www.car.cz
 

Doma v Příbrami zastavila Jana Vaňáče poloosa
     12.10.2006 09:54 - tisková zpráva


Ač bez naděje na vylepšení pořadí v celkové tabulce GA MMČR, vstupoval Jan Vaňáč do Fuchs Oil Rally Příbram s odhodláním. Na domácí půdě chtěl předvést co nejlepší výkon odměněný pohárem. Nakonec ale opět zastávkovala technika a Vaňáč s Talaváňou museli soutěž předčasně ukončit.

 

Ve velké konkurenci nebyl prostor na taktizování a už první rychlostní zkoušku poznamenala jezdecká chybička. „Už po jednom kilometru jsme si prožili malou krizovku při objezdu rybníka, kdy jsme si zblízka prohlédli kůru široko daleko jediného jehličnanu a urazili jsme zadní nárazník. Naštěstí z toho byla jenom časová ztráta a ztráta koncentrace, po zbytek vložky jsem těžko hledal optimální nasazení,“ líčí první kilometry Vaňáč.

 

Další ztráta přišla na obtížném Vystrkově, ze kterého měl Středočech větší respekt, než bylo zdrávo. Už následující vložky už bylo ale patrné velké zlepšení. Po RZ6 se Vaňáč propracoval do vedení ve skupině N, které si následující tři rychlostní zkoušky udržel. Spory nicméně vznikly nad časy ze zrušené RZ8.

 

„Honíme se na vložkách o vteřinky a pak nás nějaký činovník obdaruje časem o 35 sekund horším, než všechny ostatní posádky. Po protestu ve večerním servisu to bylo opraveno, ale s časy máme poslední dobou problémy neustále…,“ nenechal tento fakt Vaňáče chladným, který na konci etapy neodolal náporu šestnáctistovek Trojana a Pertlíčka.

 

Druhý den tedy stál před ex-mistrem republiky úkol dohonit soupeře ve skupině, protože ve třídě už byl jeho náskok na Radu dostatečný. „Poprvé v životě jsem šel do rizika a obul na ranní kluzké cesty slicky. Chtěl jsem zkusit porazit alespoň Pertlíčka, Trojan jel hodně dobře a na něj asi nebylo. Na obou úvodních vložkách jsme si pneu osahávali a jeli jsme v klidu.

 

Na Komárově jsme ve vracáku ztratili spoustu času a přesto nám odskočil pouze Trojan. Bohužel při druhém průjezdu Jince se nám střihla poloosa. Byla to ryzí technická závada, do auta jsem nijak drsně nešel. Nyní již víme, že správná poloosa, pokud se trochu jede, vydrží pouhých 350 ostrých kilometrů! Jsem z toho trochu mrzutý, v druhé polovině sezony nás technika vůbec nepodržela. Teď budeme přemýšlet, co bude dál.

 

Chtěli bychom se zkusit svézt na šotolině v Rakousku, pak budeme řešit příští sezonu,“ prozradil jezdec.

         

            tisková zpráva

  -Vicky- Media Productions 

       

 

PR


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose