www.car.cz
 

Po pátku v Polsku je v čele mezi juniory Abbring, náš Martin Prokop zatím třetí
     27.6.2009 06:12 - tisková zpráva


Polsko – 1. den: V čele Abbring, Martin Prokop zatím třetí

Očekávaná bitva mezi Michalem Kosciuszkem a Martinem Prokopem vyznívá po první etapě trochu lépe pro polského jezdce. Na rychlé polské trati to však překvapivě není souboj o první místo juniorské klasifikace. To překvapivě patří holandskému mladíkovi Kevinu Abbringovi s renaultem.

Martin Prokop s Jendou Tománkem vstoupili do Polské rally nejrychlejším časem na divácké speciálce v Mikolajkách, ale na klasických zkouškách první sekce nenašli recept na rychlost Kosciuszka a zejména Abbringa. Po třetím testu se propadli na třetí příčku juniorské klasifikace, která jim patří i po absolvování sedmi měřených úseků první etapy.
Pozitivní zprávou druhé sekce byl fakt, že v přímém souboji byli dvakrát rychlejší než Kosciuszko a jeho náskok snížili z 11.6 na 7.1 sekundy. Abbring však pokračoval v extrémním nasazení a dokonale využil vlastností svého renaultu na specifických polských tratích. Zejména na nejdelší zkoušce dne, třicetikilometrové Paprotki, byl výrazně rychlejší jezdců s vozy S1600. V RZ7 nadělil Martinovi 14 sekund, Kosciuszkovi ještě o tři více.

„Pro nás se soutěž vyvíjela relativně příznivě, i když se nepotvrdilo očekávání, že trať bude hodně rozbitá. Nebylo to tak, že jsme jeli lyžinou v kolejích. Proto ani naše nastavení pro podobně těžké podmínky nebylo zcela vhodné. Ale v servisu jsme provedli změny a odpoledne zkusili zrychlit. Auto navíc fungovalo perfektně a dalo se s ním jet hodně rychle. I to byl důvod, že jsme dokázali Kosciuszkův náskok stáhnout.

Bohužel trať je opravdu nesmírně rychlá a s Jendou jsme nechtěli udělat nějakou chybu, čímž bychom zásadně ztratili. Tento fakt nás trochu brzdí, ale současný stav považuje pro další dva dny jako dobrou výchozí pozici pro souboj zejména s Kosciuszkem,“ popsal Martin Prokop.

„Polský jezdec je z průběžného tohoto stavu hodně nervózní. Je mu jasné, že bude nesmírně těžké Abbringa na rychlých zkouškách dohnat. Renault Sport zde nasadil nový motor, nějakých 250 koní. Na mezičasech je znát, že v rychlých pasážích šestnáctistovky hodně ztrácí. S tím zřejmě nic nenaděláme, proto se musíme koncentrovat právě na zisk maxima bodů do juniorského šampionátu,“ dodal člen Czech National Teamu.



V absolutní klasifikaci figuruje dvojice Prokop – Tománek na 15. místě.

Průběžné pořadí JWRC po I. etapě (7 RZ):
1. Abbring (Renault Clio R3) 1:11:51.2
2. Kosciuszko (Suzuki Swift S1600) + 27.0
3. Prokop (Citroën C2 S1600) + 34.1
4. Bonato (Suzuki Swift S1600) + 1:57.6
5. Weijs (Citroën C2 S1600) + 3:11.0
6. Griotti (Renault Clio R3) + 4:30.3
7. Bertolotti (Suzuki Swift S1600) + 5:09.0
8. Typa (Citroën C2 R2) + 6:13.8

Jipocar Racing
www.martinprokop.com  

Průběžné pořadí Rally Poland po páteční 1. etapě: Leaderboard after Day 1


1. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus RS 1hr 02min 23.1sec
2. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Focus RS 1hr 02min 32.0sec
3. D Sordo/M Marti ESP Citroen C4 1hr 03min 00.1sec
4. P Solberg/P Mills NOR Citroen Xsara 1hr 03min 37.7sec
5. H Solberg/C Menkerud NOR Ford Focus RS 1hr 03min 44.6sec
6. S Ogier/J Ingrassia FRA Citroen C4 1hr 03min 56.0sec
7. M Wilson/S Martin GBR Ford Focus RS 1hr 04min 19.6sec
8. C Rautenbach/D Barritt ZIM Citroen C4 1hr 04min 54.6sec
9. K Holowczyc/L Kurzeja POL Ford Focus RS 1hr 05min 02.9sec
10 M Østberg/ J Andersson NOR Subaru Impreza 1hr 06min 54.7sec


Stage Times

Stage 1: 1. P Solberg 1min 48.3sec; 2. Loeb + 0.3; 3= Hirvonen, Mikkelsen + 1.3; 5. Sordo + 1.4; 6= H Solberg, Ogier + 1.6; 9. Latvala + 2.4.

Stage 2: 1. Hirvonen 6min 49.7sec; 2. Loeb + 0.5; 3. Latvala + 3.1; 4. Sordo + 4.2; 5. P Solberg + 8.1; 6. Mikkelsen + 8.4.
Overall: 1. Loeb 8min 38.8sec; 2. Hirvonen + 0.5; 3. Latvala + 4.7; 4. Sordo + 4.8; 5. P Solberg + 7.3; 6. Mikkelsen + 8.9.

Stage 3: 1. Hirvonen 5min 22.2sec; 2. Loeb + 0.8; 3. Latvala + 2.2; 4. Novikov + 3.5; 5. Sordo + 3.8; 6. Mikkelsen + 6.8.
Overall: 1. Hirvonen 14min 01.5sec; 2. Loeb + 0.3; 3. Latvala + 6.4; 4. Sordo + 8.1; 5. Novikov + 14.6; 6. Mikkelsen + 15.2.

Stage 4: 1. Latvala 18min 14.0sec; 2. Hirvonen + 4.0; 3. Sordo + 10.6; 4. Mikkelsen + 22.9; 5. P Solberg + 25.4; 6= Ogier, Ostberg + 33.1.
Overall: 1. Hirvonen 32min 19.5sec; 2. Latvala + 2.4; 3. Sordo + 14.7; 4. Mikkelsen + 34.1; 5. P Solberg + 40.0; 6. Ogier + 51.6.

Stage 5: 1. Latvala 6min 49.3sec; 2. Hirvonen + 1.0; 3. Sordo + 1.9; 4. H Solberg + 3.5; 5. Ostberg + 6.1; 6. P Solberg + 8.0.
Overall: 1. Hirvonen 39min 09.8sec; 2. Latvala + 1.4; 3. Sordo + 15.6; 4. Mikkelsen + 43.2; 5. P Solberg + 47.0; 6. H Solberg + 56.4.

Stage 6: 1. Hirvonen 5min 15.4sec; 2. Latvala + 8.2; 3. Sordo + 8.6; 4. H Solberg + 10.4; 5. P Solberg + 12.7; 6= Ogier, Ostberg + 13.8.
Overall: 1. Hirvonen 44min 25.2sec; 2. Latvala + 9.6; 3. Sordo + 24.2; 4. P Solberg + 59.7; 5. Mikkelsen + 1:00.8; 6. H Solberg + 1:06.8.

Stage 7: 1. Latvala 17min 57.2sec; 2. Hirvonen + 0.7; 3. Sordo + 13.5; 4. H Solberg + 15.4; 5. P Solberg + 15.6; 6. Ogier + 20.5.
Overall: 1. Hirvonen 1hr 02min 23.1sec; 2. Latvala + 8.9; 3. Sordo + 37.0; 4. H Solberg + 1:14.6; 5. P Solberg + 1:21.5; 6. Ogier + 1:32.9.



 
 
Fotogalerie:   Martin Prokop a Martin Semerád na Acropolis rallye 2009, foto týmů

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose