www.car.cz
 

Audi obohacuje a rozšiřuje akční nabídky
     8.8.2006 12:56 - tisková zpráva


· Audi A3/A3 Sportback na leasing s nulovým navýšením
· Prodloužení akčních paketů CITY a EXTENDED

Leasing patří k velmi oblíbeným způsobům financování vozu. Ve srovnání s platbou v hotovosti je však zpravidla jeho nevýhodou určité navýšení vynaložených prostředků, které si účtuje leasingová společnost. Ale existují výjimky, Audi Finance nyní přichází s tzv. nulovým leasingem na modely Audi A3/A3 Sportback, při němž zákazník zaplatí za vůz po součtu všech leasingových splátek stejný obnos, jako kdyby platil v hotovosti.

„Díky této nabídce se zájemci o kompaktní modely Audi A3 nyní mohou rozhodovat opravdu jen a jen podle svých možností a priorit,“ říká Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group. „Jde o skutečně férovou nabídku: Za uzavření smlouvy si neúčtujeme žádný poplatek a garantujeme dohodnutou výši splátek po celou dobu trvání smlouvy.“

Leasing s nulovým navýšením se vztahuje na všechny verze modelové řady Audi A3, tedy na kompaktní třídveřový A3 i na pětidveřový A3 Sportback včetně případných variant N1. Dobu leasingu si může zákazník volit v rozmezí 36 nebo 48 měsíců. Splátka předem činí 30 až 70 % z ceny nového vozu pro délku leasingu 36 měsíců a 40 až 70 % pro leasing v trvání 48 měsíců.

Předpokladem nabídky je uzavření havarijního pojištění, povinného ručení a pojištění čelního skla u Kooperativy.

 
Ve snaze co nejlépe uspokojovat potřeby svých zákazníků prodloužil dovozce Audi platnost stávající akční nabídky paketů výbavy Audi A3 CITY a Audi A4 EXTENDED, původně termínované do 30. června  2006, až do 30. září 2006.

 

Import Volkswagen Group, s. r. o., Divize Audi/Public Relations,
Tiskové informace, ceníky a technická data v elektronické podobě najdete na www.audi.cz

Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už jedenáct let nepřetržitě rostou, v roce 2005  automobilka Audi prodala 829 100 vozů, což představuje meziroční nárůst o 6,4 %. Značce Audi se dařilo především na západoevropském trhu, kde její odbyt stoupl o 7 % na 599 tisíc vozů.

Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 11 let po sobě:
* Vloni se v ČR prodalo 2543 automobilů Audi, což oproti 2140 vozům prodaným v roce 2004  představuje nárůst o více než 18 %.
* V roce oslav 25 let quattro byl každý druhý prodaný vůz Audi je s pohonem quattro®,
* Audi je  nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu.

PR


 
 
Fotogalerie:   Pelhřimov 2006, havárie Pantálka, foto P. Bača

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose