www.car.cz
 

Oba Mercedesy DTM v Brně při Epilogu pojedou z první řady
     23.10.2010 06:27 - tisková zpráva


Epilog - Tým Cars.cz Charouz Racing obsadil v Brně první řadu

Poslední podnik Mezinárodního mistrovství České republiky odstartoval na brněnském okruhu volnými tréninky a kvalifikacemi, které ovládl tým Cars.cz Charouz Racing, když obsadil kompletní první řadu. Posádka sestavená ze závodníků rodiny Charouzových obsadila druhou pozici.

Závodníky jedenáctého ročníku vytrvalostního závodu Epilog přivítalo v Brně slunečné podzimní počasí. V poledne ukazoval teploměr jedenáct stupňů Celsia, ve večerních hodinách klesla teplota na pouhých pět stupňů. Oproti loňskému roku, kdy se teplota pohybovala lehce nad nulou, vyjely na brněnský okruh celkem tři vozy specifikace DTM. Tým Cars.cz Charouz Racing nasadí do zítřejší šestihodinové bitvy dva speciály Mercedes-Benz C-Klasse AMG DTM.

Nejrychlejším jezdcem pátečního odpoledne byl Tomáš Kostka s vozem Mercedes-Benz C-Klasse AMG DTM se startovním číslem jedenáct. Posádka ve složení Antonín Charouz – Tomáš Kostka – Adam Lacko – Lukas Lichtner-Hoyer tak odstartuje v sobotu ve 14:00 hod z první pozice. Úspěch týmu Cars.cz Charouz Racing Team stvrdila druhým místem posádka Antonín Charouz – Jan Charouz – Petr Charouz – Adam Lacko.

Antonín Charouz: „S dnešním výsledkem jsem samozřejmě spokojený, protože jsme obsadili kompletní první řadu a porazili naší konkurenci. Závod je však hodně dlouhý, a tak uvidíme, jak se bude vše vyvíjet. Se všemi jezdci jsem moc spokojený. Tomáš zajel velmi rychlé kolo, pro Honzu nebylo lehké si zvyknout z formule na cestovní vůz, Petr v tom sedí poprvé a nedopustil se žádné chyby.“

Jan Charouz: „Na tuto specifikaci vozu Mercedes-Benz DTM se mi zvykalo lépe, než na vůz, který jsem řídil v roce 2008. Bohužel nemáme tolik prostoru k tréninku, ale mé dosahované časy jsou na velmi dobré úrovni. I když jsem letos závodil prakticky pouze s formulemi, nedělá mi problém se s ostatními střídat v jednom voze. Je to totiž o jednom nastavení vozu, které musí sedět nám všem.“

Petr Charouz: „Chvilku mi trvalo, než jsem si zvykl na vůz. Musím říct, že největší překvapení vidím v brzdách. Je to neuvěřitelné. Když dojíždíte pomalejší vůz, tak si myslíte, že jej nemůžete dohnat a on vás najednou v následující zatáčce již brzdí.“

Adam Lacko: „Na speciál DTM jsem si zvykl myslím docela rychle. Nesnažím se jet hranu, aby se náhodou něco nestalo. Snažím se především zajíždět vyrovnané časy. Myslím si, že máme dobré předpoklady na zítřejší závod. Ve večerních hodinách je trochu chladněji, ale hlavním problémem je asi padající jinovatka, a tak trať trochu více klouže.“

Tomáš Kostka: „Nečekal jsem, že pojedeme až tak rychlé časy. V odpolední kvalifikaci jsem zajel 1:48.8 min, což je výborný. Auto je jako vždy velmi dobře připravené. Chladnější podmínky nám nikterak nevadí, ba naopak to svědčí motoru, který více táhne. Malinký problém vidím s pneumatikami na přední nápravě, u kterých je problém ve večerních hodinách je udržet dostatečně zahřáté.“

PR

BPA

 

 

Neprošlo jazykovou korekturou


 
 
Fotogalerie:   Jarní Brno 2010 objektivem Jany Michlové

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose