www.car.cz
 

Sparrow Racing rozšiřuje svůj vozový park o IGNIS S 1600
     7.7.2006 10:49 - tisková zpráva


Zlínský team Sparrow Racing  je znám českým fanouškům díky speciálům Honda Civic VTi, které od roku 2001 úspěšně pronajímá svým klientům. V těchto dnech k nim přibyla skutečně zbraň nejostřejšího kalibru – Suzuki Ignis S1600. S posádkou Tarabus – Trunkát bude debutovat na Rallysprintu Kopná.

Team Sparrow Racing debutoval na českých tratích na Bohemii 2001. Milan Kneifel tehdy startoval s jediným týmovým vozem. Výraznou podporu a zlom do další práce dala členům týmu kolem Oldřicha Hrabce Barum rally, kde dokázal Jaromír Tarabus zvítězit v dramatické bitvě ve třídě N2, když o sekundy pokořil pozdějšího mistra Miroslava Caise.

Zlínský tým se postupně rozrůstal a již v loňské sezoně servisoval na vybraných závodech dokonce pětici civiků. Tento rekord bude při letošní Kopné díky startu ignisu s posádkou Tarabus – Trunkát minulostí.Jedná se o vůz, s nímž Martin Prokop loni absolvoval kompletní sezonu juniorského šampionátu. Mimo jiné s ním několikrát triumfoval i na domácích tratích, absolutně dokonce průběžně vedl na Barumce,“ objasnil původ Oldřich Hrabec.

Jaromír Tarabus absolvuje Kopnou v rámci prvního testu vozu, pro druhou polovinu sezony jsou v plánu týmu Sparrow Racing 3-4 starty na vybraných sprintrally nebo v případě jistoty titulu v MMČR (třída N2) i na dvoudenních závodech. Cílem bude co nejlepší příprava na nadcházející sezonu, v níž se zlínský jezdec zapojí do bojů nabité skupiny A. „Vůz se stoprocentně objeví i na Barum rally. Jednáme se několika jezdci, kteří by měli dokázat potenciál vozu. Jelikož se ozvali i první zájemci ze zahraničí, nebudeme se bránit ani startům mimo české území,“ doplnil Oldřich Hrabec.


Text: Tomáš Plachý

http://www.alitron.cz/

Specifikace vozu Suzuki Ignis S1600.

Motor:
vodou chlazený čtyřválec DOHC , 16 valve


Objem válců:
1598,5 ccm


Maximální výkon:
160 kW(218ps)/ při 8750 otáčkách


Max. točivý moment:
186 Nm (19 kg - m) / při 7250 otáčkách


Převodovka:
6-ti stupňová sekvenční, Suzuki Sport


Diferenciál:
Přední - mechanický


Brzdy a kotouče:
přední 355 mm(asfalt), 300 mm (šotolina)
zadní 278 mm


Pneu a ráfky:
Pneu 200/625 - 17 (asfalf)
195/70-15 (šotolina)


Disky:
17x7.0J (asfalt)
15x6.0J(šotolina)


Rozměry:
celková délka: 3 770 mm
celková šířka: 1 784 mm
celková výška: 1 490 (asfalt), 1 560 (šotolina)
rozvor kol: 2 360 mm


Váha:
1 000 kg bez posádky a paliva)

oficiální týmové stránky : http://www.sparrowracing.com


 
 
Fotogalerie:   Vzpomínka na dávné doby od Jirky Rohleny

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose