEC racing teamu ke startu na 78. Rallye Monte Carlo 2010
Tisková konference 13.1.2010

Na základě úspěšného startu na 77. Rallye Monte Carlo 2009 došlo v listopadu loňského roku k rozhodnutí startovat na 78. Rallye Monte Carlo 2010. Tato slavná a náročná soutěž na jihu Francie je součástí prestižního šampionátu IRC 2010 a svoji délkou a náročností rychlostních zkoušek patří k nezajímavějším a nejvyhlášenějším soutěžím světa.

Náš team se vydá 15.1.2010 na cestu do Valencie, města na jihu Francie, které je tento rok centrem soutěže. Posádka bude ve dnech 16. – 18.1.2010 absolvovat seznamovací jízdy a letošní harmonogram seznámení je stažený pouze na tyto tři dni, takže posádky budou muset každý den absolvovat pořádnou dávku kilometrů. V úterý 19.1.2010 se konají administrativní a technické přejímky a v odpoledních hodinách proběhne slavnostní start na hlavní třídě Valencie. Následně se posádky přesunou asi 90 km a budou absolvovat speciální rychlostní zkoušku o délce 8,83 km. Tento prolog poslouží ke stanovení startovního pořadí následující 1.etapy a čas nebude započítáván do celkové klasifikace.

Ve středu 20.1.2010 čeká na soutěžící těžký a náročný den , kdy budeme absolvovat dvakrát dvě rychlostní zkoušky o celkové délce 144,88 km a celkem urazíme 409 km. Je třeba dodat, že to vše pouze za podpory pneuservisu , bez možnosti servisování vozu.

Ve čtvrtek 21.1.2010 na nás čeká harmonogram jako v loňském roce, kdy budeme absolvovat dvakrát tři rychlostní zkoušky o celkové délce 145,78 km , s možností servisu mezi sekcemi.
Celkem tento den urazíme 443 km.

Závěrečný den soutěže je nejdelší a nejnáročnější. Čeká nás přejezd do Monte Carla , v průběhu přejezdu budeme absolvovat 30 km rychlostní zkoušku a následně dorazíme do PARC FERMÉ v Monacu. Tady po cca tříhodinové pauze odstartujeme do závěrečné sekce dvou rychlostních zkoušek s dvěma průjezdy. Tato část obsahu průjezd slavného Col de Turini a je vyvrcholením celé soutěže, která tak nad sobotním ránem dospěje ke svému závěru. Celkem tento den absolvujeme 105,52 km rychlostních zkoušek a 681 km, včetně přejezdů.

Pokud se dostaneme až sem , do této fáze soutěže, cíl pak bude na náměstí před knížecím palácem Monaca. Letošní koncept tak zahrnuje 405 km rychlostních zkoušek a celková délka soutěže se vyšplhala na 1 669,5 km .

Věříme, že se našemu teamu podařilo zvládnout přípravu a podaří se nám absolvovat tuto náročnou soutěž úspěšně až do cíle.

Pro tento rok došlo také ke změně na místě spolujezdce, místo Romana Petra, se kterým se budeme účastnit celého MMČR 2010, se na místě spolujezdce objeví Jaroslav Jugas.


Návrat celého teamu plánujeme na neděli 24.1.2010.

Složení teamu pro RMC 2010

Jezdec : Martin RADA
Spolujezdec: Jaroslav JUGAS
Hlavní mechanik: Luboš HORÁČEK
Mechanici: Bronislav DOFEK
Lukáš KŘIVINKA
Rudolf KADLEC


 
 
Fotogalerie:   Ledová Historic-Ice-Trophy 2010, foto pořadatelů Harald Illmer

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose