www.car.cz
 

Petr Fulín s Marcelem Kusínem v Poznani druzí v dvouhodinovce
     2.6.2010 23:47 - tisková zpráva


TZ Petra Fulína ze závodů v Poznani
Pohár za dvouhodinovku 
Petr Fulín se svým Vekra racing týmem měl v Poznani v roli promotéra nového ročníku Česká pojišťovna – Octavia cup 2010 hodně nabitý víkend. Přesto si našel čas a absolvoval s Marcelem Kusínem v jeho BMW M3 GTR dvouhodinovku v rámci středoevropské zóny. Posádka potvrdila své kvality a ve slušně obsazeném závodě nakonec dojela celkově pátá a druhá ve třídě do 3500 cm3.
 

Petr s Marcelem v lednu absolvovali společně čtyřiadvacetihodinovku v Dubaji, ale tehdy startovali s jedničkovým bavorákem, a tak měli ambice pouze ve své třídě, kde dojeli třetí. Tentokrát se nabízely šance na dobrý výsledek i v absolutní klasifikaci. Závod opět rozjížděl Petr a nasadil ostré tempo, takže v krátké době nechal za sebou nejen největší soupeře ve třídě, oba Renaulty Megane Trophy se speciálním trubkovým rámem, které ovšem mohou jet pouze slovenské a polské mistrovství, tak i další vozy Porsche a Ferrari.

Celkově se posunul na čtvrté místo. Ve třídě ale jasně vedl. Poláci Spyra se Szymanskim s prvním Meganem ztráceli dvě kola, druhý Megan s polsko-slovenskou dámskou posádkou Czapková-Pešková na tom po výletu mimo trať byl ještě o něco hůř. Když po pětapadesáti minutách přenechal Petr místo za volantem Marcelovi Kusínovi, vypadalo to na velice dobrý výsledek. Marcel ale dokončil závod na úplně sjetých pneumatikách, a tak i druhé místo ve třídě bylo nakonec úspěchem.  

 
Po závodě Petr Fulín poznamenal:

Trojkový bavorák je samozřejmě něco úplně jiného než Seat Leon, se kterým startuji v Supercopě, ale já s BMW jezdím denně, takže to pro mne zase taková změna nebyla. Navíc zadokolka mi asi bude časem v závodech stejně souzená. V Poznani jsem proto možnost startu s Marcelem Kusínem jen přivítal. Auto jsem si vyzkoušel ve volném tréninku a vypadalo to dobře i na starých pneumatikách. Na závod jsme dali nové a já jezdil opravdu rychlé časy, možná až na hraně možnosti vozu.

Soupeřům ve třídě jsem hodně ujel a čtvrté místo absolutně čekal málokdo. Závod jsme ale naplánovali bez výměny pneumatik, abychom ušetřili jeden a půl minuty, a tak jsem v úvodu nasadil zřejmě příliš vysoké tempo. Možná by pomohla jen tvrdší směs. Marcel to pak v závěru měl hodně těžké. Nakonec nám to o pár metrů nevyšlo. Spyra se Szymanskim dojeli před námi. Jinak to byla zajímavá bitva, líbilo se mi to. Na poznaňském okruhu jsem si tak zpříjemnil sobotu a v neděli při Octavia cupu mě ruce přece jen tak nesvrběly.”      

 
Výsledky - Poznaň
WSNP Endurance –dvouhodinovka
1.Rudolf Machánek/Štefan Rosina (SK) Porsche 911 GT3 RSR 2:01.03,149 (73 kol)
2. Andrej Studenič/Miro Konopka (SK) Porsche 911 GT3 RSR +28,917
3. Mariusz Miękoś/Robert Lukas (PL) Porsche 997 GT3 Cup -2 okr.
4. Krzysztof Spyra/Paweł Szymański (PL) Renault Megane Trophy -4 okr.
5. Marcel Kusín/Petr Fulín (ČR) BMW M3 GTR -4 okr.
6. Luis Scarpaccio/Fabio Ghizzi (PL) Ferrari 360 -4 okr.
7. Karolina Lampel-Czapka/Michaela Peskova (PL/SK) Renault Megane Trophy -5 okr.
Pořadí ve středoevropské zóně:
1. Machánek/Rosina 20, 2. Studenič/Konopka 15, 3. Miękoś/Lukas 12, 4. Spyra/Szymański 10, 5. Kusín/Fulín 8, 6. Scarpaccio/Ghizzi 6 b.
 

Goodwill Media

PR

Neprošlo jazykovou korekturou


 
 
Fotogalerie:   Švýcaři v Mostě, foto Miloš Jenčík

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose