www.car.cz
 

Buggyra si polepšila a nastřádala již 235 bodů
     tisková zpráva


Buggyra si polepšila

O rovných sedmnáct bodů si polepšili piloti za volantem závodních speciálů Buggyra ve srovnání s loňským rokem. Tehdy trojice Koerber-Vršecký-Albacetete nastřádala po čtvrtém závodu sezóny v Nogaru 235 bodů. Nejvíce přispěl do bodové pokladnice v té době druhý Gerd Koerber, který nastřádal 99 bodů. David Vršecký získal 69 a Antonio Albacete 67 bodů. A jak vypadá situace letos po prvních čtyřech podnicích? Vedoucí muž prozatímního pořadí David Vršecký má 89 bodů, druhý Ludovic Faure 87, čtvrtý Albacete 76. Sečteno, podtrženo 252 bodů.

A když už jsme u bodů, piloti týmu Buggyra nastřádali od roku 2001 rovných 1124 bodů, je tudíž vysoce pravděpodobné, že do konce sezóny tým překročí magickou hranici 1000 bodů!!! Nejpilnějším sběratelem je v tomto ohledu Gerd Koerber – 442 bodů, před Davidem Vršeckým 360 bodů. Následují Antonio Albacete 235 bodů a Ludovic Faure 87 bodů.


Nepovedené starty


Jestliže se do závodu v Nogaru těšil francouzský pilot Buggyry Ludovic Faure pověsti hodně rychlého pilota, jeho dva nepříliš povedené starty v Nogaru mu trochu tuto pověst pošramotily. „Nebral bych to tak tragicky,“ říká Ludovic, přestože přišel v Nogaru o pozici vedoucího muže průběžného pořadí. „Markuse Oestreicha znám ještě z doby, kdy jsme spolu jezdili u Mercedesu a vím, že když má svůj den, je k neporažení. A to byl případ Nogara. Stejně tak dobře jel David. Když toho má pilot za sebou tolik, jako já, dovede odhadnout, kdy má cenu pokoušet se změnit vývoj závodu a kdy je naopak lepší hlídat svoji pozici.“ Přes tato diplomatická slova však Ludovic nevyvrátí skutečnost, že jednou nezvládl start z druhé pozice, tedy z vnější dráhy (dostal se před něj vnitřkem Vršecký), podruhé pak z pozice třetí, kdy ho pro změnu vnějškem předjel Albacete. „To se stává, oba měli prostě svůj den. I když v případě Davida mi bylo jasné, že na něj nemám, na Antonia jsem si věřil a celkem v poklidu jsem ho předjel.“


Hrdinové mlčí
Do kategorie na první pohled neviditelných, leč o to důležitějších hrdinů, se v Nogaru zařadila trojice manažerů Buggyry ve složení Míra Lahodný, Petr Marek a Láďa Černý. V důsledku poruch s převodovkami (Albacetemu byla měněna již ve čtvrtek) bylo totiž ve čtvrtek večer rozhodnuto o tom, že další převodovku přiveze do Nogara Míra Lahodný vozem Mercedes Vito. Vozidlu však „odešel“ před Karlsruhe, tedy v době, kdy do cíle zbývalo přes 1 000 kilometrů, motor. Na okruhu zareagovali na vzniklou situaci zapůjčením převodovky od Noela Croziera, vzápětí však bylo konstatováno, že tato má jiné převody a je tudíž nevhodná.

Mezitím organizoval šéf logistiky Petr Marek v Roudnici záchrannou misi. Díky svým diplomatickým schopnostem se mu podařilo v doslova šibeničním termínu sehnat nový Mercedes a hlavně špičkového řidiče v osobě Ládi Černého. Ten vyrazil vzápětí do Karlsruhe. Tam s pomocí místních obyvatel přeložili převodovku vážící přes 300 kg do nového Vita, se kterým Míra Lahodný dorazil v sobotu ve čtyři hodiny ráno do Nogara. Vzápětí byla nová převodovka namontována do speciálu Ludovica Faura. Zmiňovaná trojice tak svým heroickým výkonem podstatně přispěla ke třetímu místu francouzského jezdce.


Buggyra


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose