www.car.cz
 

Polsko 2009 po sobotě: Martin Prokop nadále třetí
     28.6.2009 06:31 - tisková zpráva


Polsko – 2. etapa: Abbring nadále vede, Martin Prokop stále třetí

Polské tratě nadále svědčí holandskému mladíkovi Kevinu Abbringovi s Renaultem Clio R3. I po druhé etapě drží v šachu speciály S1600 Michala Kosciuszka a Martina Prokopa. Pilot Czech National Teamu ztrácí na své rivaly půlminuty.

První sekce druhé etapy byla ve znamení ataku Poláka Kosciuszka, jenž se díky třem nejrychlejším časům dostal do čela. Výrazně odskočil i české dvojici Martin Prokop – Jan Tománek a zdálo se, že se konečně začnou naplňovat předstartovní očekávání. Druhá sekce však opět potvrdila, že polské tratě jsou na míru šité rychlému dvoulitru Renault Clio R3. Abbring se zejména výtečným časem na posledním testu vrátil do čela. Na Kosciuszka má před poslední etapou náskok osmi desetin sekundy. Martin Prokop zajel v druhé sekci nejrychleji RZ11, ve které zvítězil.

Během dopoledne jsme jeli docela dobře, ale bylo znát, že Kosciuszko vložky znal z minulých ročníků. Výrazně nám odskočil, neboť jsem nebyl ochoten jet v rychlých pasážích přes horizonty na maximum. Spíše jsme těžká místa ošahávali, což bohužel bylo na časech znát. Trochu mě trápil i fakt, že jsme optimálně netrefovali odbočky, v nichž jsme se často zahrabali do hlubokého písku. Ve třetí zkoušce jsme dokonce jedno z míst přebrzdili a museli se otáčet.

Odpoledne jsme zrychlili, vyhráli jsme hned úvodní vložku druhé sekce, ale v tomto trendu se nám nepodařilo pokračovat. Snažili jsme se někde urvat o deset patnáct sekund, abychom se dostali zpět do boje. Ale to se nedařilo, proto jsme tam, kde jsme. Navíc v závěru nám soupeři mírně odskočili, což není do poslední etapy příjemné. Ale nedá se nic dělat, čeká nás ještě devadesát kilometrů a určitě budeme bojovat až do konce.

Pro vývoj šampionátu pak musíme věřit, že Abbring udrží Kosciuszka za zády. Nebo, že skončíme hned za polským jezdcem. V jiném případě by to byla velká komplikace pro další vývoj juniorského šampionátu,“ uvedl Martin Prokop.



V absolutní klasifikaci figuruje dvojice Prokop – Tománek na 16. místě.

Průběžné pořadí JWRC po II. etapě (13 RZ):
1. Abbring (Renault Clio R3) 2:43:16.6
2. Kosciuszko (Suzuki Swift S1600) + 0.8
3. Prokop (Citroën C2 S1600) + 29.6

4. Bonato (Suzuki Swift S1600) + 3:31.7
5. Weijs (Citroën C2 S1600) + 7:13.1
6. Bertolotti (Suzuki Swift S1600) + 11:50.8
7. Typa (Citroën C2 R2) + 14:52.7
8. Griotti (Renault Clio R3) + 21:51.1

Jipocar Racing
www.martinprokop.com  

Celkové pořadí po sobotě:

Leaderboard after Day 2
1. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus RS 2hr 21min 45.8sec
2. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Focus RS 2hr 21min 57.8sec
3. D Sordo/M Marti ESP Citroen C4 2hr 22min 24.3sec
4. S Ogier/J Ingrassia FRA Citroen C4 2hr 23min 45.1sec
5. P Solberg/P Mills NOR Citroen Xsara 2hr 23min 52.5sec
6. H Solberg/C Menkerud NOR Ford Focus RS 2hr 23min 53.8sec
7. M Wilson/S Martin GBR Ford Focus RS 2hr 25min 33.8sec
8. K Holowczyc/L Kurzeja POL Ford Focus RS 2hr 25min 59.1sec
9. C Rautenbach/D Barritt ZIM Citroen C4 2hr 27min 11.7sec
10 M Østberg/ J Andersson NOR Subaru Impreza 2hr 28min 21.3sec

Stage Times

Stage 8: 1. Loeb 6min 18.1sec; 2. Hirvonen + 0.7; 3. Latvala + 2.3; 4. Sordo + 4.5; 5. Ogier + 6.3; 6. Novikov + 7.7.
Overall: 1. Hirvonen 1hr 08min 41.9sec; 2. Latvala + 10.5; 3. Sordo + 40.8; 4. P Solberg + 1:22.1; 5. H Solberg + 1:30.4; 6. Ogier + 1:38.5.

Stage 9: 1. Sordo 17min 44.4sec; 2. Loeb + 1.8; 3. Ogier + 3.0; 4. Latvala + 6.5; 5. Ostberg + 8.1; 6. H Solberg + 11.0; 7. Hirvonen + 13.1.
Overall: 1. Hirvonen 1hr 26min 39.4sec; 2. Latvala + 3.9; 3. Sordo + 27.7; 4. P Solberg + 1:24.6; 5. H Solberg + 1:28.3; 6. Ogier + 1:28.4.

Stage 10: 1. Loeb 15min 40.9sec; 2. Sordo + 4.7; 3. Ogier + 6.1; 4. Novikov + 9.3; 5. Latvala + 12.0; 6. Hirvonen + 12.9.
Overall: 1. Hirvonen 1hr 42min 33.2sec; 2. Latvala + 3.0; 3. Sordo + 19.5; 4. Ogier + 1:21.6; 5. H Solberg + 1:33.3; 6. P Solberg + 1:40.0.

Stage 11: 1. Hirvonen 6min 12.5sec; 2. Loeb + 2.0; 3. Sordo + 6.9; 4. Latvala + 7.0; 5. Novikov + 7.3; 6. P Solberg + 9.9.
Overall: 1. Hirvonen 1hr 48min 45.7sec; 2. Latvala + 10.0; 3. Sordo + 26.4; 4. Ogier + 1:41.2; 5. H Solberg + 1:43.4; 6. P Solberg + 1:49.9.

Stage 12: 1. Loeb 17min 21.1sec; 2. Hirvonen + 5.9; 3. Latvala + 6.6; 4. Sordo + 12.2; 5. P Solberg + 14.6; 6. P Solberg + 17.2.
Overall: 1. Hirvonen 2hr 06min 12.7sec; 2. Latvala + 10.7; 3. Sordo + 32.7; 4. Ogier + 1:54.4; 5. H Solberg + 1:54.7; 6. P Solberg + 1:58.6.

Stage 13: 1. Loeb 15min 26.9sec; 2. Hirvonen + 6.2; 3. Latvala + 7.5; 4. Ogier + 11.1; 5. Sordo + 12.0; 6. P Solberg + 14.3.
Overall: 1. Hirvonen 2hr 21min 45.8sec; 2. Latvala + 12.0; 3. Sordo + 38.5; 4. Ogier + 1:59.3; 5. P Solberg + 2:06.7; 6. H Solberg + 2:08.0.


 
 
Fotogalerie:   Czech Dakar team na Autosalonu Brno 2009 a malované kočičky, foto týmu Yascha

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose