www.car.cz
 

Český junior Martin Semerád startuje do poslední etapy Norské Rallye
     15.2.2009 11:09 - tisková zpráva


Martin Semerád startuje do poslední etapy Norské Rally

Český soutěžní jezdec Martin Semerád odstartuje do poslední etapy Norské Rally.

Martin Semerád s Bohoušem Ceplechou odevzdali své soutěžní Mitsubishi Lancer EVO IX do uzavřeného parkoviště v závěru druhé etapy Norské Rally na devátém místě v kategorii produkčních vozů. Náročná druhá etapa severské soutěže řádě prověřila startovní pole a s problémy se potýkala i velká skupina favorizovaných jezdců. Martin Semerád s Bohoušem Ceplechou vyrazili vstříc dalším zhruba sto dvaceti kilometrům rychlostních zkoušek s cílem dále se zdokonalovat v ovládání vozu na tomto povrchu, a současně stále zrychlovat.

Dodržovat tuto strategii se posádce dařilo až do rychlostní zkoušky s číslem 14, kde bílomodré Mitsubishi opět uvízlo ve sněhové závěji, a ven na silnici mu po dlouhých deseti minutách opět pomohli až diváci. Samotný jezdec Martin Semerád k tomu říká: „Byla to dlouhá levá zatáčka, do které se přijíždělo poměrně dost rychle. Nezvolil jsem dobře nájezdovou rychlost a zadek vozu se dostal ven mimo silnici do bariéry, která ale byla z prachového sněhu a vůbec nás nepodržela. Naopak se naše auto přetočilo a po předku jsme šli mimo silnici. Autu se sice nic nestalo, ale ztratili jsme tam opět další minuty.

Celá soutěž je o seznamovaní se s podmínkami světové rally a bohužel i toto je asi nováčkovská daň. Zatím neumíme rozlišit, která sněhová bariéra nás podrží, a která ne. Musíme se ale stále snažit jet rychle, protože jen dojetí na jistotu do cíle by pro nás v tuto chvíli nemělo smysl a nic bychom se nenaučili.“

Z devátého místa v kategorii produkčních vozů tedy do závěrečné třetí etapy Norské Rally odstartovala posádka Sherlog Racing Teamu v neděli ráno, krátce před půl osmou ráno. Na pořadu dne je tentokrát 126 kilometrů rychlostních zkoušek, čímž se třetí etapa stává nejdelší etapou Norské Rally. 




PR

PCWRC – po II. etapě (RZ17)

1. Sandell (Škoda) 2:35:23.4
2. Brynildsen (Mitsubishi) + 2:01.7
3. Prokop (Mitsubishi) + 3:00.9
4. Mikkelsen (Subaru) + 3:21.6
5. Araujo (Mitsubishi) + 3:35.0
6. Neiksans (Mitsubishi) + 4:24.2
7. Tarabus (Fiat) + 9:50.8
8. Flodin (Subaru) + 19:58.7

Jipocar Racing
www.martinprokop.com  

Leaderboard after Day 2
1. S Loeb/D Elena FRA Citroen C4 2hr 22min 11.1sec
2. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus RS 2hr 22min 26.1sec
3. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Focus RS 2hr 22min 54.3sec
4. H Solberg/C Menkerud NOR Ford Focus RS 2hr 24min 52.4sec
5. D Sordo/M Marti ESP Citroen C4 2hr 25min 04.4sec
6. P Solberg/P Mills NOR Citroen Xsara 2hr 27min 02.0sec
7. M Wilson/S Martin GBR Ford Focus RS 2hr 27min 04.3sec
8. U Aava/K Sikk EST Ford Focus RS 2hr 27min 29.6sec
9. M Østberg/O Unnerud NOR Subaru Impreza 2hr 29min 08.9sec
10 S Ogier/J Ingrassia FRA Citroen C4 2hr 31min 21.3sec

Stage Times

Stage 10: 1. Loeb 12min 43.3sec; 2. Hirvonen + 0.7; 3. Latvala + 14.9; 4. H Solberg + 26.2; 5. Andersson + 28.9; 6. Sordo + 31.5.
Overall: 1. Loeb 1hr 26min 25.0sec; 2. Hirvonen + 3.3; 3. Latvala + 41.1; 4. Sordo + 1:40.1; 5. Andersson + 2:00.5; 6. H Solberg + 2:05.6.
Stage 11: 1. Loeb 5min 04.8sec; 2. Latvala + 0.5; 3. Hirvonen + 2.8; 4. Sordo + 6.9; 5. H Solberg + 8.0; 6. Andersson + 8.1.
Overall: 1. Loeb 1hr 31min 29.8sec; 2. Hirvonen + 6.1; 3. Latvala + 41.6; 4. Sordo + 1:47.0; 5. Andersson + 2:08.6; 6. H Solberg + 2:13.6.

Stage 12: 1. Loeb 14min 30.8sec; 2. Hirvonen + 3.3; 3. Latvala + 7.1; 4. H Solberg + 24.1; 5. P Solberg + 33.7; 6. Ostberg + 35.8.
Overall: 1. Loeb 1hr 46min 00.6sec; 2. Hirvonen + 9.4; 3. Latvala + 48.7; 4. Sordo + 2:24.1; 5. H Solberg + 2:37.7; 6. Andersson + 2:45.3.

Stage 13: 1. Loeb 1min 11.8sec; 2. Latvala + 1.2; 3= Hirvonen, H Solberg + 1.3; 5. Sordo + 2.7; 6. Wilson + 3.2.
Overall: 1. Loeb 1hr 47min 12.4sec; 2. Hirvonen + 10.7; 3. Latvala + 49.9; 4. Sordo + 2:26.8; 5. H Solberg + 2:39.0; 6. P Solberg + 3:01.1.

Stage 14: 1. H Solberg 13min 13.4sec; 2. Latvala + 0.7; 3. Loeb + 3.6; 4. Hirvonen + 5.0; 5. Sordo + 15.4; 6. Aava + 16.6.
Overall: 1. Loeb 2hr 00min 29.4sec; 2. Hirvonen + 12.1; 3. Latvala + 47.0; 4. H Solberg + 2:35.4; 5. Sordo + 2:38.6; 6. Wilson + 4:24.4.

Stage 15: 1. Latvala 5min 15.3sec; 2. Hirvonen + 1.0; 3. Loeb + 2.1; 4. H Solberg + 4.1; 5. Sordo + 4.4; 6. Ogier + 5.2.
Overall: 1. Loeb 2hr 05min 46.8sec; 2. Hirvonen + 11.0; 3. Latvala + 44.9; 4. H Solberg + 2:37.4; 5. Sordo + 2:40.9; 6. Wilson + 4:30.7.

Stage 16: 1. Latvala 15min 06.7sec; 2. Loeb + 3.5; 3. Hirvonen + 5.7; 4. H Solberg + 5.8; 5. Sordo + 14.2; 6. Aava + 17.7.
Overall: 1. Loeb 2hr 20min 57.0sec; 2. Hirvonen + 13.2; 3. Latvala + 41.4; 4. H Solberg + 2:39.7; 5. Sordo + 2:51.6; 6. P Solberg + 4:49.1.

Stage 17: 1. Loeb 1min 14.1sec; 2. H Solberg + 1.6; 3. Sordo + 1.7; 4= Hirvonen, Latvala, P Solberg, Ogier + 1.8.
Overall: 1. Loeb 2hr 22min 11.1sec; 2. Hirvonen + 15.0; 3. Latvala + 43.2; 4. H Solberg + 2:41.3; 5. Sordo + 2:53.3; 6. P Solberg + 4:50.9.


 
 
Fotogalerie:   Norská Rally 2009 - foto Vladislav Maschl

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose