www.car.cz
 

Buggyra má namísto Korbera nového pilota
     tisková zpráva


Nováčkem týmu pro letošní sezónu bude sedmatřicetiletý Ludovic Faure. Francouz, který vybojoval titul Mistra Evropy v roce 1998 na voze Mercedes. Nahradí tak dvojnásobného šampióna Němce Gerda Korbera.  „ Změnu pilota si vyžádal náš strategický partner, který se chce orientovat více na francouzský a španělský trh. S Gerdem se ale nerozcházíme, má zájem v týmu i nadále pracovat jako testovací pilot a není vyloučen i jeho start v další sezóně,“ prohlásil na dnešní tiskové konferenci jeden z členů vedení Buggyry Martin Landsdorf.

Druhým týmovým pilotem zůstává i nadále, loni třetí, David Vršecký – čerstvý světový rekordman.
Na sezónu se velice těším, chtěl bych být lepší než loni. To znamená, že bych byl spokojen s prvním nebo druhým místem. Jiné neberu.“  - říká.
Třetí Buggyra vyjede první dubnový víkend v nizozemském Assenu do Evropského poháru v barvách firmy Cepsa, které roudnický tým zajišťuje plný servis, stejně jako v roce 2003.

Cílem všech tří pilotů bude samozřejmě útok na titul, což samo o sobě slibuje zajímavé boje bez ohledu na další konkurenci.
Ještě nikdy v historii divize Super Race Truck nebyla auta na tak vysoké technické úrovni jako letos. Je to absolutní technologická špička,“ prohlásil na setkání s novináři technický ředitel týmu Mario Kress. „Jsme rovněž připraveni na sloučení obou tříd tahačů v roce 2005. Náš nový vůz je už těsně před dokončením a poprvé ho veřejnosti předvedeme zřejmě na závodech v Německu“ dodal Kress.

Buggyra půjde do letošní sezóny sice s opticky stejnými vozy jako v roce loňském, ale se značnými úpravami uvnitř závodních speciálů. „ Protože rychleji už vzhledem k restriktorům jet nemůžeme, zaměřili jsme se letos více na zvýšení spolehlivosti motoru a zmenšení kouřivosti našich agregátů tak, aby bez problémů vyhovovaly normám FIA,“ doplnil svého staršího kolegu inženýr Robin Dolejš, jinak zodpovědný za aerodynamiku vozu.

Velký zájem měli novináři také o aktivity týmu v Dubaji , jejichž vrcholem bylo překonání světového rychlostního rekordu.
Jeden rekord nám nestačí - chceme víc, proto se ještě v létě pokusíme překonat slíbenou třístovku. Tentokrát ale pojedeme se speciálním autem. O místě konání ještě jednáme, ale může to být i někde v Evropě,“ přidal perličku na závěr Martin Landsdorf.
Dnešní tisková konference byla také zároveň první a poslední příležitostí, kdy bylo možné si v České republice prohlédnout na vlastní oči rekordní speciál z Dubaje. Zítra se totiž začne rozebírat, aby byl připraven na začátek sezóny.

Buggyra


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose