www.car.cz
 

Antonín Tlusťák je letos poprvé spokojený. V Okříškách pro stříbrné saxo stříbro
     9.3.2006 12:47 - tisková zpráva


Po nedokončeném Jaenneru absolvovali Antonín Tlusťák s Tomášem Plachým Rallye Šumava a minulý víkend Rallye Vysočina. O výsledku na Šumavě rozhodlo nepovedené sobotní dopoledne a nedělní odpoledne. V Okříškách již šlo vše podstatně lépe, takže i výsledek a celková nálada byla v cíli prvního letošního sprintu podstatně lepší.

 

Úvod Rallye Šumava v podání Antonína Tlusťáka a Tomáše Plachého zdaleka nebyl podle plánu. Vše zahájil okruh a hrozící kolize s Miroslavem Jandíkem. Startér dál vypouštěl vozy na trať i když po té se pohybovaly posádky, které viděly žlutou vlajku a tudíž nezávodily. To ale nebylo to nejhorší. V sobotu ráno asi Tonda vstával špatnou nohou a bylo z toho nelichotivé deváté místo po čtyřech vložkách.

 

Později se mu dařilo umístění zlepšovat a etapu nakonec končili Tonda s Tomášem jako čtvrtí ve skupině A. Neděle již byla lepší a prakticky celý den bojovali s Vladimírem Bergerem, který se snažil dohnat ztrátu ze sobotního večera. Nakonec rozhodly poslední průjezdy, na nichž se projevily větší zkušenosti extovárního pilota a jeho volba pneumatik.

 

„Byl to krásný souboj. V sobotu jsem se nemohl dostat do správného tempa. V neděli to bylo lepší, ale na Vladimíra Bergera to nestačilo. Má obrovské zkušenosti a ty mu pomohly najít optimální obutí na poslední vložky. Zklamaný nejsem, prohrát s takovým jezdcem není ostuda, ostatně příčinu našeho výsledku je třeba hledat v sobotu ráno. Dnes jsem jel tak, jak bych si představoval,“ zhodnotil Antonín Tlusťák Rallye Šumava.

 

V Okříškách byl rozhodnut zajet lépe a podle toho se do sprintu také pustil. Na prologu zajel druhý čas mezi áčky a od druhé vložky šel do čela skupiny. Po celou dobu pak měl jako stín svého krajana Lubomíra Minaříka, který plně využíval všech výhod felicie Kit Car. Až do sedmé rychlostní zkoušky se pak přetahovali o vedení. Právě poslední vložka druhé sekce rozhodla. Na ní naložil Minařík Tlusťákovi osm vteřin a ty se již Tondovi nepodařilo stáhnout i když v dalším kole jednu vložku vyhrál a jednou byl druhý.

 

Sádecká vložka se odlišovala od ostatních svým povrchem. Zatímco na dvou předchozích převládal sníh, nebo led, na této byl asfalt s vrstvou posypu. Těžko se hledala hranice. Nemám pocit, že bych udělal někde chybu a přesto nám Luboš odskočil. Jel prostě moc dobře.

 

Na poslední vložce se nám sice párkrát odlil benzín, ale to nemělo na výsledek žádný vliv, rozhodovalo se skutečně na té sedmé erzetě. Opět musím vyzdvihnout naše mechaniky. Stejně jako na minulých soutěžích zvládli svou práci skvěle a postarali se o to, že tři auta ze čtyř, které jsme nasadili, dojela nejen do cíle, ale i na stupních vítězů. Moc nechybělo a na bedně by bylo i čtvrté auto Jiřího Krajčíka.

 

My s Tomášem jsme spokojení i s druhým místem, ostatně umístění ladí se stříbrnou barvou našeho Citroenu Saxo Kit Car, ale změně k lepšímu se určitě bránit nebudeme,“ zavtipkoval si na závěr Toník a současně ocenil své mechaniky i svého rivala.

 

Milan Hauer

Motorsport-review.cz

 

Tisková informace MOTOCAR SPORT Zádveřice

http://www.motocarsport.com


 
 
Fotogalerie:   Okříšky 2006, foto od Sportfoto.cz

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose