www.car.cz
 

Truckeři nezahálí ani v zimní pauze
     22.11.2004 12:31 - tisková zpráva


Suverén Gerd
Rovných třináct z celkového počtu sedmatřiceti supertruckových startů proměnilo kvarteto pilotů za volanty závodního speciálu Buggyra Gerd Körber, David Vršecký, Antonio Albacete a Ludovic Faure ve vítězství. V praxi to znamená, že při každém třetím startu Buggyra triumfovala. K tomu je pak nutno vzít v potaz první víceméně „testovací“ sezónu 2001, ve které se roudnický tým účastnil bez úspěchu osmi Velkých cen.

Nejvíce se pilotům Buggyry dařilo na okruhu v Le Mans, na kterém se jely dva závody a v nich se radovali Gerd Körber a Antonio Albacete. Skvělou bilanci má Buggyra z Zolderu (tři starty, dvě vítězství) a z mosteckého okruhu. Naopak „zakletými“ se jeví okruhy v Barceloně, Alastaro a A1 Ring. „Nevím čím to, že se nám zrovna na těchto okruzích nepodařilo s Buggyrou vyhrát,“ říká Gerd Körber, který skončil ve Finsku i Rakousku shodně na druhém místě. „Osobně proti nim nic nemám, snad jen A1 Ring byl vesměs o tom, co vydrží turbodmychadla. Pokud si dobře pamatuji, v roce 2003 jsem odstupoval z první pozice kvůli turbům.“

Tabulka jezdců Buggyry by pak vypadala takto:
Jezdec Počet vítězství Okruhy

1. G. Koerber 7  Zolder, Lausitzring (2002), Estoril, Nogaro,
Most, Jarama, Le Mans (2003)
2. A. Albacete 3  Misano, Most, Le Mans (2004)
3. D. Vršecký 2  Nürburgring (2003), Assen (2004)
4. L. Faure 1  Zolder (2004)


Truckeři nezahálí
Dovoleným spojeným s vykonáváním pracovních povinností se několik týdnů po skočení sezóny věnuje trojice pilotů, která jela v sezóně 2004 na závodních speciálech Buggyra. Nejúspěšnější z nich, vicemistr Evropy Ludovic Faure, si dal po závodě v Le Mans týdenní pauzu.

V současné době funguje naplno v rodinném podniku a nezanedbává ani marketingové povinnosti. „Mám smlouvu s týmem do konce roku. I když se mi nepodařilo vyhrát, skončil jsem jako nejlepší francouzský trucker, takže jsem poskytl řadu rozhovorů místním médiím. Jak to bude s kontraktem na příští rok ještě nevím, stejně se ale udržuji ve slušné fyzické kondici. Zrovna dnes mě čeká fotbálek.“

Celkově třetí pilot EP 2004 David Vršecký je již tradičně v Dubaji, tedy v místě sídla týmového bosse Martina Koloce. „Učím jezdit zdejší zájemce z řad mládeže na našich buginách a musím říct, že toho mívám plné zuby. Večer chodím na pláž, po nocích pak s Martinem analyzujeme veškeré telemetrie a výsledky posíláme Mario Kressovi. Doufám, že se mi podaří zjistit, v čem spočívaly potíže s brzdami, které mě sužovaly celou sezónu.“

Nezahálí ani čtvrtý jezdec celkového pořadí Antonio Albacete, který si poprvé ve své kariéře připsal na své konto v průběhu jedné sezóny tři pohárová vítězství. „Ve Španělsku máme výhodu slunečného počasí, takže jsem si zatím moc neodpočinul,“ říká Antonio. „Hned po sezóně jsem začal testovat na příští sezónu. Dovolená mě čeká až v prosinci.“


Vysílací časy z 10. závodu EP tahačů - Le Mans - ZMĚNA

Galaxie Sport - „Evropské trucky“


          23.11.2004 - 14:35 hod.
repríza - 24.11.2004 - 12:40 hod.
repríza - 25.11.2004 - 20:30 hod.
repríza - 26.11.2004 - 09:30 hod.


Buggyra
týmové stránky: www.buggyra.com


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose