www.car.cz
 

Milan Liška v Příbrami prý šetřil techniku pro Volfa
     11.10.2006 18:55 - tisková zpráva


Fuchs Oil Rally Příbram, závěrečného podniku MMČR rally 2006, se zúčastnily hned tři posádky týmu Klub Fox Racing. Zatímco Marcel Tuček s Václavem Tesařem a Milan Liška s Pavlem Kestlerem se v cíli mohli radovat z mistrovských bodů, Daniel Běhálek s Petrem Černohorským po problémech na bodované pozice nedosáhli.

 

Milan Liška s Pavlem Kestlerem odstartovali do soutěže opět s vozem Mitsubishi Lancer Evo IX a v jejich případě bylo hlavním cílem týmu definitivně odstranit problémy s turbodmychadlem, s nimiž se Klub Fox Racing potýkal v předchozích závodech. Stranou zájmu posádky ale samozřejmě nestál ani boj o mistrovské body.

 

Úvodní etapa se Liškovi s Kestlerem poměrně vydařila, když do sobotního večerního servisu přijeli jako dvanáctí v průběžné klasifikaci soutěže, byť turbodmychadlo o sobě opět dalo vědět.

 

 „Pořád tam mírný problém je. Nejde ale přímo o turbodmychadlo, ale o jeho management,“ připustil Milan Liška, jehož navíc přibrzdil defekt na RZ Vystrkov - Bohostice: „Na Vystrkově jsme udělali gumu a s defektem jsme jeli tři čtvrtě vložky,“ vysvětlil Plzeňan více než minutovou ztrátu.

 

Smůla to byla o to větší, že na dvou předchozích vložkách se Liška s Kestlerem dokázali svými časy prosadit do elitní desítky. V neděli se problémy Milanu Liškovi s Pavlem Kestlerem vyhnuly, posádka dvakrát opět nahlédla do Top 10 na jednotlivých rychlostních zkouškách a v cíli na letišti ve Dlouhé Lhotě se mohla radovat ze zisku dalších pěti bodů do tabulky MMČR rally 2006.

 

"Nakonec jsem spokojený. Nebýt včera defektu, myslím si, že by to nakonec první desítka byla,“ spokojeně konstatoval v cíli rally Milan Liška.

 

„Technika v neděli držela úplně bez problémů, i turbo už se zdá být v pořádku. Samozřejmě jsme se snažili jet rychle, ale zároveň jsem trochu šetřil techniku, protože hned další víkend by měl jet s naší ‚devítkou‘ Jirka Volf na Labské rally A ve sprintech stále máme o co bojovat.“

 

Ještě lépe si s ohledem na konečné výsledky vedli Marcel Tuček s Václavem Tesařem. Ti opět usedli do osvědčeného Lanceru šesté evoluce, sváděli vyrovnaný duel s Vladimírem Barvíkem a Petrou Minářovou se stejným vozem a po dvoudenním klání nakonec vyjeli na cílovou rampu jako devátá posádka absolutní klasifikace.

 

„Výsledek i celou soutěž musím hodnotit velice kladně. Byla to moc pěkná soutěž a hezky jsme si tady zazávodili. Splnili jsme si svůj cíl. Chtěli jsme být v patnáctce a je jedno, jestli je to osmé, páté nebo jedenácté místo. Mě těší, že je to jedna z prvních soutěží, kdy jsem v cíli a nejsem tak utahaný. Zdravotní stav se pořád lepší a když to bude takhle pokračovat dál, tak bychom znovu nastoupili do ‚velkých‘ aut,“ zářil po soutěži spokojeností Marcel Tuček, pro něhož sezona prakticky končí a v následujících měsících se bude věnovat především přípravě na další rok, kdy by se měl na tratích domácích soutěží objevit s modernější technikou.

 

Bodově naprázdno vyšli v Příbrami Daniel Běhálek s Petrem Černohorským (Subaru Impreza Sti). Po dvou výletech mimo trať a defektu v sobotní etapě začínali v hloubi startovního pole. Ani několik časů v první desítce pak nestačilo, aby posádka vystoupala výš než na 24. místo konečného pořadí.

 

„Chci hlavně poděkovat svým mechanikům, že Danův vůz udrželi při životě a postarali se o to, že dojel až do cíle. V sobotu dopoledne skoro nikdo nevěřil, že Impreza ještě pojede,“ pochválil nepostradatelné členy týmu Milan Liška.

 

„Můžeme být pyšní, že právě naše Impreza je jediným Subaru v českém startovním poli, které za celou sezonu neodstoupilo kvůli technické závadě,“ uzavřel hodnocení soutěže za celý tým jeho šéf.

 

KLUB FOX RACING MEDIA SERVICE

 

 

PR


 
 
Fotogalerie:   Rallye Příbran 2006 - foto Radek Rochelt

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose