www.car.cz
 

Brňan Ondra Ježek v Magny Cours až těsně za body na 16.místě
     5.10.2010 10:08 - tisková zpráva


Francie – Magny Cours
1. – 3.10.2010

Poslední podnik seriálu World Superbike a rovněž světového poháru FIM Superstock 1000 se konal na francouzském okruhu v Magny – Cours, nepříliš vzdáleném od věhlasné vinařské oblasti Burgogne. Leč tentokrát francouzské „víno“ jezdcům MS racingu na jazyku poněkud ztrpklo. Již páteční ráno začalo rozpačitě. Tým opět nebyl v kompletní sestavě. Kromě technika pérování chyběl i šéf a majitel týmu v jedné osobě Martin Smrž. Slunečné počasí bylo příjemné, nicméně týmovým Apriliím letos více svědčí mokro. Magny – Cours nepatří mezi Ondrovy nejoblíbenější tratě.

To se projevilo i během pátečních tréninků, jehož výsledkem bylo nelichotivé 21.místo na provizorním startovním roštu. Ondra se se svými mechaniky musel potýkat s nastavením podvozku , které nebylo dobré. V sobotním ranním tréninku, jenž se jel na polomokré trati obsadil Ondra 10. příčku, což bylo povzbuzením do odpolední kvalifikace. Jezdcům MS racingu však počasí nepřálo. Začalo se vyjasňovat a především oteplovat. Ondra sice svůj páteční čas vylepšil hlavně díky fungujícímu podvozku, avšak na lepší než 18.místo na startu to
nestačilo.

Nedělní warm-up byl poněkud divoký. Nejprve červená vlajka kvůli kolizi Badoviniho a Bridewella a na závěr olej na trati z Petrucciho Kawasaki. Závodu byl odložen o 20 minut. Start se povedl. Během prvního kola postoupil Ondra na 14.místo a záhy díky pádu Baze ještě o příčku dopředu. Přímo úměrně s teplotou okolního vzduchu stoupala teplota i Ondrovy Aprilie. Výkon motocyklu začal uvadat a přes Ondru se dostali postupně Tutusaus, Luissiana a Beretta. Po čtrnácti kolech dokončil Ondra závod těsně za body na 16.místě.

Ondra: „Závod byl pro mne opět frustrující! Dojel jsem za zády soupeřů, kteří byli v technických pasážích tratě zjevně pomalejší. Přes veškerou snahu, kterou jsem do toho dal, se mi bodovanou příčku vybojovat nepodařilo. Chci poděkovat týmu a především svým mechanikům Michalu Kněžínkovi a Honzovi Müllerovi za skvělou a obětavou práci, kterou v průběhu celé této nelehké a bohužel nevydařené sezóny odváděli.“

Kvalifikace SUPERSTOCK 1000

1. M. BERGER FRA Ten Kate Race Junior Honda 1'41.676
2. S. BARRIER FRA Garnier Junior Racing BMW 1'41.697
3. A. BADOVINI ITA BMW Motorrad Italia STK BMW 1'41.762
18. O. JEŽEK CZE MS Racing Aprilia 1'44.658
28. M. SALAČ CZE MS Racing Aprilia 1'47.201

SUPERSTOCK 1000 závod (14 kol, 61,754 km)
1. M. BERGER FRA Ten Kate Race Junior Honda 23'52.988
2. A. BADOVINI ITA BMW Motorrad Italia STK BMW -4.722
3. S. BARRIER FRA Garnier Junior Racing BMW -10.258
16. O. JEŽEK CZE MS Racing Aprilia -46.029
24. M. SALAČ CZE MS Racing Aprilia -1'27.739

SUPERSTOCK 1000 pořadí po 12 závodech:
1. A. BADOVINI 245
2. M. BERGER 147
3. M. MAGNONI 98
19. O. JEŽEK 18
29. M. SALAČ 5

 

PR

Neprošlo jazykovou korekturou


 
 
Fotogalerie:   Češi v akci při Cardion AB GP ČR v Brně 2010

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose