www.car.cz
 

Defend-Lock motorsport králem ve své třídě
     tisková zpráva


Brůzl s Němcem vyhráli před další posádkou týmu Poživil - Ježek

Dokonalým týmovým triumfem v klasifikaci třídy A do 1600 ccm skončil pro stáj Defend-Lock motorsport úvodní podnik mistrovství České republiky ve sprintrallye, do něhož fryštácký tým nasadil dva vozy Škoda Felicia Kit Car 1600. V Rallye Vysočina posádka Vlastimil Brůzl - Petr Němec dosáhla s bezpečným náskokem vítězství před další týmovou dvojicí Milan Poživil - Radek Ježek.


Brůzl s Němcem od prvních kilometrů soutěže potvrzovali roli favorita ve třídě A do 1600 a podle očekávání se ujali vedoucí pozice. V devíti rychlostních zkouškách zaznamenali osmkrát nejrychlejší čas a postupně zvyšovali svůj náskok, který v cíli činil více než jednu minutu. V klasifikaci skupiny A posádka obsadila osmou pozici. "O celkovém výsledku jsem měl ovšem poněkud jinou představu. Spokojeni můžeme být pouze s vítězstvím ve třídě. Navzdory předpokladům jsme skončili dost pozadu v absolutním pořadí i v klasifikaci skupiny," konstatoval Vlastimil Brůzl. "Od začátku jsme měli problémy s výkonem motoru, což bylo způsobeno závadou v řídící elektronice. Auto špatně akcelerovalo, motor se dusil, točil se jen do šesti a půl tisíce a měli jsme velkou spotřebu benzínu. Proto jsme nakonec museli sehnat navíc ještě dvacet litrů paliva," prozradil jezdec a dodal: "Nebýt potíží s elektronikou a motorem, byl by výsledek podstatně lepší. Jinak auto fungovalo dobře a jiné problémy jsme neměli."

Hlach - Sýkorová
Podstatně spokojenější byli Milan Poživil s Radkem Ježkem, kteří se Škodou Felicia Kit Car 1.6 startovali poprvé. Posádka se navzdory seznamování s novým vozem na druhé pozici v hodnocení třídy usadila hned v úvodu soutěže, na druhé rychlostní zkoušce dosáhla nejlepšího času a svým pronásledovatelům se neustále vzdalovala, až měla k dobru více než minutový náskok. V hodnocení skupiny A Poživil s Ježkem obsadili jedenáctou příčku. "Nejeli jsme na doraz. S autem jsem se před soutěží příliš nesvezl a tak jsme se soustředili především na seznamování s novým vozem. S ohledem na povětrnostní podmínky to nebylo jednoduché. Trať byla dost kluzká, náročné bylo také střídání suchého povrchu s mokrými a zasněženými úseky," uvedl Milan Poživil.

 "O našem postavení v absolutním pořadí soutěže a v hodnocení skupiny jsme zpočátku neměli dostatek informací. Výsledky jsme viděli bohužel až po šesté rychlostní zkoušce. Soustředili jsme se proto pouze na souboj v naší třídě," řekl dále čtyřicetiletý jezdec. "Protože jsme měli k dobru před třetí posádkou už více než půl minuty, poslední tři rychlostní zkoušky jsme jeli více na jistotu," sdělil Poživil a doplnil: "Výkonnější Felicie se mi zalíbila, neměli jsme jediný technický problém a těším se na další soutěž. Také mě hodně potěšil výsledek. Možná v očekávání větší konkurence jsem nepředpokládal, že bychom mohli být tak vysoko. Byl to velmi dobrý vstup do mistrovství."


Motor Sport Media MSM 2000
Lapáček Karel

Dole  : galerie www.car.cz  z Okříšek 2004:

Kniha Česká rally ve fotografii 2003 právě VYŠLA.


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose