www.car.cz
 

Race Car Weekend Most - Další věnce, poháry a body pro Matějovského tým
     17.5.2006 08:16 - tisková zpráva


Za velmi úspěšný lze pro členy INTERNET EXPRES Prima Teamu Stanislava Matějovského považovat Race Car Weekend 2006, který se jel na Autodromu Most na přelomu května. Skoro ve všech kategoriích bylo slyšet o jezdcích ve žlutých kombinézách. Týmová sbírka věnců a pohárů se tak zase rozrostla a v letošním druhém domácím okruhovém podniku se zase navýšila bodová konta jezdců i celé stáje.

Mirek Forman, Juraj Šedivý a Michal Matějovský reprezentovali tým ve snad nejsledovanější kategorii domácího okruhového mistrovství Divize 4 ve tříhodinovém vytrvalostním závodě. Začátek mosteckého víkendu však vypadal po technické stránce poněkud černě. Forman stihl s AUDI A4 ST odjet pouhá tři kola v měřeném tréninku pro nedělní sprint kubatury nad 1600 ccm a vrátil se do boxů s poruchou mechanismu řízení.

Vůz tím pádem nemohl absolvovat ani kvalifikaci pro tříhodinovku a ani druhý měřený trénink pro zmíněný sprint. Posádka tak do sobotního maratónu nastupovala se značnou nevýhodou. Opravený vůz ale tentokrát fungoval naprosto přesně, vyplatila se i promyšlená strategie zastávek v boxech a střídání jezdců, takže cílovou pásku nakonec žluto-stříbrné AUDI proťalo dokonce na sedmém místě absolutně a druhé v kubatuře do dvou litrů!

Technická smůla se bohužel nevyhýbala ani Alfám Romeo 147 GTA. V jednom případě vypověděla službu spojka, ve druhém zase zadní náprava. Mechanici odvedli opět velký kus práce a odstartovat mohla alespoň jedna, ale Jiří Nykodým a Stanislav Lepka z tříhodinovky odkroužili jen něco přes dvě hodiny a po 54 kolech museli ze závodu odstoupit.

Mnohem více se týmu dařilo v nedělním sprintu na třináct kol mosteckého okruhu. Cíl v něm viděli všichni zástupci INTERNET EXPRES Prima Teamu, kteří stáli na startovním roštu. Především Adam Lacko, který během tohoto víkendu poprvé krotil silné Porsche 997 Cup, dokázal velice striktně udávat tón celému závodu.

"Porsche je zase něco úplně jiného, než co jsem zatím znal. Je to hezké a silné auto, ale má trochu problém se zatáčením. Dokonce se tam bude hodně projevovat úbytek paliva v konci závodu. To už je přední náprava o dost lehčí a pak se musí s autem zacházet dost opatrně," říkal Adam ještě v pátek po měřeném tréninku, ve kterém skončil druhý.

V nedělním sprintu pak jel naprosto vyrovnaně a přesně. Odmysleme dva kevlarové speciály z DTM, které jsou poněkud z jiného světa a které dojely na prvních dvou místech. Adam skončil třetí a čtvrtý byl polský kolega na stejném voze Max Stanco. Mirek Forman s AUDI dojel celkově dvanáctý a tedy druhý v kubatuře do 2000 ccm. Šestnáctý a tedy čtvrtý mezi dvoulitry skončil Juraj Šedivý s Alfou Romeo 156 S 2000 a hned za ním dojel další člen týmu Jan Urban s Alfou 147.

Zapomenout se nesmí na týmového nováčka Filipa Albrechta. U toho šlo hlavně o možnost sbírat cenné okruhové zkušenosti s pohárovou Octavií. Do cíle dojel celkově dvacátý čtvrtý a šestadvacátý byl Jiří Nykodým s další Alfou 147 v barvách INTERNET EXPRES Prima Teamu.

 

Týmové fotky zde:

PR


 
 
Fotogalerie:   Jarní Most , květen 2006, foto z archivu pořadatelů

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose