www.car.cz
 

Interserie: Na Oscherslebenu úřadoval Büttner.
     31.7.2006 12:39 - Vladimír Rožánek


AvD Interserie Sprint Challenge přicestovala ke čtvrtému závodnímu víkendu na další německý okruh Oschersleben. Z pravidelně jezdících účastníků chyběl tentokráte snad jen Baltensperger s Dallarou F3, který však díky svému hmotnostnímu hendikepu mnoho neohrožuje nejlepší jezdce ze čtvrté divize, určené právě pro formule do 2000ccm3. Tentokráte nepřijel ani Švýcar Monbaron s Reynardem F3000 Judd a pole trochu ochudila ve čtvrté divizi neúčast polských matadorů s Reynardy a Estoniemi, které se však spíše hodí do jiného seriálu.

 

Peter Milavec i tentokráte zajel nejrychlejší kolo v závodě, průměrem 161,159Km/h. Ovšem s bodovým ziskem z tohoto závodu nemohl být vůbec spokojený. Jeho stroj Lola F3000 s motorem Ford Cosworth F1, totiž řekla v devátém kole první jízdy dost a tak pro něj závod skončil bez bodů. Obdobně dopadl Arnold Wagner, který opět usedl do prototypu Osella BMW 3,0 a vyměnil jí tak za svůj druhý stájový vůz Reynard F3000 Cosworth. Osella jezdila dlouhou dobu na třetím místě nikým neohrožována.

 

Osudné se jí stalo až 12. kolo ze 14. Klasifikován tak byl Arnold Wagner až na osmém místě. Šance na vítězství se tak naskytla dalšímu Němci ve startovním poli – Henry Büttnerovi s vozem Reynard F3000 Cosworth z Lipska. Vítězství si nenechal od nikoho vzít a s náskokem 50s. bezpečně zvítězil. Další místa na stupních vítězů patřila jezdcům s formulemi Renault. Nejlépe se tedy opět ve čtvrté divizi dařilo Marku Schrammovi před krajanem Baierlem a dalším Němcem Alexandrem Wagnerem.

 

Baierle však předvedl úctyhodný výkon, když díky nezdaru v kvalifikaci startoval až z posledního místa na roštu. Nováček Toksoz s další formulí Renault obsadil 7. místo a až devátý dojel Hans P. Voight na prototypu PRC Opel 2,0.

 

Druhý závod pro sebe opět získal Büttner na Reynardu F3000 Cosworth. Tentokráte již dorazil do cíle zatím vedoucí muž Interserie Peter Milavec z Rakouska se svou Lolou F3000 Ford Cosworth F1. I tentokrát zajel nejrychlejší kolo závodu, ale na vítězného Büttnera to nestačilo, kvůli boxovému zdržení při závadě na plynovém pedálu, při které ztratil celé jedno kolo. Třetí místo doslova vybojoval Marcel Baierle na formuli Renault, když opět startoval až z posledního místa na roštu.

 

Čtvrtý dojel Schramm a pátý Alexander Wagner na další formuli Renault. Z našich tentokráte chyběl Glogar s Eufrou. Arnold Wagner s Osellou ve druhém závodě nestartoval a tak plný bodový příděl v prototypech nadělil H.P. Voightovi na PRC Opel 2,0. Při neúčasti Dána Sodeho si tak zajistil plný bodový zisk.

 

Interserie AvD Sprint Challenge je vlastně taková soukromá formulová a prototypová liga, ve které startují jezdci z Německa, Rakouska, Dánska, Polska, Švýcarska i od nás. AvD Interserie k nám ještě jednou letos zavítá při GTP víkendu v Mostě.

 

AvD Interserie Motorsport aréna Oschersleben:

 

1. jízda

 

Henry Büttner ( D ) Reynard F3000 Cosworth

Marek Schramm ( D ) formule Renault 2,0

Marcel Baierle ( D ) formule Renault 2,0

Alexander Wagner ( D ) formule Renault 2,0

Manfred Kuhn ( D ) Reynard BMW 2,0

Helmut Rokitta ( D ) formel Tattus Renault 2,0

Murat Toksoz ( D ) formule Renault 2,0

Arnold Wagner ( D ) Osella BMW 3,0

Hans P. Voight ( D ) PRC Opel 2,0

Sven Manthey ( D ) formule König

 

2. jízda

 

Henry Büttner ( D ) Reynard F3000 Cosworth

Peter Milavec ( A ) Lola T92/50 F3000 Ford Cosworth F1

Marcel Baierle ( D ) formule Renault 2,0

Marek Schramm ( D ) formule Renault 2,0

Alexander Wagner ( D ) formule Renault 2,0

Manfred Kuhn ( D ) Reynard BMW 2,0

Murat Toksoz ( D ) formule Renault 2,0

Jorg J. Schroeder ( D ) formule Renault 2,0

Helmut Rokitta ( D ) formel Tattus Renault 2,0

Hans P. Voight ( D ) PRC Opel 2,0

 

 

Vláďa Rožánek


 
 
Fotogalerie:   Tomáš Kostka ve Spa 2006

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose